Poepoei
Legacy Member
Ik heb al ne Zalman cnps9500, ik zit wel goeStancke zei:Spypic van m'n Allendale
*zooooooooooooef zegt men moederbord*
(check vooral de huge CPU Cooler)
ik verkoop hem btw,niemand kopen? Blackdragon?

Iemand pc uit mijne sig kopen

)
ook nog nooit gezien

goedkoop? Ik heb hem gekocht voor 185€ in Nederland