Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
Mee zei:
Raikkonen (zo geschreven? :p) wordt volgend jaar kampioen, mark my words...
Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel ja ;) Kben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het :)

Mee

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel ja ;) Kben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het :)
Moest ge het nog nie weten: hij gaat naar Ferrari, dus da gaat toch wel een pakske beter gaan dan die (huidige) prutsers bij McLaren hè ;).

marcel

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel ja ;) Kben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het :)


mja, hij zit dan niet meer bij Mercedes he, en ferrari maakt wel betrouwbare wagens.

Stancke

Legacy Member
PC update nr.76:

September 11, 2006 07:17 Brussels - Belgium Arrived at DHL facility

:applause:

marcel

Legacy Member
Stancke zei:
PC update nr.76:

September 11, 2006 07:17 Brussels - Belgium Arrived at DHL facility

:applause:


oei, ik heb daarstraks een DHL-camionetteke dat richting Brugge ging overkop zien gaan.... pc-onderdelen everywhere. de grafische kaart was nog intact, en ze werkt goed :evil:

Stancke

Legacy Member
het probleem is dat ik geen grafische kaart met DHL heb laten overkomen :evil:
grafische kaart komt pas binnen x-aantal dagen

Allez,en PC zal ook weer niet voor vandaag zijn godverdomme!

Adres wééral incorrect terwijl ik hier totaal niet in the middle of nowhere woon godverdomme! PC zou 29/08 al in m'n bezit zijn,we zijn nu al 11/09 en nog niets gezien. Daarnet gebeld met DHL (vriendelijke mevrouw in tegenstelling tot TNT:)) en ze zei dat ze ging zeggen (:unsure:) aan de chauffeur dat het adres wél degelijk juist is en indien afwezig ze het maar bij de buurvrouw moeten smijten want morgen is er niemand thuis. Miljaar,ik snap dat toch niet hoe ze een straat niet kunnen vinden,die hebben toch GPS miljaar?:angry: Om nog maar te zwijgen van men 7600GT...

Nuja,op een dag komt het nu ook weer niet aan zeker?:ironic:

Het is allemaal een beetje frustrerend:)

PC komt normaal morgen maarja,hoe betrouwbaar dat allemaal nog is?

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
het probleem is dat ik geen grafische kaart met DHL heb laten overkomen :evil:
grafische kaart komt pas binnen x-aantal dagen

Allez,en PC zal ook weer niet voor vandaag zijn godverdomme!

Adres wééral incorrect terwijl ik hier totaal niet in the middle of nowhere woon godverdomme! PC zou 29/08 al in m'n bezit zijn,we zijn nu al 11/09 en nog niets gezien. Daarnet gebeld met DHL (vriendelijke mevrouw in tegenstelling tot TNT:)) en ze zei dat ze ging zeggen (:unsure:) aan de chauffeur dat het adres wél degelijk juist is en indien afwezig ze het maar bij de buurvrouw moeten smijten want morgen is er niemand thuis. Miljaar,ik snap dat toch niet hoe ze een straat niet kunnen vinden,die hebben toch GPS miljaar?:angry: Om nog maar te zwijgen van men 7600GT...

Nuja,op een dag komt het nu ook weer niet aan zeker?:ironic:

Het is allemaal een beetje frustrerend:)

PC komt normaal morgen maarja,hoe betrouwbaar dat allemaal nog is?
kan toch geen kwaad

zolang ge uw graka ni hebt... :p

Mr Syphon

Legacy Member
weet iemand leuke dingen in nederland of duitsland ?
ik en scjeir gaan donderdag op road trip :p kwestie van leuke plaatsen te passeren :D

[EZ]

Legacy Member
NL:
Coffeeshops, rode-lichtdistricten, . . .
De tuning-vriendelijke wet

D:
nee :p

128MB

Legacy Member
Hockenheim is nie zo ver. Daar is een autosportmuseum :)
Of ga karten in Kerpen bij Schumacher :D

Mr Syphon

Legacy Member
de autobahn gaan we normaal wel eens doen, kmoet men top speed toch eens gehaalt hebben, en de nurburgring is veel te laat open :p

Poepoei

Legacy Member
Nondepitjes, gisteren eindelijk eens gaan karten (antwerpkarting) en damn, da's plezant :woohoo:

veel plezanter dan zo'n simulatie-game zu :p

Ma menne maat (heeft eigen kart, ma gisteren met huurkart) was toch nie zo snel, de eerste heat heeft 'm mij gedubbeld (was ff wennen :p) ma de tweede heat reed 'm al in menne weg :(
En ik durfde nie inhalen omdat 'm totaal nie doorhad dat ik zo kort achter 'm reed, in de bochten scheelde het soms geen 2 cm, close racing ^^ :D
Beste tijd was 50.840, maar had hij nie voor mij gereden was ik zeker onder de 50' gedoken.. (record met huurkart is daar 47' zei den boss)
Binnenkort mag ik nog eens teruggaan met zijn kart :)

Had ik deze pc nie gekocht wist ik wel waarin investeren :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan