Silent Thunder
Legacy Member
Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel jaMee zei:Raikkonen (zo geschreven?) wordt volgend jaar kampioen, mark my words...
Kben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel jaMee zei:Raikkonen (zo geschreven?) wordt volgend jaar kampioen, mark my words...
Kben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het 
Moest ge het nog nie weten: hij gaat naar Ferrari, dus da gaat toch wel een pakske beter gaan dan die (huidige) prutsers bij McLaren hèSilent Thunder zei:Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel jaKben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het
![]()
.Silent Thunder zei:Als 'em eindelijk wa minder pech heeft volgend seizoen; dan wel jaKben in ieder geval meer voor hem dan voor Alonso, dus khoop het
![]()
lord_augustus zei:en wa gaat ge er als eerst opzetten
om te testen wa em aankan

Stancke zei:PC update nr.76:
September 11, 2006 07:17 Brussels - Belgium Arrived at DHL facility
:applause:


) en ze zei dat ze ging zeggen
unsure
aan de chauffeur dat het adres wél degelijk juist is en indien afwezig ze het maar bij de buurvrouw moeten smijten want morgen is er niemand thuis. Miljaar,ik snap dat toch niet hoe ze een straat niet kunnen vinden,die hebben toch GPS miljaar?
Om nog maar te zwijgen van men 7600GT...
kan toch geen kwaadStancke zei:het probleem is dat ik geen grafische kaart met DHL heb laten overkomen
grafische kaart komt pas binnen x-aantal dagen
Allez,en PC zal ook weer niet voor vandaag zijn godverdomme!
Adres wééral incorrect terwijl ik hier totaal niet in the middle of nowhere woon godverdomme! PC zou 29/08 al in m'n bezit zijn,we zijn nu al 11/09 en nog niets gezien. Daarnet gebeld met DHL (vriendelijke mevrouw in tegenstelling tot TNT) en ze zei dat ze ging zeggen
unsure
aan de chauffeur dat het adres wél degelijk juist is en indien afwezig ze het maar bij de buurvrouw moeten smijten want morgen is er niemand thuis. Miljaar,ik snap dat toch niet hoe ze een straat niet kunnen vinden,die hebben toch GPS miljaar?
Om nog maar te zwijgen van men 7600GT...
Nuja,op een dag komt het nu ook weer niet aan zeker?:ironic:
Het is allemaal een beetje frustrerend
PC komt normaal morgen maarja,hoe betrouwbaar dat allemaal nog is?

foto?Stancke zei:Lol,PC is hier al
Gebracht door een massas lekker geil wijf!![]()


) ma de tweede heat reed 'm al in menne weg 


