Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kloptgizmo_1987 zei:denk in november pas?
)
uhuStancke zei:ja,das wel waarHet is eigenlijk door het forum gekomen dat we nu elke keer met elkaar staan te babbelen
:applause:

Plut0r zei:uhu![]()
pak ze anders vrijdag eens mee![]()

Stancke zei:haha,vuile snoeper![]()
maar heb ik ergens gezegd dat ik erop verliefd ben?![]()
Nee éh![]()

wedden we?Stancke zei:en toch is het niet zo![]()

vetjesStancke zei:

Ah nee, want ge moet off-topic gaan in deze thread en door off-topic te gaan zit ge eigenlijk on-topicwhoopie zei:vetjes![]()
en aangezien we zwaar offtopic bezig zijn, zijn we feitelijk ontopic bezig, aangezien we in offtopic zitte, dus da betekent:
da we goe bezig zijn![]()

Sorry, maar kga u moeten teleurstellen. Mijn kot in Leuven is opgezegd, want ik ben afgestudeerd!whoopie zei:pakt leuven
dan kunne we allemaal op de silent thunder zijn kot gaan drinken![]()

Mee zei:Nooooooooooooooooooooooooooooooo!
Schumacher gaat stoppen!![]()
![]()
![]()

Raikkonen (zo geschreven?Private_BE zei:Maja nu heeft Alonso wel makkelijker volgend seizoen (nu is het nog dik knokken!)
) wordt volgend jaar kampioen, mark my words...