[EZ]
Legacy Member
Toen zat'k er nog nie bij/had'k nog geen PS denk'kSergiow zei:ik heb da vroeger al eens voorgesteld (en een paar gemaakt) maar toen vond niemand da goed...

Ma de meeste van ons kunne pictune en LFS skins make, dus een wallpaper moet ook wel lukken he

(ik kan geen van beiden, ma ik kan wel al wa me PS overweg
)Ik wil hem wel organizeren...
2 weken tijd om hem te maken zou'k zeggen, en 2 weken derna om te stemmen, dan kunne ze allemaal / de top 3 op de site komen, in de 3 of 4 meest gebruikte resoluties


....ik heb alleen maar een herinnering aan haar van vanmiddag....zalig!
