Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Maakt niet uit kerel, meiskes zijn daarvoor. Knutsel maar zoveel als ge wilt als die da lief vinden. ;)

De beloning is er ook altijd he ;)

Maja op naar de volgende dan, als het gedaan is..

Pfff, kvoel mij echt zo kut nu. Khoop dat da gevoel snel ga overgaan. Kben er echt slecht van en het meisje zelf zit in m'n klas :sad:

protnie

Legacy Member
MorGo7h zei:
Pfff, kvoel mij echt zo kut nu. Khoop dat da gevoel snel ga overgaan. Kben er echt slecht van en het meisje zelf zit in m'n klas :sad:
Da betert wel na een tijdje :hug:

Schummi88

Legacy Member
Mr Syphon zei:
schumi, vrijdag illusion !!! ..:: Kick Da Bass ::..

Ik kan spijtig genoeg niet :(. Nu ja, ik ben aan het bekomen van Hard Bass in de Gelredome (NL). Heel de avond Hardstyle en zwaar staan stampen :D. Echt topsets gehoord van Hardstyle Masterz, Zatox, Donkey Rollers, ... :p.

MorGo7h

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik kan spijtig genoeg niet :(. Nu ja, ik ben aan het bekomen van Hard Bass in de Gelredome (NL). Heel de avond Hardstyle en zwaar staan stampen :D. Echt topsets gehoord van Hardstyle Masterz, Zatox, Donkey Rollers, ... :p.

Das toch ni uit te houden zonder speciale middeltjes?

Schummi88

Legacy Member
MorGo7h zei:

Het is wel hard soms :D. Hard Bass liep van 22u tot 07u en dan moesten we nog terugkomen van Nederland. Had niet direct zin in slapen, te goed wakker. Dan maar om 11u iets gegeten en toch in men bed gekropen. Het deed toch deugd om even te slapen :p.

Mr Syphon

Legacy Member
ik had vorige keer voor ik naar illusion ging zo een flekse AA drink gedronken, hielp precies wel goed :D
had echt energie te veel :p maar da heb ik wel nodig daar :p

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Pfff, kvoel mij echt zo kut nu. Khoop dat da gevoel snel ga overgaan. Kben er echt slecht van en het meisje zelf zit in m'n klas :sad:

Ja, das wel balen dan. Die van mij zit ook vaak neffe mich ;)

Nu dus ook :p

MorGo7h

Legacy Member
Stancke zei:
Marketing shizzle @ PHL

Ah k :) Ook nog overwogen om iets in de handelswetenschappen te doen. Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwen :sad:
Kben er eig nog niet uit maar 80% kans dak da ga doen. Electromechanica (klimatisering) zou ik ook graag doen, maar kheb niet genoeg voor kennis :(
Zit nu in m'n laatste jaar economie-wiskunde.

Mee

Legacy Member
MorGo7h zei:
Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwen :sad:
Uw verdere 40/50 jaar niet van die paar jaartjes zonder vrouwen laten afhangen hè :p.
Bij ons is dat trouwens bizar: de labo's ICT worden door allemaal (lees als 2) vrouwen gegeven, toch niet zo voor de hand liggend zou ik denken :p.
MorGo7h zei:
Kben er eig nog niet uit maar 80% kans dak da ga doen. Electromechanica (klimatisering) zou ik ook graag doen, maar kheb niet genoeg voor kennis :(
Ik denk niet dat ge daar veel voorkennis voor nodig hebt hoor, ge moet juist technische dingen kunnen snappen ipv van altijd van buiten te leren. Ge komt er wss ook als ge alles vanbuiten leert, maar dan bent ge imo niet goed bezig :p.


Mijn puntjes waren trouwens goed, voor de eerste keer in 2,5 jaar uitzicht op* een jaar zonder herexamens :cool:.


*let op de "uitzicht op"

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ah k :) Ook nog overwogen om iets in de handelswetenschappen te doen. Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwen :sad:
Kben er eig nog niet uit maar 80% kans dak da ga doen. Electromechanica (klimatisering) zou ik ook graag doen, maar kheb niet genoeg voor kennis :(
Zit nu in m'n laatste jaar economie-wiskunde.

Marketing valt wel goed mee. Nog zo van die algemene vakken zoals Talen, Statistiek & Boekhouden.

Marketing is in het eerste jaar ook nog algemeen, maar in het 2e (wanneer ik daar geraak) is het wat meer verspreid over wat andere onderwerpen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan