Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:Maakt niet uit kerel, meiskes zijn daarvoor. Knutsel maar zoveel als ge wilt als die da lief vinden.
De beloning is er ook altijd he
Maja op naar de volgende dan, als het gedaan is..
ad:Da betert wel na een tijdjeMorGo7h zei:Pfff, kvoel mij echt zo kut nu. Khoop dat da gevoel snel ga overgaan. Kben er echt slecht van en het meisje zelf zit in m'n klasad:

Mr Syphon zei:schumi, vrijdag illusion !!! ..:: Kick Da Bass ::..
. Nu ja, ik ben aan het bekomen van Hard Bass in de Gelredome (NL). Heel de avond Hardstyle en zwaar staan stampen
. Echt topsets gehoord van Hardstyle Masterz, Zatox, Donkey Rollers, ...
.Schummi88 zei:Ik kan spijtig genoeg niet. Nu ja, ik ben aan het bekomen van Hard Bass in de Gelredome (NL). Heel de avond Hardstyle en zwaar staan stampen
. Echt topsets gehoord van Hardstyle Masterz, Zatox, Donkey Rollers, ...
.
MorGo7h zei:Das toch ni uit te houden zonder speciale middeltjes?
. Enkel wat cola en eten 's nachts.Schummi88 zei:Ik doe het volledig drugsvrij. Enkel wat cola en eten 's nachts.
MorGo7h zei::applause:
. Hard Bass liep van 22u tot 07u en dan moesten we nog terugkomen van Nederland. Had niet direct zin in slapen, te goed wakker. Dan maar om 11u iets gegeten en toch in men bed gekropen. Het deed toch deugd om even te slapen
.MorGo7h zei:Pfff, kvoel mij echt zo kut nu. Khoop dat da gevoel snel ga overgaan. Kben er echt slecht van en het meisje zelf zit in m'n klasad:


Braaf zijn e daar!Private_BE zei:Ja, das wel balen dan. Die van mij zit ook vaak neffe mich
Nu dus ook![]()
Private_BE zei:Ja, das wel balen dan. Die van mij zit ook vaak neffe mich
Nu dus ook![]()
Stancke zei:Marketing shizzle @ PHL
Ook nog overwogen om iets in de handelswetenschappen te doen. Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwen
ad:
Uw verdere 40/50 jaar niet van die paar jaartjes zonder vrouwen laten afhangen hèMorGo7h zei:Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwenad:
.
.Ik denk niet dat ge daar veel voorkennis voor nodig hebt hoor, ge moet juist technische dingen kunnen snappen ipv van altijd van buiten te leren. Ge komt er wss ook als ge alles vanbuiten leert, maar dan bent ge imo niet goed bezigMorGo7h zei:Kben er eig nog niet uit maar 80% kans dak da ga doen. Electromechanica (klimatisering) zou ik ook graag doen, maar kheb niet genoeg voor kennis![]()
.
.MorGo7h zei:Ah kOok nog overwogen om iets in de handelswetenschappen te doen. Kdenk dak ICT ga doen, maar daar zitten wel geen vrouwen
ad:
Kben er eig nog niet uit maar 80% kans dak da ga doen. Electromechanica (klimatisering) zou ik ook graag doen, maar kheb niet genoeg voor kennis![]()
Zit nu in m'n laatste jaar economie-wiskunde.
