Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
buycki zei:
Sluit ik mij dus volledig bij aan.. :p

:hug:
Barbie popkes zijn niets voor mij, kvind ze dan nog ni mooi ook.
Kheb liever iemand ie er normaal uitziet en vanzelf schoon is, zonder al diene schmink enzo.

Gizmo_1987

Legacy Member
MorGo7h zei:
:hug:
Barbie popkes zijn niets voor mij, kvind ze dan nog ni mooi ook.
Kheb liever iemand ie er normaal uitziet en vanzelf schoon is, zonder al diene schmink enzo.
Die die schmink eraf dan blijft er nog een heet lichaam over, imo :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Allé ge kunt nu toch moeilijk zeggen dat ze lelijk zijn eh? Dat zou net iets te ver gaan :p.

BuYcKi

Legacy Member
Schummi88 zei:
Allé ge kunt nu toch moeilijk zeggen dat ze lelijk zijn eh? Dat zou net iets te ver gaan :p.

Zegt hij toch ook nie?
Ze zijn niet schoon zegtem :p

Maarja, tis ook nie mijn ding ze,
bij moet het iemand fijn zijn liever, datr gewoon :love: uitziet.
Mooi kontje + cute gezichtje => :D

MorGo7h

Legacy Member
buycki zei:
Zegt hij toch ook nie?
Ze zijn niet schoon zegtem :p

Maarja, tis ook nie mijn ding ze,
bij moet het iemand fijn zijn liever, datr gewoon :love: uitziet.
Mooi kontje + cute gezichtje => :D

Dikke 2nd!

128MB

Legacy Member
oh my gawd men vervangkaart suckt, LFS hebk maar 22fps zonder AA of iets op

128MB

Legacy Member
johan tb zei:
wat is het voor een kaart??

BLISS 7200GS :puke:

schokt enorm en daardoor is er ook minder feedback naar men G25 en voel ik amper nog iets van onderstuur of overstuur, geluid schokt dus ook.

SXe

Legacy Member
128MB zei:
BLISS 7200GS :puke:

schokt enorm en daardoor is er ook minder feedback naar men G25 en voel ik amper nog iets van onderstuur of overstuur, geluid schokt dus ook.

wa is er gebeurd me uw hd 4870?

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
BLISS 7200GS :puke:

schokt enorm en daardoor is er ook minder feedback naar men G25 en voel ik amper nog iets van onderstuur of overstuur, geluid schokt dus ook.

Ik heb hier nog een oude 8800 GTX liggen die je evt wel mag lenen (alhoewel die al een paar maand in de kast ligt dus of die nog functioneert??)

128MB

Legacy Member
4870 is rma, koeler werkt niet meer en de dag erna geen beeld.

kzit echt dagelijks te kutten met die pc. volgens sommige hebk slechte airflow door een goedkope case, volgens anderen is men voeding te laag en volgens andere is em wel goed ... :ironic:

heb goesting in ne mac en gaming op te geven, maar ik kan't nie :D

lol kzou graag die 8800 willen maar jah als die al zo lang in de kast ligt en we wonen ver van elkaar

SpeedFreak.be

Legacy Member
Als je echt interesse hebt (en als je dan nog geïnteresseerd bent) wil ik de kaart wel meenemen naar de mobiliteitsmeeting als je daar heen gaat, maar ja dat is pas over 3 weken.

Idd ik weet echt niet of hij nog functioneert. :sad:

Evt wil ik hem mits vergoeding ook wel langsbrengen, maar garanties of die functioneert kan ik niet geven.

128MB

Legacy Member
over 3 weken is men 4870 terug (hoop ik).

kgaan gwn wat aanpassingen moeten doen:

FS 98 ipv FSX :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
over 3 weken is men 4870 terug (hoop ik).

kgaan gwn wat aanpassingen moeten doen:

FS 98 ipv FSX :D

ok was maar een voorstel meldt je maar als nog interesse hebt. :)

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
BLISS 7200GS :puke:

schokt enorm en daardoor is er ook minder feedback naar men G25 en voel ik amper nog iets van onderstuur of overstuur, geluid schokt dus ook.

Zeker dat uw drivers goed installed zijn? Want da kan wel bijna niet anders... Der gaat gwn iets schele met uw drivers ze.
Smijt is alles van ati en nvidia eraf. En dan enkel uw Nvidia drivers erop.

Allemaal LFS spelen :p
Servername: 9lives
geen password (kzet er wel een op als we met genoeg zijn)

128MB

Legacy Member
Natuurlijk heb ik alles eraf gegooid.
ma kgaan ze toch es updaten.
En lfs zal er nie inzitten, pc hangt elke 5 min ineens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan