Mee
Legacy Member
Elektronica bederft niet hoor128MB zei:lol kzou graag die 8800 willen maar jah als die al zo lang in de kast ligt en we wonen ver van elkaar
. Als ze net voor het in de kast leggen werkte zal die nu ook nog werken, tenzij ge er een glas water over hebt gekapt (en dan nog) of er muizen in uw kast zitten
.



ad:


das toch poepsimpel?