Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
128MB zei:
lol kzou graag die 8800 willen maar jah als die al zo lang in de kast ligt en we wonen ver van elkaar
Elektronica bederft niet hoor :p. Als ze net voor het in de kast leggen werkte zal die nu ook nog werken, tenzij ge er een glas water over hebt gekapt (en dan nog) of er muizen in uw kast zitten :).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
Elektronica bederft niet hoor :p. Als ze net voor het in de kast leggen werkte zal die nu ook nog werken, tenzij ge er een glas water over hebt gekapt (en dan nog) of er muizen in uw kast zitten :).

Nee dat is niet het geval hij zit ingepakt in een doos als ik het goed heb (heb er al een tijdje niet naar gekeken). :p

Private_BE

Legacy Member
Vrijdag den 13e is nen geluksdag mannen ;)

Een rooske kopen en pats ge zijt van straat :p (en een hoop werk op voorhand)

Anoniem04

Legacy Member
Gisteren eens naar een Jamsessie geweest waar een maat van mij met een paar vrienden ging drummen.

Als ik binnen 4 maand even goed ben op gitaar ga ik serieus gelukkig zijn :unsure:

Ironpole

Legacy Member
Ik ga proberen om bij 't bedrijf waar m'n pa werkt vakantie werk te gaan doen deze vakantie. Heb vorig jaar nen brief gestuurd naar Inza (van de melk enzo) omdat m'n broer dat 2 jaar gedaan heeft en dat wel goed verdiende. Ze hadden mij (erg laat) nen brief teruggestuurd dat ik niet gekozen was. Denk dat het dit jaar zeker en vast niet gaat lukken met die crisisshit enzo, dus ga het bij m'n pa proberen. Zal wel makkelijker gaan als zoon van werknemer enzo, ipv totale vreemde. M'n pa werkt als bediende, maar zal dan wel in een fabriek moeten werken, oliefabriek.

Moet dan wel elke dag met den auto naar Hoboken. Maar mij hoorde nie klagen. :evil:

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Vrijdag den 13e is nen geluksdag mannen ;)

Een rooske kopen en pats ge zijt van straat :p (en een hoop werk op voorhand)

En nu hopen dat ge der veel leuke momenten mee ga ebben eh :niceone:
Alles ging goe ier, tot ze woensdag zei da aar gevoelens aant verdwijnen waren... Dan maar samen beslist dat we ermee stoppen. Doet zeer zoiets :(

SXe

Legacy Member
ff volledig :offtopic:

moet voor school (3de jaar elektrotechnieken) 2 lampjes in serie laten branden via een dubbelpolige schakelaar.

ik ben hier volledig mee in de war :s .

kan iemand mee eens even uitleggen hoe dit in zijn werk zit=> moet geen tekening maken ofzo, gwn zeggen welke kleur draad naar waar gaat

(geen aarding)

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
knutselwerkje :rofl:

n/o

Tis een gepersonaliseerd cadeau. Khad iets gekocht en daaraan eigen inbreng toegevoegd. Eig ni echt een knutselwerk, ma da was gwn makkelijk om te schrijven :p

128MB

Legacy Member
:wtf: das toch poepsimpel?

dubbelpolige schakelaar is dat uwe + en - beide onderbroken zijn, de + en - draden (waarschijnlijk rood en zwart) gaan gwn naar u knopke en van u knopke gaat 1 draad (+) naar 1 lamp en de andere draad (-) naar de andere lamp, en dan verbinde die lampkes gwn met elkaar...

Private_BE

Legacy Member
MorGo7h zei:
Tis een gepersonaliseerd cadeau. Khad iets gekocht en daaraan eigen inbreng toegevoegd. Eig ni echt een knutselwerk, ma da was gwn makkelijk om te schrijven :p

Maakt niet uit kerel, meiskes zijn daarvoor. Knutsel maar zoveel als ge wilt als die da lief vinden. ;)

De beloning is er ook altijd he ;)

Maja op naar de volgende dan, als het gedaan is..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan