Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whoopie zei:was die niet gestopt?
.Schummi88 zei:Nee, dat was Silent Thunder. Nu hebben we nog enkel Sergiow en Devastate als moderators.
EDIT: gvd se kut PSP reclame ja. Elke keer als je een pagina refresht is dat er!

Ik denk dat het ondertussen is weggedaan; 2 uur geleden had ik het ook, maar nu niet meer.Mr Syphon zei:en heb geen plugins, is al weg gedaan ofzo ?
Adblock Plus installen!Schummi88 zei:Nee, dat was Silent Thunder. Nu hebben we nog enkel Sergiow en Devastate als moderators.
EDIT: gvd se kut PSP reclame ja. Elke keer als je een pagina refresht is dat er!
Yap, super pluginjohan tb zei:
Adblock Plus installen!whoopie zei:Die reclame irriteert mij hier ook neig.
Zit op men werk, gewoon met IE.
Kan hier ni met plugins beginnen werken
Nen banner kan ik nog mee leven. Zolang het maar ni van die uitklapbare modellekes zijn enzo
MorGo7h zei:

Dillyracer zei:Hij zegt toch in zijn posts dat hij op het werk geen plugins installeert![]()

MorGo7h zei:Die reclame wordt wss tegengehouden door ne server ofzo opt werk![]()

Devastate zei:Ge hebt z'n post echt nie gelezen eh![]()

MorGo7h zei:Ik had gelezen dat em er op zijn werk geen last van had![]()

whoopie zei:minder porno, beter opletten![]()


Mr Syphon zei:over 10 minuutjes vertrek ik richting frankrijk voor een weekske seh
zijt braaf mannen !![]()
