Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen wonder dat hij zelf wou komen ^^128MB zei:Herr Neuberger zal weldra hier zijn
nog rap ff zoeken naar driver cdke
EDIT
die gast was hier met zen camjonet van't werk, zo kan ik het ook, kost hem juist gene frank naar hier te rijden.
128MB zei:
Ik heb die met al m'n geld getuned en die heb ik tot 586BHP gekregen. Ik doe er een race mee, hebben alle tegenstanders ook beire goeie auto's. Ik moet nu mega rap rijden en sturen om te winnen, ik krijg bijgevolg vaak een Total Loss. 

Iedereen wilt GT5isj zei:ik wil gt5ad:
ad:unbanned?isj zei:ik wil gt5ad:

128MB zei:kut iemand 2 AA batterijkes ? menne cam is platad:
128MB zei:unbanned?![]()
Ironpole zei:Ergernis van de dag: Need for Speed Pro Street.
In het begin was het te gemakkelijk, ik won bijna alle races met een goeie voorsprong en heb dus niks aan m'n auto getuned. Totdat ik ineens Tier 2 auto's kon kopen, heb dan direct een BMW Z4 M gekocht!Ik heb die met al m'n geld getuned en die heb ik tot 586BHP gekregen. Ik doe er een race mee, hebben alle tegenstanders ook beire goeie auto's. Ik moet nu mega rap rijden en sturen om te winnen, ik krijg bijgevolg vaak een Total Loss.
Het was al moeilijk me keyboard maar nu is het nog veel moeilijker geworden bij die snelheden. Als ik een bocht pak probeer ik die vol sturend te nemen. Maar als ik merk dat ik teveel stuur moet ik ff het pijltje loslaten en weer indrukken, bijgevolg vlieg ik uit den bocht door dat even los te laten. :ironic:
Mijn stuur moet ge op een gameport aansluiten (en da heb ik niet) dus ik zal de USB-joystick eens bovenhalen, dan kan ik de throttle daarvan gebruiken om te sturen.![]()