Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Herr Neuberger zal weldra hier zijn :unsure:

nog rap ff zoeken naar driver cdke :p

EDIT

:sop: die gast was hier met zen camjonet van't werk, zo kan ik het ook, kost hem juist gene frank naar hier te rijden.

Proim

Legacy Member
128MB zei:
Herr Neuberger zal weldra hier zijn :unsure:

nog rap ff zoeken naar driver cdke :p

EDIT

:sop: die gast was hier met zen camjonet van't werk, zo kan ik het ook, kost hem juist gene frank naar hier te rijden.
Geen wonder dat hij zelf wou komen ^^

Ironpole

Legacy Member
Ergernis van de dag: Need for Speed Pro Street.

In het begin was het te gemakkelijk, ik won bijna alle races met een goeie voorsprong en heb dus niks aan m'n auto getuned. Totdat ik ineens Tier 2 auto's kon kopen, heb dan direct een BMW Z4 M gekocht! :love: Ik heb die met al m'n geld getuned en die heb ik tot 586BHP gekregen. Ik doe er een race mee, hebben alle tegenstanders ook beire goeie auto's. Ik moet nu mega rap rijden en sturen om te winnen, ik krijg bijgevolg vaak een Total Loss. :(

Het was al moeilijk me keyboard maar nu is het nog veel moeilijker geworden bij die snelheden. Als ik een bocht pak probeer ik die vol sturend te nemen. Maar als ik merk dat ik teveel stuur moet ik ff het pijltje loslaten en weer indrukken, bijgevolg vlieg ik uit den bocht door dat even los te laten. :ironic:

Mijn stuur moet ge op een gameport aansluiten (en da heb ik niet) dus ik zal de USB-joystick eens bovenhalen, dan kan ik de throttle daarvan gebruiken om te sturen. :)

Private_BE

Legacy Member
Kga mijn auto is similiseren se, dan blinkt hem nog harder. Maja gewoon hoe glad nen auto dan is, echt zalig :D

Private_BE

Legacy Member
En hij is klaar :p
Nu straks naar de vriendin, maar als ik thuis kom zal ik er in de garage met het zeemvel toch nog is moeten overgaan :D

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Ergernis van de dag: Need for Speed Pro Street.

In het begin was het te gemakkelijk, ik won bijna alle races met een goeie voorsprong en heb dus niks aan m'n auto getuned. Totdat ik ineens Tier 2 auto's kon kopen, heb dan direct een BMW Z4 M gekocht! :love: Ik heb die met al m'n geld getuned en die heb ik tot 586BHP gekregen. Ik doe er een race mee, hebben alle tegenstanders ook beire goeie auto's. Ik moet nu mega rap rijden en sturen om te winnen, ik krijg bijgevolg vaak een Total Loss. :(

Het was al moeilijk me keyboard maar nu is het nog veel moeilijker geworden bij die snelheden. Als ik een bocht pak probeer ik die vol sturend te nemen. Maar als ik merk dat ik teveel stuur moet ik ff het pijltje loslaten en weer indrukken, bijgevolg vlieg ik uit den bocht door dat even los te laten. :ironic:

Mijn stuur moet ge op een gameport aansluiten (en da heb ik niet) dus ik zal de USB-joystick eens bovenhalen, dan kan ik de throttle daarvan gebruiken om te sturen. :)

Da went wel na een tijdje. Ik had da int begin ook bij TM. Ma nu speel ik wel deftig met keyboard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan