Ironpole
Legacy Member
MorGo7h zei:Da went wel na een tijdje. Ik had da int begin ook bij TM. Ma nu speel ik wel deftig met keyboard.
Joystick krijg ik niet aan de praat, zal het nog met het keyboard moeten blijven doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MorGo7h zei:Da went wel na een tijdje. Ik had da int begin ook bij TM. Ma nu speel ik wel deftig met keyboard.
.Héél af en toe gebeurd dat eens bij mij maar niet veel.Mee zei:Dat leer van de shifter van mijn G25 zakt altijd naar omlaag (heeft dat altijd gedaan btw) waardoor ik hem soms niet in 1, 2, 5 of 6 krijg. Heel ambetant als ge ineens in neutraal staat.
Nog iemand die dat voorheeft? Ik heb daar precies nog nooit iemand over horen klagen...
Private_BE zei:Proim ik wist niet dat gij Yoshi waard, gisteren op meet vroeg ik da en toen moesten ze allemaal lachenad:


friekie zei:Why bother playing? da spel trekt imo toch op niks...

Mr Syphon zei:cd-speler van mijne ps3 is kapot gegaan deze nacht
hopelijk is daar 2 jaar garantie op want heb die op 30/07/07 gekocht![]()
.Ironpole zei:Hm, ik dacht dat het minimum 1 jaar was op alles.![]()
. Ik heb het al eens voorgehad met een radio
. Verkoper zei dat er maar 1 jaar garantie op was. Sloeg dat tegen toen ons ma eens haar gedacht ging zeggen
.Schummi88 zei:Minimum 2 jaar, zo staat het in de wet. Dan mag die verkoper nog 1 jaar zeggen. Ik heb het al eens voorgehad met een radio
. Verkoper zei dat er maar 1 jaar garantie op was. Sloeg dat tegen toen ons ma eens haar gedacht ging zeggen
.
straf, heb hetzelfde meegemaakt vorig weekend,Mr Syphon zei:cd-speler van mijne ps3 is kapot gegaan deze nacht
hopelijk is daar 2 jaar garantie op want heb die op 30/07/07 gekocht![]()