Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
MorGo7h zei:
Da went wel na een tijdje. Ik had da int begin ook bij TM. Ma nu speel ik wel deftig met keyboard.

Joystick krijg ik niet aan de praat, zal het nog met het keyboard moeten blijven doen.

Mee

Legacy Member
Dat leer van de shifter van mijn G25 zakt altijd naar omlaag (heeft dat altijd gedaan btw) waardoor ik hem soms niet in 1, 2, 5 of 6 krijg. Heel ambetant als ge ineens in neutraal staat :sop:.
Nog iemand die dat voorheeft? Ik heb daar precies nog nooit iemand over horen klagen...

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Dat leer van de shifter van mijn G25 zakt altijd naar omlaag (heeft dat altijd gedaan btw) waardoor ik hem soms niet in 1, 2, 5 of 6 krijg. Heel ambetant als ge ineens in neutraal staat :sop:.
Nog iemand die dat voorheeft? Ik heb daar precies nog nooit iemand over horen klagen...
Héél af en toe gebeurd dat eens bij mij maar niet veel.

Private_BE

Legacy Member
Proim ik wist niet dat gij Yoshi waard, gisteren op meet vroeg ik da en toen moesten ze allemaal lachen :sad:

Mr Syphon

Legacy Member
cd-speler van mijne ps3 is kapot gegaan deze nacht :angry:

hopelijk is daar 2 jaar garantie op want heb die op 30/07/07 gekocht :p

Schummi88

Legacy Member
Mr Syphon zei:
cd-speler van mijne ps3 is kapot gegaan deze nacht :angry:

hopelijk is daar 2 jaar garantie op want heb die op 30/07/07 gekocht :p

Voor elk elektronisch toestel geldt een garantie van 2 jaar. Ook al zegt de verkoper 1 jaar, volgens de wet heb je recht op 2 jaar :).

Schummi88

Legacy Member
Ironpole zei:
Hm, ik dacht dat het minimum 1 jaar was op alles. :)

Minimum 2 jaar, zo staat het in de wet. Dan mag die verkoper nog 1 jaar zeggen :p. Ik heb het al eens voorgehad met een radio :). Verkoper zei dat er maar 1 jaar garantie op was. Sloeg dat tegen toen ons ma eens haar gedacht ging zeggen :D.

whoopie

Legacy Member
Schummi88 zei:
Minimum 2 jaar, zo staat het in de wet. Dan mag die verkoper nog 1 jaar zeggen :p. Ik heb het al eens voorgehad met een radio :). Verkoper zei dat er maar 1 jaar garantie op was. Sloeg dat tegen toen ons ma eens haar gedacht ging zeggen :D.

Hangt er ook vanaf hoe je iets koopt.
Die 2 jaar is de wet voor particulieren.
Als gij iets aankoopt met een btw-nummer (bv laptop op naam van uw bedrijf), is dat 1 jaar garantie

Frey

Legacy Member
Mr Syphon zei:
cd-speler van mijne ps3 is kapot gegaan deze nacht :angry:

hopelijk is daar 2 jaar garantie op want heb die op 30/07/07 gekocht :p
straf, heb hetzelfde meegemaakt vorig weekend,

Bij dreamland moetk 1 maand wachten voor ik em terug kan halen -.-

Mr Syphon

Legacy Member
veel voorkomend probleem

was ook eerst naar de winkel gegaan maar ze zeiden da ik hem beter zelf opstuurde omdat da veel sneller zou gaan.
daarnet dus zelf de ps3 op de post binnen gedaan, ben is benieuwd wanneer die terug komt.

net nu ik conge heb en zin heb in gta :p

Mr Syphon

Legacy Member
wow was net aant denken hoe onze moderater zen nickname weeral was,
moest in de trc stickie kijken om te zien dat het 'sergiow' was :rofl:
die komt hier ook ni meer zeker ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan