Archief - de gevoelige parachute

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
jeroenie zei:
ik heb da ook :angry:
maar ... !!!!!! ik kan mijn parachute openen, sluiten en weer openen :crazy:
mss is da de oplossingen
ja, ma davoor is't al te laat adde 10-20meter boven de grond zit ;)

Sgt Spoon

Legacy Member
Ik laat me meestal tot net boven de grond vallen en open die parachute pas op de laatste moment. Als ik op die manier spring heb ik het probleem niet. Als ik onmiddelijk na het springen de parachute wil openen heb ik het probleem wel.

Misschien is het gewoon telkens puur toeval geweest, of misschien moet ge toch maar eens proberen van uw parachute gewoon wat later open te doen (kzal vanavond eens testen of dat inderdaad het probleem is)

Tsjernobyl

Legacy Member
ik heb deze thread altijd maar zitten lezen, in de game heb ik 1000 keer "kloteparshute!" zien roepen... nu heb ik het voor den eerste keer voorgehad in Hue dat ik van die brug sprong, en ik was zelfs niet dood. maar als ik uit shoppers e.d. spring heb ik het nog nooit gehad ?

Sgt Spoon

Legacy Member
das een bugske denk ik, ik heb het ooit ook één keer voorgehad dat ik van heel hoog naar beneden viel, en ik was zelfs helemaal niks health kwijt (en nee, ik heb gene spider-man mod geinstalleerd ofzo :D )

[LRRP]Neo

Legacy Member
den truc is gewoon da ge et eenders wanneer doet, vant moment da ge het geluid van de opengaande parachute hoort ist goed, ge moet et gewoon zo laten. Ge moet ni meerdere duwen, want als ge een even aantal keert duwt dan gaat em terug toe/blijft gesloten. Duw bv 1 keer goed & dan zulde blijven leven. Eenders wanneer

grasspriet

Legacy Member
[LRRP]Neo zei:
den truc is gewoon da ge et eenders wanneer doet, vant moment da ge het geluid van de opengaande parachute hoort ist goed, ge moet et gewoon zo laten. Ge moet ni meerdere duwen, want als ge een even aantal keert duwt dan gaat em terug toe/blijft gesloten. Duw bv 1 keer goed & dan zulde blijven leven. Eenders wanneer

uwe truc werkt ni :'(

DirT

Legacy Member
den truc is van gewoon nen low approach te maken , op te trekken en te bailen.
dan vliegt ge even totdat uw wapen verdwijnt(gij zijt in skydive-modus) ge laat u ff vallen en ge drukt op uwe parachute key en ge maakt een perfecte landing
volgens mij is de skydive modus het belangrijkste(niemand kan u iets doen als ge met 9.81m/s² versneld). ge kunt natuurlijk te pletter vallen ma das u eigen fout.

da lukt dus ook vanaf torens gewoon wachten tot uw wapen verdwijnt voor u parachute open te doen

rory.b.bellows

Legacy Member
bij te hoge snelheid bij het vallen gaat die terug toe,is echt wel balle ja

was weeral gebeurt en het enige wa nie gewoon was was mn snelheid tijdens het vallen.. :eek:

SilentSpring

Legacy Member
rory.b.bellows zei:
bij te hoge snelheid bij het vallen gaat die terug toe,is echt wel balle ja

was weeral gebeurt en het enige wa nie gewoon was was mn snelheid tijdens het vallen.. :eek:
zou weleens kunne kloppe. wa dak dan dom vind is tvolgende: als uwen chute nie moe toegaan ga em toe en wanneer et moet wil ie nie dicht. dapas op hastings zittek me ne mig 21 achter ne corsair op grootte hoogte. en dien peet vertraagde ineens en we gingen botsen dus ik bail en duw direct op chute knop, maar kwas vergeten dak massaal hoog zat, en diene chute wilde dan nie dicht, dus tegen dak benede was waren er al 2 min voorbij.

rory.b.bellows

Legacy Member
[LRRP]Neo zei:
den truc is gewoon da ge et eenders wanneer doet, vant moment da ge het geluid van de opengaande parachute hoort ist goed, ge moet et gewoon zo laten. Ge moet ni meerdere duwen, want als ge een even aantal keert duwt dan gaat em terug toe/blijft gesloten. Duw bv 1 keer goed & dan zulde blijven leven. Eenders wanneer


ik weet wa ge wilt uitleggen maar ge zult weten waarover het gaat als ge het zelf voorhebt.

The Crazy Noob

Legacy Member
Den Freddie zei:
dus tegen dak benede was waren er al 2 min voorbij.
Gelieve er aan te denke da er nog altijd een "suicide"-knopke in uw menu staat... ;)

neo34040

Legacy Member
Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, behalve wanneer ik iets te laat op de 9 duw, waardoor ik een klein kusje aan de grond uitdeel :D Zou het niet gewoon een foutje kunnen zijn in de installatie van het spel (patch?), dat ge kunt oplossen door nen reinstall?

Frosen

Legacy Member
Ik heb gemerkt dat die vaak dichtgaat als ge beschoten word alsof die stuk gaat kan toeval zijn ook hoor ma das wel te testen

crazyvino

Legacy Member
Kheb er ook bijna nooit problemen mee gehad, alleen bij mappen met veeel lag, dan opent hij niet op tijd, volgens mij kan niet iedereen openen en terug sluiten, althans ik kan dat niet!! Kmag nog zoveel op p drukken hij opent en blijft open!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan