SilentSpring
Legacy Member
ja, ma davoor is't al te laat adde 10-20meter boven de grond zitjeroenie zei:ik heb da ook![]()
maar ... !!!!!! ik kan mijn parachute openen, sluiten en weer openen![]()
mss is da de oplossingen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, ma davoor is't al te laat adde 10-20meter boven de grond zitjeroenie zei:ik heb da ook![]()
maar ... !!!!!! ik kan mijn parachute openen, sluiten en weer openen![]()
mss is da de oplossingen

[LRRP]Neo zei:den truc is gewoon da ge et eenders wanneer doet, vant moment da ge het geluid van de opengaande parachute hoort ist goed, ge moet et gewoon zo laten. Ge moet ni meerdere duwen, want als ge een even aantal keert duwt dan gaat em terug toe/blijft gesloten. Duw bv 1 keer goed & dan zulde blijven leven. Eenders wanneer
zou weleens kunne kloppe. wa dak dan dom vind is tvolgende: als uwen chute nie moe toegaan ga em toe en wanneer et moet wil ie nie dicht. dapas op hastings zittek me ne mig 21 achter ne corsair op grootte hoogte. en dien peet vertraagde ineens en we gingen botsen dus ik bail en duw direct op chute knop, maar kwas vergeten dak massaal hoog zat, en diene chute wilde dan nie dicht, dus tegen dak benede was waren er al 2 min voorbij.rory.b.bellows zei:bij te hoge snelheid bij het vallen gaat die terug toe,is echt wel balle ja
was weeral gebeurt en het enige wa nie gewoon was was mn snelheid tijdens het vallen..![]()
[LRRP]Neo zei:den truc is gewoon da ge et eenders wanneer doet, vant moment da ge het geluid van de opengaande parachute hoort ist goed, ge moet et gewoon zo laten. Ge moet ni meerdere duwen, want als ge een even aantal keert duwt dan gaat em terug toe/blijft gesloten. Duw bv 1 keer goed & dan zulde blijven leven. Eenders wanneer
Gelieve er aan te denke da er nog altijd een "suicide"-knopke in uw menu staat...Den Freddie zei:dus tegen dak benede was waren er al 2 min voorbij.

de uwen ookVishnu6Dix zei:mijn comp komt van den aldi![]()
( :ironic: )