Archief - de gevoelige parachute

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grasspriet

Legacy Member
Sinds de patch heb ik altijd problemen met mijn parachute , ik druk daar 1 keer op en die opent maar sluit direct . Dit gebeurt toch wel 3/4 en het is echt wel redelijk hatelijk.

Heeft iemand hier nog problemen mee?



voor vishnu speciaal geen Icons gezet (vriendelijk hé )!!!!

K3nsh1n

Legacy Member
jup , same here en zeg nu ni da da realistisch is éh want das ni leuk :sad:

sparco

Legacy Member
veel mense zegge da ze probleme hebbe me die parachutes, ik heb er nog nooit een gehad :)

grasspriet

Legacy Member
tja mssn gebeurt het allleen bij de mensen die het spel een beetje tegoei kunnen spelen en gebeurt het niet bij de noobs

grasspriet

Legacy Member
Osi 140 zei:
Hangt ervan af wa je doet
ik heb ondervonden
als je in je broek kakt en gilt, dan gaat em open, maar als je manneke nog nie reageert dan nie :p
kweet nie zeker

lol alsek elkes keer in mijn broek moet kakken alsek bail dan zijn mijn broeken op 2 dagen op :x, en mijn stem zal dan wegzijn en kan ik de mensen niet meer irriteeren op teamspeak :D

K3nsh1n

Legacy Member
grasspriet zei:
lol alsek elkes keer in mijn broek moet kakken alsek bail dan zijn mijn broeken op 2 dagen op :x, en mijn stem zal dan wegzijn en kan ik de mensen niet meer irriteeren op teamspeak :D

damn da van teamspeak is waar ze ... verdomme!

grasspriet

Legacy Member
jah anders moetk mij op iemand anders afreageren en dan wordek soms te hevig op het spelleke en op mirc ^^ dus sorry ben verplicht vanaf nu om op teamspeak te irriteren :applause:

vishnusixclix

Legacy Member
grasspriet zei:
voor vishnu speciaal geen Icons gezet (vriendelijk hé )!!!!

:unsure:
icons?
:unsure:
:wtf: wtf is dat? :wtf:
ik ben prolly te dom om dat te verstaan :doh:

( ;) )

Coolio Jr

Legacy Member
volges mij gebeurt da alleen as ge recht naar benede kijkt, of as ge te laag bove de grond uit u voertuig springt...
ik heb het ook veel voor... ge hoort *ziiitt* da parachut ope ga, u scherm beweegt en bekke, maar toch ziet ge de grond naar u toe razen lijk zot...
mss den helft van de parachutes gesaboteerd of kapot ? :wtf:
ze zoude mss ne reserve parachut moete inbouwe ?? :p

ik heb nu een klein oplossingske... ik zie gewoon dak +- bove een voertuig eruit spring, of me vlieger dak ongeveer naar een voertuig gekatapulteerd word, en houd E ingeduwt om drekt weg te zijn me da vehicle... geen parachut aan te pas ! en een heli uit enemy base pikke is zo ook iets makkelijker ;)
maar ast echt ni anders kan zulde parachut moete neme... en 9/10 te pletter valle :crazy:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
grasspriet zei:
lol alsek elkes keer in mijn broek moet kakken alsek bail dan zijn mijn broeken op 2 dagen op :x, en mijn stem zal dan wegzijn en kan ik de mensen niet meer irriteeren op teamspeak :D

Daar dienen pampers voor ...

:unsure:

Raukaris

Legacy Member
das toch reallistisch

int echt gaan u parachutes soms ook ni open :unsure:

Assassin007

Legacy Member
]HT[Simon zei:
Ma nie 9/10 keer eh

Bij mij ist maar 5/10. Maar het is wel irritant en dat moet 'k dus altijd afreageren op mijn toetstenbord. Ze kunnen dat in de volgende patch dus beter aanpassen en mij een nieuw toetstenbord geven.......

BLUTCH 26

Legacy Member
Yup, same here. :angry:
Ik ben sinds de patch 1.1 al meer tegen de grond gekwakt dan wat anders.
Ofwel druk ik 1maal op 'parachute', en hoort ge uwe parachute opengaan maar blijft ge als een baksteen vallen, ofwel ramt ge op die toets like hell en blijft ge ook vallen als een patat :doh: :doh: .
Kortom bij mij werkt da ook ni deftig. En ik weet ni waarom het soms wel lukt.
Denk dat het te maken heeft van welke hoogte ge springt;
laag springen --> parachute nog ni volledig open en SPLAT!!
hoog springen --> parachute wel open gaan.

Misschien is da in die patch aangepast om te zorgen da ge ni meer op 'het laatste moment' uw parachute opent om zo snel naar beneden te komen.

greetzzz

Foose

Legacy Member
grasspriet zei:
tja mssn gebeurt het allleen bij de mensen die het spel een beetje tegoei kunnen spelen en gebeurt het niet bij de noobs

are you saying that sparco is a noob ? :tongue:

kaminikaze

Legacy Member
ik eb nog een ander parachute probleem gehad .
gisteren op hue in de tempel . kwas just gespawnd opt middenste verdiep en kga naar beneden .

plotseling :

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *prrrrt*
:confused:

dus het geluid van wanneeer je van heel hoog met je chute springt en ze niet open trekt .
alsk gekild werd ging da over .

grasspriet

Legacy Member
Assassin007 zei:
Bij mij ist maar 5/10. Maar het is wel irritant en dat moet 'k dus altijd afreageren op mijn toetstenbord. Ze kunnen dat in de volgende patch dus beter aanpassen en mij een nieuw toetstenbord geven.......

mij moeten ze gewoon een nieuwe tafel geven en een nieuwe fles pisang ambon
klop gisteren op tafel, bluts in tafel+ mijne pisang omver gvd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan