grasspriet
Legacy Member
Sinds de patch heb ik altijd problemen met mijn parachute , ik druk daar 1 keer op en die opent maar sluit direct . Dit gebeurt toch wel 3/4 en het is echt wel redelijk hatelijk.
Heeft iemand hier nog problemen mee?
voor vishnu speciaal geen Icons gezet (vriendelijk hé )!!!!
Heeft iemand hier nog problemen mee?
voor vishnu speciaal geen Icons gezet (vriendelijk hé )!!!!
ad:

, en mijn stem zal dan wegzijn en kan ik de mensen niet meer irriteeren op teamspeak 
wtf is dat?
)

