Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epyon zei:Ze hebben in de patch iets veranderd met de chutes, maar volgens de release notes closen ze enkel als ge nog eens op de chute-knop duwt. Mss iets teveel op die knop aan het rammen?![]()

papabear69 zei:Mischien hebben ze de parachuts bij den ALDI gekocht![]()
![]()
kaminikaze zei:iets tegen den aldi ?
waar koopt gij uw eten ?
Moet dat niet zijn: "Waar haalt gij uw eten?",kaminikaze zei:iets tegen den aldi ?
waar koopt gij uw eten ?

yep. zou wel handig zijn moest ge hem kunne dichtdoen. want soms springek op grote hoogte uit mn jet of heli omdak neergehaald ben en ga ontploffe, en alsk per ongeluk mn chute opendoe bennek 2min later miss eindelijk benede.Seraph zei:Zelfde systeem als bf1942? Daar krijg je uw chute ook niet open als je maar 2-3 meter boven de grond bent.![]()
kaminikaze zei:ik eb nog een ander parachute probleem gehad .
gisteren op hue in de tempel . kwas just gespawnd opt middenste verdiep en kga naar beneden .
plotseling :
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *prrrrt*
![]()
dus het geluid van wanneeer je van heel hoog met je chute springt en ze niet open trekt .
alsk gekild werd ging da over .