Archief - de gevoelige parachute

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Epyon

Legacy Member
Ze hebben in de patch iets veranderd met de chutes, maar volgens de release notes closen ze enkel als ge nog eens op de chute-knop duwt. Mss iets teveel op die knop aan het rammen? :p

vishnusixclix

Legacy Member
Epyon zei:
Ze hebben in de patch iets veranderd met de chutes, maar volgens de release notes closen ze enkel als ge nog eens op de chute-knop duwt. Mss iets teveel op die knop aan het rammen? :p

Speciaal om dit gegeven te testen heb ik eens op een clansers een duik uit een jet genomen (zo hoog mogelijk) en geloof me... Ik heb die chute absoluut niet terug dicht gekregen :unsure:

Tyken

Legacy Member
Soms gaat ie bij mij nie open, ma tbeste wa ge kunt doen is "1" keer lang op de knop klikke die u toegang verleent om uw parachute te openen. werkt bijna altijd :)

SilentSpring

Legacy Member
denk da ge em hoger moet openen. voor de patch haddek et ook ooit eens, maar kwas op 10 meter eruit gesprongen en chute was maar half open. nu ebbek nergens probs mee. ligt miss aan't knoppeke. (ik gebruik 'F' omda deze dichter bij mn controls voor te lopen enzo zit)

grasspriet

Legacy Member
heb ook is getest en het probleeem blijft zich voordoen,alsek em lang inhoud dan gaat em terug dicht en alsek em ook maar inhoud en der direkt af dan is de kans 6/10 dat em terug vanzelf sluit :'(

The Crazy Noob

Legacy Member
kaminikaze zei:
iets tegen den aldi ?
waar koopt gij uw eten ?
Moet dat niet zijn: "Waar haalt gij uw eten?",
dan kan 'm juist antwoorden met: "De afvancontainer op de parking van de Delhaize".















j/k :p

Epyon

Legacy Member
Laten we dan zeggen: chutes uit de Lidl? (om een compromis na te streven :unsure: )

^ALUCARD^

Legacy Member
pff ik vind da nie erg alst em soms nie werkt
das realistisch :p

kheb ne keer 6 keer achter elkaar me parachute nie opengekregen :wtf:
tzijn parachutes van DICE :tongue:

:p

Seraph

Legacy Member
Zelfde systeem als bf1942? Daar krijg je uw chute ook niet open als je maar 2-3 meter boven de grond bent. :)

SilentSpring

Legacy Member
Seraph zei:
Zelfde systeem als bf1942? Daar krijg je uw chute ook niet open als je maar 2-3 meter boven de grond bent. :)
yep. zou wel handig zijn moest ge hem kunne dichtdoen. want soms springek op grote hoogte uit mn jet of heli omdak neergehaald ben en ga ontploffe, en alsk per ongeluk mn chute opendoe bennek 2min later miss eindelijk benede.
soms ist ook dom da ge ze laag boven de grond nie kunt openen. zoals in reclaiming hue ofzoiet, op dien 'muur' langs de brug, asde daaraf springt ga mijne chute nie ope, kmoen dan altijd heel den toer doen.

edit: kheb just ook die bug gehad. kjump, en kruk 2 ke op chute knop en ie ga open en toe => kstuik dood

The Crazy Noob

Legacy Member
volgens mij gaat die niet open en toe maar gewoon nog ne keer open, dus als ge 2 keer drukt, gaat die 2x open, maar om je chute open te doen, moet hij eerst toe zijn waardoor da langer duurt en dan ... plets, ze kunnen u van't asfalt schrapen

nerdbuster

Legacy Member
kaminikaze zei:
ik eb nog een ander parachute probleem gehad .
gisteren op hue in de tempel . kwas just gespawnd opt middenste verdiep en kga naar beneden .

plotseling :

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *prrrrt*
:confused:

dus het geluid van wanneeer je van heel hoog met je chute springt en ze niet open trekt .
alsk gekild werd ging da over .

Er zitten wel meer zo'n bugs waar je van een kleine hoogte ineens van die gekke geluiden begint te maken . Dit ziet er ook grappig uit , net een zombie zo. Ik denk dat ik dat een met tyken in quang tri gedaan heb voor een paar rondes

SilentSpring

Legacy Member
is wel dom da ze die chutes verneukt ebbe, dapas in quang tri, kspring van ne gebouw en uit gewoonte drukket twee keer op chute knop, en ie ga open en terug dicht => bam, ketchup :doh:

jeroenie

Legacy Member
ik heb da ook :angry:
maar ... !!!!!! ik kan mijn parachute openen, sluiten en weer openen :crazy:
mss is da de oplossingen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan