Archief - CS: HardWare Test!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
p4 2.8 gyg - 265ddr - intel extreme graphics 2(ong gforce 4 mx 440)
altijd 60-70 fps alleen bij smokes drops tot 20
ma ligt ook gewoon aan mijn monitor, ding is al 20 jaar oud ofzo omda ijne goeie kapot is hebbek den deze mor gepakt.
als pc afsta en beeld op kunde zelfs mijn scherm zien refreshe zoals op tv wnr ze een scherm filme.

moet nog veel upgrade aan mijne bak.

Ceasarke

Legacy Member
p4 3.2 Ghz
1024 DDR ram
Radeon 9800 pro :D

haal very easy 100 fps

Developer 1 doe, z'n 552fps

MaDDie

Legacy Member
KIA_Killer zei:
AMD2600+ @ 2,2Ghz
512 DDR RAM
Geforce FX5200 (@Ultra) met 128mb
ASUS S7V8X-X Mobo
800Mhz FSB

1280*1024*32 Vsync Off
fps_max 100 = 100FPS constant

fps_max 300 = +/- 200 FPS, schommelt daarrond


doe jij iets speciaal ?
want mijn systeem is beter , maar khaal ni zo veel frames .
op lagere resoluties altyd 100 fps constant , maar op die resolutie niet.

en btw , da developer 1 is da schadelijk ofzo ? of mag da latydop developer 1 staan ?

robie5

Legacy Member
AMD Athlon(tm) XP 2200+
s3 Graphics ProSavageDDR
1.81GHz
224 MB ram-geheugen

fps 30
in smoke 7 :sad:
cs is echt niet meer leuk met zulke lage fps :cry:

MunChyyyy

Legacy Member
AMD Athlon 64 3400+ boxed socket 754
Asus k8v Deluxe socket 754
Maxtor 80gb 7200 8mb s-ata
takams 1024 DDR ram pc3200
Sapphire Radeon 9800 PRO 128ddr retail

100 fps constant.
Iemand met het zelfde systeem(of ongeveer) al eens cs:s getest ?

Blue-Bora

Legacy Member
Ok iedereen lachen nu :)

P III 933
256 Ram
3D Prophet MX II

Klinkt wel ferm he al die moeilijke namen.
En ja ik speel daar ook nog mee :)
Vraag me geen FPS want die weet ik niet,zo'n freak ben ik niet.

Das nog den pc van menne *[PiTa]AquaRel* tijd :)

Lucian

Legacy Member
amd64 3200+
1gb pc 3700
epox 8kda3+
9800pro @ xt
1024*786 32bit alles hoog
vsync af, aa,af 4x

100 frames, developer 1 fps_max 500: max = +- 3xx
geen drops, ook nie bij smoke

Fix0r

Legacy Member
p4 2.0 ghz
256 ram
gefocre 4 mx460 (suckt!:p)
800*600
constant 60fps en bij smokes ook

dimpy

Legacy Member
P4 2.8
Geforce FX 5700 Ultra
512MB RAM
vsync off
developer 0 = 100fps (ook bij 3 smokes, altijd 100)
developer 1 = kzout ni weten :p

Aphexxxx

Legacy Member
P4 2.4 Ghz, 512 DDR, Gforce 4 440, Battle veel personen: 100 fps, smoke 100 fps, developer 1 175 fps

mr_stanne

Legacy Member
P4 3.2 GHz, van nx last, enja fps... 't hoogst van allemaal,
mja fps_max staat toch maar op 101, heb ergens ooit es x gelezen, da het oog nie echt meer aan kan ...

friggelke

Legacy Member
p4 1800 512 sdram gf3ti200, 30 fps in battles - 45 fps random - aztec 25

:angry:

Godzilla*Akira

Legacy Member
capped op 125, haalt em constant, ook met smoke en wateva nog allemaal.

the_viper66

Legacy Member
P4 3.06GHz, 1024MB DDR, GF FX Go5100 128MB DDR. Constant 60FPS in CS(refresh-rate van scherm staat wel ma op 60Hz, dus moet meer fps kunnen halen bij hogere refresh-rate)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
cervantes, gij zat op lanscape 7 schuin voor mij, zo vlot bolde uw cs ook nie, emk gezien

dawnzolino

Legacy Member
donkey_thong zei:
das redelijk moeilijk te geloven met die graka
:wtf:


hier: barton 3600+, 512mb ddr @ dual channel, radeon 9700pro: rond de 80fps
OMG leer je pc is deftig afstelle mss?

je hebt goeie pc en dan haal je nog ma 80fps!! ffs echt noobs @ work :naughty:

Legoblokje

Legacy Member
2-Intel P4 3.0 gig | 9800 pro | 512 ddr |

vsync on
800 * 600
fps_max 99 = 99 fps

Nooit last van fps drops, tenzijn echt middenin boel smokes ma dan ist mr me 2-3 fps ofzo :p

Greetz :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan