#Team.Bp//USSR
Legacy Member
p4 2.8 gyg - 265ddr - intel extreme graphics 2(ong gforce 4 mx 440)
altijd 60-70 fps alleen bij smokes drops tot 20
ma ligt ook gewoon aan mijn monitor, ding is al 20 jaar oud ofzo omda ijne goeie kapot is hebbek den deze mor gepakt.
als pc afsta en beeld op kunde zelfs mijn scherm zien refreshe zoals op tv wnr ze een scherm filme.
moet nog veel upgrade aan mijne bak.
altijd 60-70 fps alleen bij smokes drops tot 20
ma ligt ook gewoon aan mijn monitor, ding is al 20 jaar oud ofzo omda ijne goeie kapot is hebbek den deze mor gepakt.
als pc afsta en beeld op kunde zelfs mijn scherm zien refreshe zoals op tv wnr ze een scherm filme.
moet nog veel upgrade aan mijne bak.

ad: 

)
