Archief - CS: HardWare Test!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cervantes

Legacy Member
Zeg even met welke HardWare jullie spelen? En hoeveel FPS ge haald?

Ik: AMD2400+ @ 2200, 256RAM, 9800PRO, ik haal op CS 100fps, en als ik Developer 1 doe, z'n 450fps :)

Cervantes

Legacy Member
En ik juist dat ge nietmeer add poll kunt doen? Of ben ik scheel?

Kill0rBee

Legacy Member
leer eerst goede zinnen maken, want van die laatste versta ik ni veel ze amai





:offtopic: speelde gij BF:V ?

feZ, man!

Legacy Member
p 4 2800 9600 xt 100 fps me developer 1 ist en fps_max op 150 ist tusse 150 en 100 mr de hele tijd shaky dus:)

ZoltaN!

Legacy Member
p4 2.8 , 512 DDR ram, 100 gig, g-force 4 mx, IS7-E mobo.

khaal gemakkelijk constant 100 fps ( maximum dat ik haal: 225 fps )

gStar

Legacy Member
Amd AthlonXP 2600+ , ati radeon 9600 Pro , 1024 MB ram , .....

Constant 100 fps .

sebastos

Legacy Member
kweet alleen da kik ne P4 3.0 Ghz en nen ATI radeon 9800 pro heb
hoeveel fps da wetek ni

Fr1g0

Legacy Member
1 ghz
128 ddr ram
Geforce 3 ti 200
windows xp prof

100-150 fps @ 800 * 600


Wel high fps models en lage details...

Fraggie

Legacy Member
2800+ (12.5 x 180), GeForce 4 Ti 4200 (4x) @ 280/560, 4xAA 8xAF: 100fps

der mogen zo veel smokes gesmeten worden alst maar kan, tis pas als ik er midden in sta, da ik er last van heb (fps/2 dmv vsync)

jerri

Legacy Member
p4 2.0 Ghz 256mb ddrram Gforce 2 MX 400 drivers van hier in sticky 3.0.8.2 Vsync off 100fps met drops tot 14 in smoke :cry:

donkey_thong

Legacy Member
ZoltaN! zei:
p4 2.8 , 512 DDR ram, 100 gig, g-force 4 mx, IS7-E mobo.

khaal gemakkelijk constant 100 fps ( maximum dat ik haal: 225 fps )

das redelijk moeilijk te geloven met die graka
:wtf:


hier: barton 3600+, 512mb ddr @ dual channel, radeon 9700pro: rond de 80fps

Legoblokje

Legacy Member
zie signature voor pc specs :)
anyway fps_max 99
fps = 99.0 constant any map

thooW!

Legacy Member
donkey_thong zei:
das redelijk moeilijk te geloven met die graka
:wtf:


hier: barton 3600+, 512mb ddr @ dual channel, radeon 9700pro: rond de 80fps

cs is processor gericht, ik haal ook 80 fps met die kaart alleen processor sax dusja :)
geloof hem

Najdo

Legacy Member
thooW! zei:
cs is processor gericht, ik haal ook 80 fps met die kaart alleen processor sax dusja :)
geloof hem
hum hum, de source ni mi wi. dus volgens u kunt ge half life 2 draaien met een sucky vga kaart :wtf: en met een deftige processor

met al do respect, ik denk da ge er ver naast zit :D

KIA_Killer

Legacy Member
AMD2600+ @ 2,2Ghz
512 DDR RAM
Geforce FX5200 (@Ultra) met 128mb
ASUS S7V8X-X Mobo
800Mhz FSB

1280*1024*32 Vsync Off
fps_max 100 = 100FPS constant

fps_max 300 = +/- 200 FPS, schommelt daarrond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan