Archief - CS: HardWare Test!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slimfit

Legacy Member
Nja ma uwen net_graph 3 fps dinges :p moe ge nie al te veel van geloven, da is nie correct, da leest dieje af van uw " beeldscherm", druk eens timerefresh in console en dan komt er te staan hoeveel fps ge haalt van processor + vga kaart, en das meer dan 100 ;) ik haal 540FPS (cs 1.6) , - ccs: s nog nie geprobeerd)

Godlessarto

Legacy Member
AMD 2500+ @ 1.83 Ghz
512 DDR RAM
Ati 9800 pro 128MB
1024x768
=100 fps
Smoke=100 fps

Ghorax

Legacy Member
amd 1500mhz
512mb ram
geforce3

niemand op server = 100fps
lange gang = 60-70 fps (bvb op aztec bsb a)
1 enemy op scherm = drop tot 80 fps
3-5 enemies op scherm = 50-60 fps
3 enemies+lange gang+smoke = jackpot fps :crazy:

mudvAyne

Legacy Member
AMD 2000+, 256 ddr, gf4 mx440 64mb (Bucht pc :p) khaal 100 met drops :)

<<Ares>>

Legacy Member
AMD 2800+,512 ddr, ATI 9600Pro, 120 - 140 fps met graka alles op prestatie 1024*768 maar in de_aztec soms 40-60 :s

stoffer

Legacy Member
Xvd zei:
hum hum, de source ni mi wi. dus volgens u kunt ge half life 2 draaien met een sucky vga kaart :wtf: en met een deftige processor

met al do respect, ik denk da ge er ver naast zit :D

Met counter-strike wil hij niet op de nieuwe halflife2 wijzen.

Ephram

Legacy Member
PIV 2666Mhz, 512mb pc2100, 9600Pro = altijd 100fps, in paar smokes wa minder

daFour

Legacy Member
zie spec

normaal 100 in smoke miss 75 fps

in actie (5man) toh wel nog altijd 80-90

en dit alles met 4x AA , 16X AF , alles op Quality

Oetjebek

Legacy Member
P4 HT - 2.7Ghz
512 DDR RAM
Geforce 5600FX 128mb
1024*746 (ofzo)
max fps= 60
laagste 30

hoe komt da want ik zie iemand met bijna het zelvde systeem (zelf beter) die 100 fps heeft

ge0x.

Legacy Member
2500+ @ 2800+
512 ddr
9800pro

100 met drops op azzy afentoe ( 800*600 )

Equino

Legacy Member
Pentium 4 1.6ghz
256mb SDram
Geforce 2 mx 400

tussen 80 - 100 fps geen actie
tussen 40 - 60 smoke/actie

Grtz

Brianz

Legacy Member
Cervantes zei:
Zeg even met welke HardWare jullie spelen? En hoeveel FPS ge haald?

Ik: AMD2400+ @ 2200, 256RAM, 9800PRO, ik haal op CS 100fps, en als ik Developer 1 doe, z'n 450fps :)
450 sure screen ?

CoRnHoLiO

Legacy Member
Ik snap da echt nie, ik heb geforce 3 ti 200 wa toch nie zo slecht was in den tijd en heb constant maar 60 fps.

Bruc3

Legacy Member
feZ zei:
p 4 2800 9600 xt 100 fps me developer 1 ist en fps_max op 150 ist tusse 150 en 100 mr de hele tijd shaky dus:)

tette, ge kunt beter met constante fps spelen.

dus zou 100 perfect zijn. Maar ja GIJ U GOESTING HE ORGA!

DGEN

Legacy Member
p4 2.4gig; 512ddr; 9800pro (->xt)

normal: 100
smoke: 100
battle (maakt ni uit hoeveel man): 100
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan