Archief - Counter-Strike: Global Offensive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Manuuz

Legacy Member
ziet er goed uit, op het crosshair na dat er weer console achtig uitziet (alleen daardoor heb ik er al geen goed gevoel over)

AssassiN

Legacy Member
Graphics zien er iets beter uit maar voor mij heeft da echt een COD sfeer. En da is zeker ni positief. Zoals ik dacht gaat dit gwn een 3de groep maken. De 1.6'ers, Sourcers en nu de GO'ers.

Negatieve punten:
Animations zien er maar raar uit
De oude models vind ik er beter uitzien
Wapens zien er maar heel klein uit
COD sfeer
Cross-platform
Schieten lijkt me meer spray dan controlled burst(amper recoil)
Veel meer crap in de mappen gesmeten terwijl er juist props enzo moesten verdwijnen
Sounds van de wapens vind ik maar crap
Ik wil geen molotov cocktails
Rare crosshair maar wss wel aanpasbaar, zeker op de PC
Buymenu is aangepast voor consolegebruik, maakt voor mij ni uit omdat ik graag gebruik maak van binds maar jah

Ik ga nog ni oordelen over het feit dat de mappen zijn aangepast. Liever zelf eens uittesten, zoals elke nieuwe gameplay-element.

AssassiN

Legacy Member
gamer3 zei:
nog altijd geen aim down sight..

Speel dan COD e ;).
Ben blij da ze da er ni ingestoken ebben, beeld u maar eens in moest da in elke game zitten... UT en Quake met aim down sights, da zou tof zijn :ironic:.

L'enfant terrible

Legacy Member
waffel zei:
...

Maak er anders een dertien in een dozijn shooter van.

...

Heeft niks met elkaar te maken, cs blijft cs ook al is het met iron sight. Battlefield 1942 was ook zonder iron sight en kijk is nu; het is nog steeds one of a kind genre.

@AssassiN

Not sure if troll or wannabee veteran... het is alleszins 1 van de 2.

AssassiN

Legacy Member
Lol, waarom dan stoppen bij iron sights?
Smijt er dan ook airstrikes bij.

deathsythe

Legacy Member
gamer3 zei:
...

Heeft niks met elkaar te maken, cs blijft cs ook al is het met iron sight. Battlefield 1942 was ook zonder iron sight en kijk is nu; het is nog steeds one of a kind genre.

@AssassiN

Not sure if troll or wannabee veteran... het is alleszins 1 van de 2.

neen toch niet, CS = geen ironsight.

dat zou de gameplay té veel vertragen.

Royco

Legacy Member
Het is geweten dat er een "competitieve" mode komt en "casual" mode voor zover ik weet dus volgens mij gaan ze de competitieve mode wel zodanig aanpassen dat het minder public style lijkt zoals in die trailer.

Binnenkort gaan er 1.6 pro's gaan testen bij valve dus die zullen wel hun kopkes volstampen met goede informatie en tweaks. :woohoo:

AssassiN

Legacy Member
gamer3 zei:
troll, op u moet ik dus niet meer reageren... noted

Lol, denk je nu echt da ironsights in CS moeten?
Da is gwn fucked up, da is CS ni.
Battlefield kan da mss gedaan ebben maar daarom speel ik wss ook geen Battlefield.

Al nog mensen zien zeggen dat ironsights in cs moeten + een knop vo snel een grenade te smijten + een knop speciaal voor melee. Da is gwn CS ni, nooit geweest en zal hopelijk ook nooit zo zijn.

Jonathan

Legacy Member
AssassiN zei:
Graphics zien er iets beter uit maar voor mij heeft da echt een COD sfeer. En da is zeker ni positief. Zoals ik dacht gaat dit gwn een 3de groep maken. De 1.6'ers, Sourcers en nu de GO'ers.

Negatieve punten:
Animations zien er maar raar uit
De oude models vind ik er beter uitzien
Wapens zien er maar heel klein uit
COD sfeer
Cross-platform
Schieten lijkt me meer spray dan controlled burst(amper recoil)
Veel meer crap in de mappen gesmeten terwijl er juist props enzo moesten verdwijnen
Sounds van de wapens vind ik maar crap
Ik wil geen molotov cocktails
Rare crosshair maar wss wel aanpasbaar, zeker op de PC
Buymenu is aangepast voor consolegebruik, maakt voor mij ni uit omdat ik graag gebruik maak van binds maar jah

Ik ga nog ni oordelen over het feit dat de mappen zijn aangepast. Liever zelf eens uittesten, zoals elke nieuwe gameplay-element.

- Animations zien er raar uit omdat ze het spel opbouwen met competitive play in gedachte, zodat de oppo bvb uw benen niet kan zien als jij de oppo niet kan zien wanneer je achter een muur staat.
- Koop een bril.
- Gameplay werd getoond op hoge resolutie & widescreen, wilt ge dat uw wapen half uw scherm in beslag neemt? Competitief lijkt het mij trouwens beter dat uw wapen niet te groot is. (ut2k4 small weapons <3)
- COD sfeer want ... ? (It's a shooter with mediocre graphics, it must be cod!)
- PS3 kan met muis en keyboard spelen, het spel biedt er support voor. Daarenboven kan het wel eens heel goed zijn voor Counter-Strike dat consoles het spel terug wat meer in de schijnwerper plaatsen.
- Het is inderdaad moeilijk om de recoil enzo te beoordelen in de video's.
- Der zal een comp mode in het stock spel zitten (weeral een gigantische troef om competitive cs populair te maken) die map clutter en shadows verwijdert als ik me niet vergis, spectators zullen die echter wel nog kunnen zien om het spel visueel interessant te maken voor kijkers van matchen.
- We'll see, voorlopig klinken ze redelijk source-achtig, het belangrijkste is dat er een duidelijk hoorbaar verschil is tussen de wapens.
- Dat jij geen molotov cocktails wil is dan jammer, Soldier of Fortune 2 heeft indertijd genoeg bewezen dat deze heel goed kunnen werken in een competitieve shooter zonder deze ongebalanceerd te maken. Het timen van uw rushes enz wordt bvb veel belangrijker.
- Crosshair boo-fucking-hoo ... denk je dat CS populair geworden is omdat de crosshair een kruisje was? Daarenboven ben ik er hard van overtuigd dat je wel een classic crosshair zal kunnen kiezen in uw opties.
- Prachtig toch zo'n buy-menu? Werkt vlot voor consolespeler EN pc-spelers en maakt het spel heel wat toegankelijker voor beginners.
- De mappen MOETEN aangepast worden, het liefst had ik zelfs gewoon enkel nieuwe mappen gezien.

gamer3 zei:
nog altijd geen aim down sight..

Ik veronderstel da ge der mee aan het lachen zijt :p

thelordofpee

Legacy Member
AssassiN zei:
Lol, denk je nu echt da ironsights in CS moeten?
Da is gwn fucked up, da is CS ni.
Battlefield kan da mss gedaan ebben maar daarom speel ik wss ook geen Battlefield.

Al nog mensen zien zeggen dat ironsights in cs moeten + een knop vo snel een grenade te smijten + een knop speciaal voor melee. Da is gwn CS ni, nooit geweest en zal hopelijk ook nooit zo zijn.

Omda der ADS in een spel zit speelt ge het niet? :rofl:

Ik ben ervan overtuigd dat dit niet in Counterstrike past, maar om daarop een game te beoordelen...

AssassiN

Legacy Member
Da zijn gewoon dingen die mij opvallen door te kijken, ik zal wss een heel ander gedacht krijgen tijdens het spelen(hoop ik toch).

- Dat de oude models er beter uitzien basseer ik ni op graphics maar eerder design.
- Kan het moelijk uitleggen waarom ik een COD gevoel krijg naar het gewoon kijken, ik voel daar mij zo gewoon bij.
- Competitief zal da wel beter zijn, maar ik ken mijn CS en UT met grote wapens :p. Ik speel CS:S en UT3 nog altijd met grote wapens :p.
- Geloof mij da ik zeker en vast da ik CS ni vergelijk met COD. COD staat zeker ni bij mij ingesteld als topgame en ik het daarmee vergelijk. Naar de graphics kijk ik zeker en vast ni of ik zou geen Source meer spelen...
- Ze geven er mss support voor, maar velen zeggen da ze in hun zetel zitten en dus gebruik zullen maken van de controller. Ik hoop gewoon da er een mogelijkheid is om puur tegen PC-spelers te spelen, voor da je et weet staat er een te wenen da het ni fair is omda ie controller gebruikt en jij toetsenbord + muis :ironic:.
- Ik zie die gasten sprayen op een afstand en die crosshair beweegt en vergroot maar amper.
- Da klinkt interessant die comp mode, wil da zien :).
- Ik hoop et...
- Heb ni echt SOF 2 online gespeeld, dus geen idee wat voor effect deze kunnen hebben op gameplay. Ik hou van rushen, meeste daar dan nog met hun meske te lopen :D.
- Euh nee, maar toch liever de oudere crosshair.
- Nu da ik er wa meer over nadenk zal het veel beter zijn. Maar uiteindelijk trek ik mij daar niets van aan, ik heb genoeg aan mijn binds :).
- Ze hebben gezegd da er nieuwe mappen komen. De aanpassing voor die zij-ingang in de_dust voor de T's vind ik juist goed, da hadden de T's juist nodig.

En ik denk het ni. Ik dacht da ie nog eens gezegd had da CS ironsights nodig had.

thelordofpee zei:
Omda der ADS in een spel zit speelt ge het niet? :rofl:

Ik ben ervan overtuigd dat dit niet in Counterstrike past, maar om daarop een game te beoordelen...

Was een joke :p.
Battlefield eeft mij gewoon nooit kunnen boeien, vehicles waren wel leuk maar voor de rest sprak het mij ni aan.

Xiao

Legacy Member
Ik kijk vooral uit naar nieuwe wapens. Want het zijn nog altijd dezelfde wapens als in CS 1.0 en ik ben ze wel wat beu gezien ondertussen...

nameless

Legacy Member
Ik denk dat de competitieve scene zich vooral gaat vasthouden aan de oude maps (nuke,inferno,dust2, train en dan de maps zoals tuscan). Die maps hebben bewezen dat ze "perfect" geballanced zijn voor competitieve play.

Ik hoop dat ze ook gewoon een kopie maken van 1.6, dat spel draait na 10 jaar nog altijd mee. Is er eigenlijk nog een degelijke internationale css scene?

Shift

Legacy Member
Dit komt wel goed, ik koop het.

Toen cs source uitkwam was er ook alleen maar geklaag, zie nu, 6 jaar later en het is nog steeds één van de meest gespeelde shooters.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan