Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Haha, dat schieten is krak hetzelfde als Source, ge ziet dat direct. Wederom een illusie armer, sigh.
gamer3 zei:nog altijd geen aim down sight..
.gamer3 zei:nog altijd geen aim down sight..
waffel zei:...
Maak er anders een dertien in een dozijn shooter van.
gamer3 zei:...
Heeft niks met elkaar te maken, cs blijft cs ook al is het met iron sight. Battlefield 1942 was ook zonder iron sight en kijk is nu; het is nog steeds one of a kind genre.
@AssassiN
Not sure if troll or wannabee veteran... het is alleszins 1 van de 2.
AssassiN zei:Lol, waarom dan stoppen bij iron sights?
Smijt er dan ook airstrikes bij.

gamer3 zei:troll, op u moet ik dus niet meer reageren... noted
AssassiN zei:Graphics zien er iets beter uit maar voor mij heeft da echt een COD sfeer. En da is zeker ni positief. Zoals ik dacht gaat dit gwn een 3de groep maken. De 1.6'ers, Sourcers en nu de GO'ers.
Negatieve punten:
Animations zien er maar raar uit
De oude models vind ik er beter uitzien
Wapens zien er maar heel klein uit
COD sfeer
Cross-platform
Schieten lijkt me meer spray dan controlled burst(amper recoil)
Veel meer crap in de mappen gesmeten terwijl er juist props enzo moesten verdwijnen
Sounds van de wapens vind ik maar crap
Ik wil geen molotov cocktails
Rare crosshair maar wss wel aanpasbaar, zeker op de PC
Buymenu is aangepast voor consolegebruik, maakt voor mij ni uit omdat ik graag gebruik maak van binds maar jah
Ik ga nog ni oordelen over het feit dat de mappen zijn aangepast. Liever zelf eens uittesten, zoals elke nieuwe gameplay-element.
gamer3 zei:nog altijd geen aim down sight..

AssassiN zei:Lol, denk je nu echt da ironsights in CS moeten?
Da is gwn fucked up, da is CS ni.
Battlefield kan da mss gedaan ebben maar daarom speel ik wss ook geen Battlefield.
Al nog mensen zien zeggen dat ironsights in cs moeten + een knop vo snel een grenade te smijten + een knop speciaal voor melee. Da is gwn CS ni, nooit geweest en zal hopelijk ook nooit zo zijn.

. Ik speel CS
en UT3 nog altijd met grote wapens
.
.
.
.thelordofpee zei:Omda der ADS in een spel zit speelt ge het niet?
Ik ben ervan overtuigd dat dit niet in Counterstrike past, maar om daarop een game te beoordelen...
.