Archief - Counter-Strike: Global Offensive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Ik speel nog altijd cs, maar over die cijfers moet er wel iets gezegd worden.

Héél de balkan, oostbloklanden en zevers (die zijn met f*cking veel) hebben nu pas 1.6 opgepikt, en dat is een groot deel van de spelers. CS 1.6 is niet dood, maar het is alles behalve springlevend in onze contreien.

En graphics van 1.6 zijn tijdloos. Letterlijk tijdloos, ik zie me dat nog spelen binnen 30 jaar, en er geen problemen mee hebben.

Shift

Legacy Member
verouderde graphics ?

da zijn typisch 3 games waarbij graphics geen belang hebbe. puur gameplay !

ReinVO

Legacy Member
Ik vind ook dat gameplay>graphics. Maar geef toe, 1.6 heeft echt wel zijn piek gehad hoor. Het blijft een geniaal spel, maar als er een betere counter strike komt, met betere graphics die nieuw jong talent aantrekt, dan kan ik dat alleen maar verwelkomen.

deathsythe

Legacy Member
shift zei:
verouderde graphics ?

da zijn typisch 3 games waarbij graphics geen belang hebbe. puur gameplay !

idd ik vind die tf2 graphics de max, geen 500 tonnen en blikskes die in uw weg liggen als je ergens naartoe wilt lopen.

AssassiN

Legacy Member
deathsythe zei:
idd ik vind die tf2 graphics de max, geen 500 tonnen en blikskes die in uw weg liggen als je ergens naartoe wilt lopen.

Daarom spelen veel mensen liever de oudere games omdat er dan geen props in de weg liggen. Zowel voor visueel(zoals UT3, maar daar kan je uw weg rond vinden door lego-graphics) als fysiek(zoals CSS die tonnen voor deuren).

Juve9le

Legacy Member
Uit hun persberichten kan ik concluderen dat ze de next-gen CS willen maken met oog op e-sports, maar dat ze wel bij de source engine blijven terwijl die duidelijk gefaald heeft op e-sports vlak.. What were they thinking?

Jonathan

Legacy Member
Juve9le zei:
Uit hun persberichten kan ik concluderen dat ze de next-gen CS willen maken met oog op e-sports, maar dat ze wel bij de source engine blijven terwijl die duidelijk gefaald heeft op e-sports vlak.. What were they thinking?

Inderdaad, het zal aan de engine liggen ...

vime

Legacy Member
Edwardo5000 zei:
Ik hoorde ook dat er een 'fake' was die eigenlijk van iets anders was...
die trailer is waarschijnlijk van counter strike korea (in korea hebben ze een eigen gratis counter strike gemaakt) als dit zogezegd gaat over counter strike: online dan gaat dit over de Koreaanse versie
greetz

AssassiN

Legacy Member
Eerste trailer komt uit op GTTV deze donderdag(Amerikaans tijd), dus voor ons zal da wss vrijdag zijn :p.

AssassiN

Legacy Member
Eerste trailer staat op Gametrailers met een beetje gameplay.
Graphics zien er beter uit, ik zie da ze geprobeerd hebben om een betere buymenu te hebben(maakt vo mij ni uit, binds ftw!) en cross-platform gaan ze echt doen -.-.

OH JOY!

waffel

Legacy Member
Haha, dat schieten is krak hetzelfde als Source, ge ziet dat direct. Wederom een illusie armer, sigh.

AssassiN

Legacy Member
Cross is dus tussen pc/mac en ps3.
Ps3-players kunnen ook een toetsenbord en muis aansluiten en zo dus spelen.

inkei

Legacy Member
De graphics zijn precies een stap terug? Als je die zie weapon models ziet.

u4ea

Legacy Member
Het eerste wa in mij opkomt bij die gameplay te zien is, dees is een free2play spel. :s
De animations/graphics/.. zijn precies stap achteruit idd:p

Maarja, we zullen wel zien. Als het F2P wordt hebdet eerst van mij gehoord:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan