waffel
Legacy Member
Ik speel nog altijd cs, maar over die cijfers moet er wel iets gezegd worden.
Héél de balkan, oostbloklanden en zevers (die zijn met f*cking veel) hebben nu pas 1.6 opgepikt, en dat is een groot deel van de spelers. CS 1.6 is niet dood, maar het is alles behalve springlevend in onze contreien.
En graphics van 1.6 zijn tijdloos. Letterlijk tijdloos, ik zie me dat nog spelen binnen 30 jaar, en er geen problemen mee hebben.
Héél de balkan, oostbloklanden en zevers (die zijn met f*cking veel) hebben nu pas 1.6 opgepikt, en dat is een groot deel van de spelers. CS 1.6 is niet dood, maar het is alles behalve springlevend in onze contreien.
En graphics van 1.6 zijn tijdloos. Letterlijk tijdloos, ik zie me dat nog spelen binnen 30 jaar, en er geen problemen mee hebben.
.