Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Wait what?
Dirt 3 kost 40 ipv 50 euro en komt volgende maand al uit? Lijkt zo weinig reclame voor gemaakt te zijn.

Silent Thunder zei:Hmm, dat riekt naar boecht... Reviews afwachten dus![]()
SXe zei:Idd, Dirt 3 kan niet fout gaan.

Johan tb zei:Dat dacht ik van een aantal andere games ook ....![]()
deathsythe zei:titel is inderdaad dirt3, 'colin mcrae 'reeks is gestopt. (dirt2 was een soort eerbetoon aan CM)
en EGO engine + gymkhana + handling dirt 2 = win
Dillyracer zei:60% was gewone rally afaik.
Besides, McRae heeft wel wat meer gedaan dan alleen maar rally.