Archief - Colin McRae: Dirt 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Wait what?

Dirt 3 kost 40 ipv 50 euro en komt volgende maand al uit? Lijkt zo weinig reclame voor gemaakt te zijn.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Idd klinkt of ze er zelf niet veel fiducie in hebben... :D

Silent Thunder

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wait what?

Dirt 3 kost 40 ipv 50 euro en komt volgende maand al uit? Lijkt zo weinig reclame voor gemaakt te zijn.

Hmm, dat riekt naar boecht... Reviews afwachten dus :)

Scifo

Legacy Member
Bwa, Codemasters is serieus goed bezig vind ik. Laatste racegames vond ik toch van een hoog niveau: Dirt 2, F1 2010.

+ blijkbaar luisteren ze nog naar de community. Meer rally? Meer rallytracks it is! ^^

Anoniem04

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Hmm, dat riekt naar boecht... Reviews afwachten dus :)

Aangezien het spel draait op de verfijnde Ego engine die zich al jaren sterk heeft bewezen in het racegenre kan ineens niet slecht gaan zijn.

Discussie over de handling is er altijd, maar die games zijn toch zoals scifo zegt van hoog niveau geweest.

Liquid Li0n

Legacy Member
Johan tb zei:
Dat dacht ik van een aantal andere games ook .... :unsure:

jij bedoelt dan TDU2?

----------------------

moet de titel van dit topic niet Dirt 3 worden want zo noemt het spel toch

deathsythe

Legacy Member
titel is inderdaad dirt3, 'colin mcrae 'reeks is gestopt. (dirt2 was een soort eerbetoon aan CM)
en EGO engine + gymkhana + handling dirt 2 = win

Silent Thunder

Legacy Member
Ik vond Dirt 2 nochtans echt niet goed... Al had dat veel te maken met het gebrek aan rally en teveel aan Amerikaanse toestanden.

MaximumOfBass

Legacy Member
Colin McRae was voor mij gewoon de allerbeste rally-game die er was en dan vind ik dat ze dat serieus ver****** met die Amerikaanse rommel ..

Karre

Legacy Member
deathsythe zei:
titel is inderdaad dirt3, 'colin mcrae 'reeks is gestopt. (dirt2 was een soort eerbetoon aan CM)
en EGO engine + gymkhana + handling dirt 2 = win

Dan moet dat toch wel één van de slechtste eerbetonen ooit zijn voor Colin McRae wegens het te groot gebrek aan rally. En hopelijk zit er niet al te veel gymkhana in Dirt 3. Geef mij maar de goede oude rally boven het verkopen van show.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik vrees dat er wel Amerikaanse rommel in zit gezien dat oa Ken Block er in zit

Karre

Legacy Member
Het mag er wel in zitten zolang het maar zo'n rally spel is gelijk Colin McRae in zijn beginjaren voor de rest. Dus echt veel variatie in parcours.

Anoniem04

Legacy Member
60% was gewone rally afaik.

Besides, McRae heeft wel wat meer gedaan dan alleen maar rally.

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
60% was gewone rally afaik.

Besides, McRae heeft wel wat meer gedaan dan alleen maar rally.

Ik miste toch wel een sneeuwparcour eerlijk gezegd in Finland of Zweden.

Anoniem04

Legacy Member
Sneeuw, nacht en regen zit er nu wel in, waarschijnlijk te danken aan het dynamisch regensysteem dat ze gemaakt hebben voor F12010.

SXe

Legacy Member
Systeemvereisten vanop Steam:


Minimum
OS: Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
Processor: AMD Athlon™ 64 X2 2.8GHz, Intel Pentium® D 2.8Ghz
Memory: 2GB
Hard Disk Space: 15GB
Video Card: AMD Radeon™ HD 2000 256MB, NVIDIA® GeForce® 8000 Series 256MB
DirectX®: DirectX® 9
Sound: DirectX® compatible soundcard

Recommended Specifications: Enhanced for DirectX 11
OS: Windows Vista® or Windows® 7
Processor:AMD Phenom™ II or Intel® Core™ i7
Memory: 3GB
Hard Disk Space: 15GB
Video Card: AMD Radeon™ HD 6000 Series
DirectX®: DirectX® 11
Sound: DirectX® compatible soundcard



Holy shit @ recommended.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan