SXe
Legacy Member
Codemasters werkt aan Dirt 3
Codemasters werkt aan Dirt 3 | Games | Tweakers.net Nieuws
Of het voor pc is is nog niet bekend, ik hoop allesinds van wel
Dit weekend zou normaal gezien de eerste trailer uitkomen (enkel op ESPN tijdens de X-Games). In België zouden we ons maandag om 16 uur ons er aan mogen verwachten. Hier alvast enkele stills geript van andere sites 
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1280502986/01.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/DIRT3.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/dirt-3-20100730085158238.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/dirt-3-20100730085155176.jpg
(Ik wil IMG tags op dit forumgedeelte...)
Codemasters werkt aan Dirt 3 | Games | Tweakers.net Nieuws
Of het voor pc is is nog niet bekend, ik hoop allesinds van wel
Dit weekend zou normaal gezien de eerste trailer uitkomen (enkel op ESPN tijdens de X-Games). In België zouden we ons maandag om 16 uur ons er aan mogen verwachten. Hier alvast enkele stills geript van andere sites 
http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1280502986/01.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/DIRT3.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/dirt-3-20100730085158238.jpg
http://rallybuzz.com/photos/Dirt-3/dirt-3-20100730085155176.jpg
(Ik wil IMG tags op dit forumgedeelte...)




Dan moete maar is het fimpke bekijken waarin James May voor Top Gear is een rondje rijdt met den Block. Das pas zot 
Dat wordt een pre-order de dag dat het mogelijk is.