Archief - Colin McRae: Dirt 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Het is een beetje frustrerend dat jij hier je WR's komt zetten terwijl alle tijden op PC gehacked zijn...

Ik had zelf ook een paar WR's, maar die zijn allemaal verbroken met 10-20 seconden allemaal door die smerige hackers.

Elegance

Legacy Member
SXe zei:
Het is een beetje frustrerend dat jij hier je WR's komt zetten terwijl alle tijden op PC gehacked zijn...

Ik had zelf ook een paar WR's, maar die zijn allemaal verbroken met 10-20 seconden allemaal door die smerige hackers.

Sorry maar op wat slaagt dit reactie ? Wat heeft dit met de video te maken ? Ik zie de jaloersheid blinken in uw ogen ,dan edde gij nen dikke pech als de tijden op pc 'gehacked' zijn.

SXe

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Sorry maar op wat slaagt dit reactie ? Wat heeft dit met de video te maken ? Ik zie de jaloersheid blinken in uw ogen ,dan edde gij nen dikke pech als de tijden op pc 'gehacked' zijn.

Hij speelt op PS3, dat hij dan daar zijn PS3 WR's laat zien hé? En jaloersheid? Waarom zou ik? Als ik mij effe me die stage bezig houd dan kan ik ook een wereldrecord rijden hoor. Moest het niet zo zijn dat de tijden gehacked zijn.

Jij hebt duidelijk ook totaal geen idee van pc gaming aan uw post te zien.

Je doet precies of het is onze schuld dat tijden gehacked zijn.

Anoniem04

Legacy Member
Het is hier nog altijd het algemeen race forum, ookal is dat een grote flaw in de opdeling van de forums.

Als hij zijn wereldrecords waarop hij uiteraard heeft geoefend wil laten zien, dan mag hij dat toch?

Elegance

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het is hier nog altijd het algemeen race forum, ookal is dat een grote flaw in de opdeling van de forums.

Als hij zijn wereldrecords waarop hij uiteraard heeft geoefend wil laten zien, dan mag hij dat toch?

Waarschijnlijk mag het niet van meneer SXe omdat @cors0 op de PS3 speelt en de tijden op de pc 'gehackt' zijn (ook die van meneer SXe) en da zou ni eerlijk zijn tegenover de PC spelers :rofl:

Barbarossa

Legacy Member
Ik heb sinds kort een game pc en had hier nog een controller van Logitech liggen (precision gamepad). Het probleem is dat ik de controller in Dirt3 niet werkende krijg en via de Logitech profiler geraak ik er niet aan uit. Op google is er niet direct iets te vinden, of mijn zoekpogingen zijn niet goed.

Iemand een idee aub?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan