Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SXe zei:Uw e-peen stijgt hier niet mee hoor. En zeker niet op PS3...
SXe zei:Het is een beetje frustrerend dat jij hier je WR's komt zetten terwijl alle tijden op PC gehacked zijn...
Ik had zelf ook een paar WR's, maar die zijn allemaal verbroken met 10-20 seconden allemaal door die smerige hackers.
INF3RN040 zei:Sorry maar op wat slaagt dit reactie ? Wat heeft dit met de video te maken ? Ik zie de jaloersheid blinken in uw ogen ,dan edde gij nen dikke pech als de tijden op pc 'gehacked' zijn.
Ik zie ook het probleem nietDillyracer zei:Als hij zijn wereldrecords waarop hij uiteraard heeft geoefend wil laten zien, dan mag hij dat toch?

Dillyracer zei:Het is hier nog altijd het algemeen race forum, ookal is dat een grote flaw in de opdeling van de forums.
Als hij zijn wereldrecords waarop hij uiteraard heeft geoefend wil laten zien, dan mag hij dat toch?
