Archief - CoD: United Offensive SP DEMO!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scel

Legacy Member
is het niet united offensive? en nog niemand die dat heeft opgemerkt? :x

Blacky!

Legacy Member
Sjiek Sjiek
Ga da nu bestelle same me CoD 49€ in de game mania :love:

:bow: Game Mania :bow:

TiM007

Legacy Member
ik vind cod uo mp beter dan cod mp ze atm da sprinte en die smoke's zalig :o , de een smijt nen smoke de andere kan er door rushe zonder dat ze hem zien :D

EA lover

Legacy Member
Ik heb call of duty en vond het echt super (vooral de MP) . Wat mij vooral hindert aan dien demo en aan deopvolger zijn de graphics. Dat soort graphics zijn voorbei en ik vind dat ze beter nen neiwue engine moeste maken want anders is het kopen het niet waard. Wel ne moeilijke demo

Tempest

Legacy Member
Euhm, da noemt geen COD 2 he, tis maar een uitbreiding, daarom zelfde of opgepoetste engine. Als COD2 er is mag je wel verwachten dat er een nieuwe engin of een sterk verbeterde engine komt. Maar voor een uitbreiding kan je dat niet verwachten denk ik :)

Blacky!

Legacy Member
ja zie nu van AA naar SPearhead da zuigde maar hier by het geval me cod en uo *kweeeeil*

amdr

Legacy Member
Ik haddet gezien hoor! :p
Nja, ff vraagje (weet ni offet mag) maar ed ge voor expansion ne nieuwe cdkey? Want ik heb dat gekocht en dat zatter toch wel niet bij zeker :o

*HittriX*

Legacy Member
ik lees hier veel goeds van die cod:uo ,ik zal de demo ook maar eens moeten downloaden en zelf zien :)

Boom stam

Legacy Member
Kan je jin game mania NU al voor 49.99 euro cod en coduo kopen?ik heb in een topic ergens gelezen dat hij dat besteld had. Maar kan je dat nu al echt kopen?


grtz

Blacky!

Legacy Member
nee boomstam ge kunt da enkel nog mor bestelle ma het komt de 24e er

virox

Legacy Member
EA lover zei:
Ik heb call of duty en vond het echt super (vooral de MP) . Wat mij vooral hindert aan dien demo en aan deopvolger zijn de graphics. Dat soort graphics zijn voorbei en ik vind dat ze beter nen neiwue engine moeste maken want anders is het kopen het niet waard. Wel ne moeilijke demo
verwend nest, gameplay >>>> graphics
graphics mag nu nog zo goe zijn als de gameplay op de zak trekt en ge wordt niet aangetrokken om verder te spelen moogt ge zo'n game vanmij in de vuilbak smijten. D3 is het voorbeeld daarvan.

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Boom stam zei:
Kan je jin game mania NU al voor 49.99 euro cod en coduo kopen?ik heb in een topic ergens gelezen dat hij dat besteld had. Maar kan je dat nu al echt kopen?


grtz
Ja een week wachten 24 september UO en CoD te samen 49 euro

Blaze the 411

Legacy Member
.30 cal is wel een immens spray wapen maar om de paar spray lamers goed te laten voelen zulle we spraye nu squad support noeme

DoC_Wundagore

Legacy Member
Ik denk dat het wel wat skill gaat vergen om die 30. cal effectief te gebruiken hoor. Ge moet goed weten waaar ge em opstelt enzo, niet zo makkelijk als u het mij vraagt.

V3t3r@n

Legacy Member
virox zei:
verwend nest, gameplay >>>> graphics
graphics mag nu nog zo goe zijn als de gameplay op de zak trekt en ge wordt niet aangetrokken om verder te spelen moogt ge zo'n game vanmij in de vuilbak smijten. D3 is het voorbeeld daarvan.


Doom3 in de vuilbak :unsure: Virox???
:evil:

NaaiT

Legacy Member
V3t3r@n zei:
Doom3 in de vuilbak :unsure: Virox???
:evil:
uhu, stomme game imo :s

en ja, die 30. is mss een redelijk sprayweapon, maar zoals wundagore zegt is het meer dan enkel schieten. Vergeet niet dat je nog altijd aan een mg ligt, en dus heel kwetsbaar zijt. Je kan hem dan ook nog maar gebruiken na x aantal seconden, dus je zal het idd goed moeten voorbereiden ;)

Springfield

Legacy Member
V3t3r@n zei:
Meer fun dan UO sp & CoD sp zulle :s

cod sp > d3 ze

d3 = te lang, iedere keer hetzelfde donker kamer binnen met uw flashlight boem boem scary sound monsters spawnen en schieten = BORING kheb zelfs met CHEATS CODES "/noclip" gewerkt om het te saai was en omdat het te lang duurde om die vuile keylocks open te krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan