Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oepz idd, changedscel zei:is het niet united offensive? en nog niemand die dat heeft opgemerkt?![]()

verwend nest, gameplay >>>> graphicsEA lover zei:Ik heb call of duty en vond het echt super (vooral de MP) . Wat mij vooral hindert aan dien demo en aan deopvolger zijn de graphics. Dat soort graphics zijn voorbei en ik vind dat ze beter nen neiwue engine moeste maken want anders is het kopen het niet waard. Wel ne moeilijke demo
Ja een week wachten 24 september UO en CoD te samen 49 euroBoom stam zei:Kan je jin game mania NU al voor 49.99 euro cod en coduo kopen?ik heb in een topic ergens gelezen dat hij dat besteld had. Maar kan je dat nu al echt kopen?
grtz
virox zei:verwend nest, gameplay >>>> graphics
graphics mag nu nog zo goe zijn als de gameplay op de zak trekt en ge wordt niet aangetrokken om verder te spelen moogt ge zo'n game vanmij in de vuilbak smijten. D3 is het voorbeeld daarvan.
Virox???
uhu, stomme game imoV3t3r@n zei:Doom3 in de vuilbakVirox???
![]()


V3t3r@n zei:Meer fun dan UO sp & CoD sp zulle![]()