NaaiT
Legacy Member
aangezien er blijkbaar nog gen topic is over de demo: (wat toch meer in het oog springt dan zo hier en daar wat replies
)
https://www.beyondgaming.be
downloade maar ^^
zet hieronder maar wat je er van vind
ik vin die demo echt wel vréé sjiek, eerst en vooral omda ze bijna nx aan de gameplay/graphics verandert hebben, waar ik natuurlijk vree blij om ben (cfr. moh met fucked up spearhead en breakthrough
)
2nd die sfeer in de demo: je maakt werkelijk alle soorte aspecte van de oorlog mee, en je wordt van de ene kant naar de andere kant geslingerd. Ene keer ben je aant patrouilleren, dan ineens rij je door de vijandelijke linies om terug te keren naar je eigen linie en deze te verdedigen. Dit zal wsl wel hun sterkste splevel zijn, maar dan nog
3nd diene 30. die ruult
)https://www.beyondgaming.be
downloade maar ^^
zet hieronder maar wat je er van vind

ik vin die demo echt wel vréé sjiek, eerst en vooral omda ze bijna nx aan de gameplay/graphics verandert hebben, waar ik natuurlijk vree blij om ben (cfr. moh met fucked up spearhead en breakthrough
)2nd die sfeer in de demo: je maakt werkelijk alle soorte aspecte van de oorlog mee, en je wordt van de ene kant naar de andere kant geslingerd. Ene keer ben je aant patrouilleren, dan ineens rij je door de vijandelijke linies om terug te keren naar je eigen linie en deze te verdedigen. Dit zal wsl wel hun sterkste splevel zijn, maar dan nog

3nd diene 30. die ruult

.
.