Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[T-RAW]Freak zei:Nu weeral nieuw spel ..
Op den duur moet ne mens gaan werke int weekend om zijn spellekes te kunne kope ^^

Carrotman zei:just gespeeldwel leuk lol...
moest ik UO kopen, zou ik CoD zelf, niet meer spelen imo![]()

Carrotman zei:UO is zwaarder dan UO.. logisch![]()
Boom stam zei:Maar komt er nog een pak uit met cod en uo samen?Ik wil nu cod nog kopen,maar het kost nog altijd rond de 40 euro(in frs toch,en dat is zowat de enige winkel in de buurt)
grtz

) ik wist niet hoe ik ermee moest omgaan toen ik opeens zag druk op rechtermuis knop, wel zalig gedaan met die tripod die hij moet openklappen. De amerikanen gaan eindelijk een lichte tegenstand hebben op het gebied van rifle de Gewerh 43 (ik heb die rifle gevonden toen je die 1 on 1 gevecht moest doen, juist voordat je met een bazooka enkele tanks moest opblazen, komt er wel geen german mij bashen drukte ik een paar keer op de linker muis knop tot de verassing zag ik dat hij net zoals de M1 Garand was, zalig gewoon weeral nieuwe rifle mensen erbij denk ik toch :applause: :applause: )mss zal de Gewerh 43 beter zijn dan de M1 Garand(who knows).
en dan nog eens voor me verjaardag nieuwe videokaart kopen
:applause: . Ik heb nu een domme Geforce 2 MX400/440

Ik heb gelezen in het blaadje van Game mania dat je ze alletwee kan kopen voor 49,99 euro , en dat wanneer het spel uit komt. Dus zal je niet lang moeten wachten (als je een weekje och niet te lang vind)apriliars50 zei:Ik denk dat ge nog redelijk lang zult moeten wachten op zo'n "Deluxe Editie"![]()
da komt meestal met de laatste patch... kijk naar CoD: game of the year edition.. is pas gekomen als de laatste 1.4 uitkwam, en die heb ikBoom stam zei:Maar komt er nog een pak uit met cod en uo samen?Ik wil nu cod nog kopen,maar het kost nog altijd rond de 40 euro(in frs toch,en dat is zowat de enige winkel in de buurt)
grtz
