Archief - CoD: United Offensive SP DEMO!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
Ben hem nu aant downloade :) ziet er wel nice uit, zie ik aan die reacties hier :)

Flashke

Legacy Member
ff :offtopic:

Ik heb daarstrax eens de demo van Mortyr 2 gedownload (ook een ww2 shooter, de meesten kennen mortyr wel)
Maar pfffff.... grafix zijn wel nie mis, maar het bewegen is enorm houterig en de AI is echt wel om te lachen of eerder om enorm gefrustreerd van te geraken.
'k wou jullie dus ff waarschuwen, download alleen maar als je er echt zin in hebt.
het zuigt ongelofelijk.

Ik hou me bij cod :niceone:

scipicore

Legacy Member
waarom zijn het aantal geposte posts niet meer zichtbaar? :sad:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Nu weeral nieuw spel ..
Op den duur moet ne mens gaan werke int weekend om zijn spellekes te kunne kope ^^

Springfield

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Nu weeral nieuw spel ..
Op den duur moet ne mens gaan werke int weekend om zijn spellekes te kunne kope ^^

denk da de meeste al dat doen, tenzij je zielig bent en aan je moeder vraagt of ze wilt betalen :unsure:

Carrotman

Legacy Member
just gespeeld :) wel leuk lol...
moest ik UO kopen, zou ik CoD zelf, niet meer spelen imo :(

apriliars50

Legacy Member
Carrotman zei:
just gespeeld :) wel leuk lol...
moest ik UO kopen, zou ik CoD zelf, niet meer spelen imo :(

Bedoelt ge op MP gebied? Ik denk dat ik gwn op de UO servers ga die draaien zowel cod als uo mappen en dan speel je beide games :)

Carrotman

Legacy Member
Ahja lol, das ook waar...
Dus als ge UO koopt, en ge start UO op, ziet ge dan dus ook gewone CoD servers waar ge op kunt spelen? :o

Mja lol, dan weet ik het niet :)
UO is zwaarder dan COD.. logisch :woohoo:
en ik speel CoD al op allerlaagste graphix
...

byter

Legacy Member
Carrotman zei:
UO is zwaarder dan UO.. logisch :woohoo:

ik vind dat niet zo logisch ..ik zou zeggen even zwaar
naja ..ik moet wat wennen aan die mp ..vind het atm nie zo fun

eCu-

Legacy Member
ik heb het iertejuist ff gespeeld en khad slechter verwacht ...
het is niet zoals battlefield zie ik :)
de gameplay is hetzelfde gebleven en ik denk dat ik cod , hl2 en cod:uo ga combineren ... :woohoo:

Mich

Legacy Member
echt zalige demo:
- heel afwisselende gameplay (bazooka, .30cal, snipen,...)
- zalige wapens
- grafix zijn verbeterd
- ... (moet da meer zijn :unsure:?)

Boom stam

Legacy Member
Maar komt er nog een pak uit met cod en uo samen?Ik wil nu cod nog kopen,maar het kost nog altijd rond de 40 euro(in frs toch,en dat is zowat de enige winkel in de buurt)



grtz

apriliars50

Legacy Member
Boom stam zei:
Maar komt er nog een pak uit met cod en uo samen?Ik wil nu cod nog kopen,maar het kost nog altijd rond de 40 euro(in frs toch,en dat is zowat de enige winkel in de buurt)



grtz

Ik denk dat ge nog redelijk lang zult moeten wachten op zo'n "Deluxe Editie" :unsure:

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Ik vind de demo zalig. Die .30 kaliber (I love that gun :love: ) ik wist niet hoe ik ermee moest omgaan toen ik opeens zag druk op rechtermuis knop, wel zalig gedaan met die tripod die hij moet openklappen. De amerikanen gaan eindelijk een lichte tegenstand hebben op het gebied van rifle de Gewerh 43 (ik heb die rifle gevonden toen je die 1 on 1 gevecht moest doen, juist voordat je met een bazooka enkele tanks moest opblazen, komt er wel geen german mij bashen drukte ik een paar keer op de linker muis knop tot de verassing zag ik dat hij net zoals de M1 Garand was, zalig gewoon weeral nieuwe rifle mensen erbij denk ik toch :applause: :applause: )mss zal de Gewerh 43 beter zijn dan de M1 Garand(who knows).
Ja de oude mappen van CoD gaan ook in United Offense zitten maar ik denk toch wel dat je UO moet hebben om toch op die oude maps te kunnen spelen. Zelfs 3 nieuwe gametypes Capture the Flag, Domination en de laatste ben ik vergeten. Ik ga het morgen gaan bestellen bij Game Mania en ook om me 256 mb ram gaan :woohoo: :woohoo: en dan nog eens voor me verjaardag nieuwe videokaart kopen :woohoo: :applause: . Ik heb nu een domme Geforce 2 MX400/440 :angry: :cry:

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
apriliars50 zei:
Ik denk dat ge nog redelijk lang zult moeten wachten op zo'n "Deluxe Editie" :unsure:
Ik heb gelezen in het blaadje van Game mania dat je ze alletwee kan kopen voor 49,99 euro , en dat wanneer het spel uit komt. Dus zal je niet lang moeten wachten (als je een weekje och niet te lang vind)

Carrotman

Legacy Member
Boom stam zei:
Maar komt er nog een pak uit met cod en uo samen?Ik wil nu cod nog kopen,maar het kost nog altijd rond de 40 euro(in frs toch,en dat is zowat de enige winkel in de buurt)



grtz
da komt meestal met de laatste patch... kijk naar CoD: game of the year edition.. is pas gekomen als de laatste 1.4 uitkwam, en die heb ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan