Archief - CoD: United Offensive bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gStar

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Euhm...


Demo heeft 1 missie, dus kan da de demo nie zijn :ironic:

En het spel is al uit in de USA...

die :ironic: smiley kunde ook laten he.

Khad mij vergist dan he. Kan toch gebeuren :tongue:

Ulukai5

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
khad da ook eens voor en moest denk ik gewoon iets veranderen aan mijn settings, alles ietjes lager zetten of hoger, ofzo iets dergelijks, dan was da bij mij weg. dunno of dat het bij u gaat helpen.

Kunt ge iets specifieker zijn aub? Settings van graka door rechts klikken op bureaublad? Of opties in het spel zelf? En welke precies? Heb wel al geprobeerd textures en grafische details enorm terug te schroeven in-game maar dat heeft ni geholpen. Zelfs graka onderclocken hielp ni...

@ Bartholomeus: replies als die van u lap ik aan mijn laars. Als deze thread u ni aanstaat blijf er dan van weg en post hier ni.

MajorWintersEC

Legacy Member
Ik heb het originele Call of Duty United Offensive gisteren gekocht.
Ik zit al in de Britse Campagne en heb dit nie aan de hand.

Pc specs:
Pentium 4 2GHZ
256MB RAM
Windows XP pro
Asus V9999 = Geforce 6800 GT

Alle settings staan op het maximum

Het is mogelijk dat uw grafische kaart beschadigd is, probeer daarom eens een zeer recente demo te downloaden waarvan de graphics zeer goed zijn (bv Medal of Honor Pacific Assault) en kijk dan of ge daar ook problemen hebt.

Carrotman

Legacy Member
Toch al serieuze bugs gevonden ze in de SP...
Deze morgen beginnen te spelen, en kmoest daar 2 geweerkes gaan opblazen maar diene Moody stond voor da deurke en ge kunt diene ni wegstoempe..

Dan ander level, krijgt ge een briefing van Moody of Foley (?) terwijl ge op nen tank zit die rijd.. Toen da level laadde, begon dien gast te praten, maar die tanks bleven gewoon stilstaan... Khad ook nog andere wapens O_o
dan effe /map_restart gedaan en khad ne carbine, handgun en een paar grenades.. dan reden de tankskes wel :unsure:

NaaiT

Legacy Member
Carrotman zei:
Toch al serieuze bugs gevonden ze in de SP...
Deze morgen beginnen te spelen, en kmoest daar 2 geweerkes gaan opblazen maar diene Moody stond voor da deurke en ge kunt diene ni wegstoempe..

Dan ander level, krijgt ge een briefing van Moody of Foley (?) terwijl ge op nen tank zit die rijd.. Toen da level laadde, begon dien gast te praten, maar die tanks bleven gewoon stilstaan... Khad ook nog andere wapens O_o
dan effe /map_restart gedaan en khad ne carbine, handgun en een paar grenades.. dan reden de tankskes wel :unsure:
geprobeert me te nade naar moody? zal wsl wel lukke denk ik ;)

Ulukai5

Legacy Member
MajorWintersEC zei:
Het is mogelijk dat uw grafische kaart beschadigd is, probeer daarom eens een zeer recente demo te downloaden waarvan de graphics zeer goed zijn (bv Medal of Honor Pacific Assault) en kijk dan of ge daar ook problemen hebt.

Ik heb het enkel en alleen bij COD en ook bij UO. Bij recentere games zoals Doom³ etc heb ik dit niet aan de hand.

Carrotman

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
geprobeert me te nade naar moody? zal wsl wel lukke denk ik ;)
Jaja alles geprobeerd :p
Nadekes gegooid, hielp ni :p
dan maar op F9 (quick load) gedrukt, en dan efkes vanaan checkpoint voort gespeeld en toen zat em daar nimeer :)

Carrotman

Legacy Member
AHJA! SERIEUZE OPMERKING!
Kweetni of het aan mij ligt ofzo maar als ik bepaalde voice commands doe, vb: "On my way" en als ik dan beweeg hoor ik alleen "On my w.."
Is ook bij andere commands zo, "Need Reinforcements", dan hoor ik: "Need Reinf.." ofzo :doh: :unsure:

jerre_skater

Legacy Member
mja , kheb ook weeral stomme bugs gevonden in MP mode :(
weeral die stomme clipping ( en dan nog op plantenbakken ) en op de muur staan (er is geen rand ) naast een raam :p

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Ik heb nooit gezegd dat het import was, maar het punt is dat IEDEREEN warez in huis heeft, in de vorm van gamez of of MP3z of een DivXke het maakt ni uit. Dan kan ik ni tegen de hypocrisie waarmee sommigen dan afkomen.

Bovendien is het spel nu te verkrijgen in USA en ik geef geen links naar waar ge warez kunt vinden, dus ik overtreed de regels ni. Dan is er toch geen reden om te whinen...

Genoeg daarover, daar diende deze thread ni voor. Mijn probleem is nog altijd ni opgelost. Ik ben aant overwegen oudere drivers is te proberen maar zou dat mijn probleem oplossen? Iemand die stabiele, goed performende drivers kan aanraden voor een GF FX5900 XT?
Hypocrisie of niet, wij willen geen warez op dit forum omwille van legale redenen. Dat is nu eenmaal iets waar we niet rond kunnen. Als hier warez gepost wordt, bestaat de kans dat het forum verdwijnt.

Telenet.Games moet zich dus ook aan regels houden, en als je dat niet snapt, dan hoor je hier niet thuis, sorry...

Moloch

Legacy Member
mijne pc valt gewoon uit na 2 minuten spelen, zowel in SP en MP, alles is up to date, onboard disabled, nie oc'ed, XP SP2, kweet 1 ding, als dien kut XP nog veel problemen ga geven bij die spellen zal 98Se der binnekort weer gaan opstaan ze.. 3 spellen geprobeert en geen enkel ging deftig, Silent hill 4 gaf op bepaalde punten ne lockup, HALO CE had problemen met gayspy, en nu COD dat gewoon mijne pc doe uitvalle, way to go XP, had nog nooit probleme gehad op 98SE, DAMN..

Moloch

Legacy Member
hmm blijkbaar is diene Shutdown-bug een gekend probleem, heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden met deze "unofficial" Win32 Fix:

The game uses some anti-buffer-overflow checks that automatically
shutdown the game if they find a too big input.

The result is that a query or a reply containing over 1024 chars is
able to exploit this protection causing the immediate stop of the game.

Both servers and clients are vulnerables and the major problem is just
for clients because a single malicious server is able to passively stop
any client in the world so nobody can play online.

In the meantime I have written an unofficial fix just for the 1.4 Win32
version of the game and is able to patch both clients and servers
because the function is the same:

COD: http://aluigi.altervista.org/patches/cod-14-fix.zip
COD UO: http://aluigi.altervista.org/patches/coduo-141-fix.zip

http://aluigi.altervista.org/adv/codboom-adv.txt

Muttley

Legacy Member
Moloch zei:
mijne pc valt gewoon uit na 2 minuten spelen, zowel in SP en MP, alles is up to date, onboard disabled, nie oc'ed, XP SP2, kweet 1 ding, als dien kut XP nog veel problemen ga geven bij die spellen zal 98Se der binnekort weer gaan opstaan ze.. 3 spellen geprobeert en geen enkel ging deftig, Silent hill 4 gaf op bepaalde punten ne lockup, HALO CE had problemen met gayspy, en nu COD dat gewoon mijne pc doe uitvalle, way to go XP, had nog nooit probleme gehad op 98SE, DAMN..

Nen hete computer? Aangezien ik denk dat je je drivers hebt geupdated, zie ik geen andere mogelijkheid, maarja ik ben dan ook nog maar nen noob als het op hardware en software aankomt.

Moloch

Legacy Member
Muttley zei:
Nen hete computer? Aangezien ik denk dat je je drivers hebt geupdated, zie ik geen andere mogelijkheid, maarja ik ben dan ook nog maar nen noob als het op hardware en software aankomt.

kan ni heet worden imo :p der zitte 5 casefans in, 1 op de HD, 1 op de vidcard/geheugen (zijpaneel) en dna nog 3 andere voor de airflow, nuja probleem is voor zover al opgelost met diene fix dattek hierboven heb gezet, kheb nog geen crashes had sedert dan en al een klein half uurke MP gespeeld, kga hout vasthouden dat het zo blijft :)

ma toch thx voor de reply :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan