Archief - CoD: United Offensive bugs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ulukai5

Legacy Member
Hallo,

ik kom normaal niet op het CoD forum, maar na het spelen van enkele missies van UO was ik toch weer sterk onder de indruk van het spel, als ge't mij vraagt nog intenser dan de het origineel maar iets minder spannend imo...

Tijdens het spelen heb ik iets heel raar voor als ik bijvoorbeeld in de 2de missie oinder die tent sta en de uitleg van de missie krijg. In die tent hangt een licht of staat ergens een kaars, kweet het ni juist, ma da vuur of da vlammeke geeft zo een soort van flikkerend licht af. Om een of andere reden echter geeft dat grafische storingen op mijn beeld. Het geeft zwarte driehoekjes/streepachtige dingen op de textures die door dat flikkerend licht verlicht worden.

Eenmaal ik uit de tent ga, weg van het licht, heb ik het ni meer. Ik heb het ook op andere plaatsen waar dat licht flikkert. Niet onoverkomelijk, maar het stoort mij toch beetje en wou is weten of jullie dat ook hebben en of er iets aan te doen is.

Specs in sic, laatste Nvidia drivers installed (61.77).

Post hier ook alle andere bugs die je tegenkomt in UO zodat er geen 50 threads worden aangemaakt daarvoor.

Muttley

Legacy Member
Oplossing: koop het legale spel mss. Sorry maat maar da spel is nog niet verkrijgbaar (in België)

F0x

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Hallo,

ik kom normaal niet op het CoD forum, maar na het spelen van enkele missies van UO was ik toch weer sterk onder de indruk van het spel, als ge't mij vraagt nog intenser dan de het origineel maar iets minder spannend imo...

Tijdens het spelen heb ik iets heel raar voor als ik bijvoorbeeld in de 2de missie oinder die tent sta en de uitleg van de missie krijg. In die tent hangt een licht of staat ergens een kaars, kweet het ni juist, ma da vuur of da vlammeke geeft zo een soort van flikkerend licht af. Om een of andere reden echter geeft dat grafische storingen op mijn beeld. Het geeft zwarte driehoekjes/streepachtige dingen op de textures die door dat flikkerend licht verlicht worden.

Eenmaal ik uit de tent ga, weg van het licht, heb ik het ni meer. Ik heb het ook op andere plaatsen waar dat licht flikkert. Niet onoverkomelijk, maar het stoort mij toch beetje en wou is weten of jullie dat ook hebben en of er iets aan te doen is.

Specs in sic, laatste Nvidia drivers installed (61.77).

Post hier ook alle andere bugs die je tegenkomt in UO zodat er geen 50 threads worden aangemaakt daarvoor.
ik ken u vanop een of ander forum denkek ;) *uhum uhum*

Davion

Legacy Member
- dat zijn pixel en vertex effecten, normaal zou u kaartje daar geen probs mogen mee hebben, doch kan het wijzen op defect geheugen...
- Probeer met eender wleke overclcoking tool u ram van u graka eens lager te zetten (10-20Mhz)
- Het is wel degelijk mogelijk om de full nu al LEGAAL te hebben hoor...

apriliars50

Legacy Member
Davion zei:
- dat zijn pixel en vertex effecten, normaal zou u kaartje daar geen probs mogen mee hebben, doch kan het wijzen op defect geheugen...
- Probeer met eender wleke overclcoking tool u ram van u graka eens lager te zetten (10-20Mhz)
- Het is wel degelijk mogelijk om de full nu al LEGAAL te hebben hoor...

Ja ma alleen late shippe vanuit Amerika :) En da zal deze persoon zeker en vast braafjes gedaan hebben :D

Ulukai5

Legacy Member
F0x zei:
ik ken u vanop een of ander forum denkek ;) *uhum uhum*

Jah en wij zijn daar ni de enige van TG denk ik :p

Ik heb een tool die mijn graka automatisch overclockt in games, komt meegeleverd met drivers van MSI. Die staat op het uiterste, maar zou normaal geen problemen mogen geven. In andere games iig niet en in COD ook nooit last mee gehad. Ik zal dat is wa lager zetten en zien of het lukt een van dees dagen. Bedankt voor de hulp.

Over Doom³ heeft ook niemand meer moeilijk gedaan vanaf het in de US te verkrijgen was daar het mogelijk is het van daar over te laten komen. Gelieve mij dus van die replies te besparen. En als ge't u ni kunt laten, beseft dan da die MP3s waarnaar ge luistert terwijl ge die reply typt ook illegaal zijn :ironic:

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
:( ik ben ook mijn warez forum kwijt, allemaal down :'( vroeger had je share-factory en kweet nie hoeveel anderen, dan plots worden ze geclose'd :(

amdr

Legacy Member
Da spel ga ni inees vol bugs zitte omdat da gedownload is ze. Da is rip van originele game dus zaag daar ni over :/

gStar

Legacy Member
Muttley zei:
Oplossing: koop het legale spel mss. Sorry maat maar da spel is nog niet verkrijgbaar (in België)

't is volgens mij ne demo ze :ironic: .

UO is nog ni uit

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
't is volgens mij ne demo ze :ironic: .

UO is nog ni uit
Euhm...

Ulukai5 zei:
Hallo,

ik kom normaal niet op het CoD forum, maar na het spelen van enkele missies van UO was ik toch weer sterk onder de indruk van het spel, als ge't mij vraagt nog intenser dan de het origineel maar iets minder spannend imo...
Demo heeft 1 missie, dus kan da de demo nie zijn :ironic:

En het spel is al uit in de USA...

Ulukai5

Legacy Member
Ik heb het net geprobeerd. Mijn graka ram was zeker meer dan 70 mhz lager geclockt dan dat ik normaal al mijn games speel en het geeft geen verschil.

Ik heb er een paar screens van genomen. Op de eerste 3 screens heb ik enkele van die fouten aangeduid maar daarvan is de kwaliteit wat verloren gegaan met het opslaan.

De 4de screen is niet aangepast, die komt recht uit mijn screenshots folder.

Wat ik heb aangeduid zijn van die zwart/grijze vlakken die iedere frame per second verspringen van plaats. Ik heb nu 4 keer snel op mijn screenshot-toets geduwd en ge ziet dat ze altijd op een andere plaats staan.

Screens: http://users.pandora.be/ulukai/COD/

Nog ideeën voor oplossingen?


EDIT: net ontdekt dat ik het bij de originele COD ook heb! Bijvoorbeeld wanneer ik bij de eerste echte missie 'wanneer je met de parachute landt, na de training) in het huis binnen ga waar een lamp op een tafel staat. Heb het blijkbaar bij alle lichtbronnen... Wist ni dat het bij originele CoD ook had omdat ik die kaart nog niet zo heel lang hier geïnstalleerd heb en ik er CoD nog niet mee gespeeld had.

Wieweuh

Legacy Member
da is toch nie erg ofzo :s

soms als ik CoD speel hebbe de mure alle kleuren van de regenboog :D

Ulukai5

Legacy Member
Wieweuh zei:
da is toch nie erg ofzo :s

soms als ik CoD speel hebbe de mure alle kleuren van de regenboog :D

Jawel tis dus echt 85 keer (refreshrate) per seconde dat al die vlakken van plaats verspringen he, precies dat er nen helen tijd vliegen rond die gezichten vliegen ofzo :p Tis raar uit te leggen ma het stoort wel redelijk...

Fredje

Legacy Member
Ulukai5 zei:
Jah en wij zijn daar ni de enige van TG denk ik :p

Ik heb een tool die mijn graka automatisch overclockt in games, komt meegeleverd met drivers van MSI. Die staat op het uiterste, maar zou normaal geen problemen mogen geven. In andere games iig niet en in COD ook nooit last mee gehad. Ik zal dat is wa lager zetten en zien of het lukt een van dees dagen. Bedankt voor de hulp.

Over Doom³ heeft ook niemand meer moeilijk gedaan vanaf het in de US te verkrijgen was daar het mogelijk is het van daar over te laten komen. Gelieve mij dus van die replies te besparen. En als ge't u ni kunt laten, beseft dan da die MP3s waarnaar ge luistert terwijl ge die reply typt ook illegaal zijn :ironic:

tja warez is warez...

kvind dat ze toch is moete stoppe zage , vanbij doom 3 , da was ook warez

en WAREZ blijft WAREZ nah!

Ulukai5

Legacy Member
Fredje zei:
tja warez is warez...

kvind dat ze toch is moete stoppe zage , vanbij doom 3 , da was ook warez

en WAREZ blijft WAREZ nah!

Ik heb nooit gezegd dat het import was, maar het punt is dat IEDEREEN warez in huis heeft, in de vorm van gamez of of MP3z of een DivXke het maakt ni uit. Dan kan ik ni tegen de hypocrisie waarmee sommigen dan afkomen.

Bovendien is het spel nu te verkrijgen in USA en ik geef geen links naar waar ge warez kunt vinden, dus ik overtreed de regels ni. Dan is er toch geen reden om te whinen...

Genoeg daarover, daar diende deze thread ni voor. Mijn probleem is nog altijd ni opgelost. Ik ben aant overwegen oudere drivers is te proberen maar zou dat mijn probleem oplossen? Iemand die stabiele, goed performende drivers kan aanraden voor een GF FX5900 XT?

Godzilla*Akira

Legacy Member
khad da ook eens voor en moest denk ik gewoon iets veranderen aan mijn settings, alles ietjes lager zetten of hoger, ofzo iets dergelijks, dan was da bij mij weg. dunno of dat het bij u gaat helpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan