Ulukai5
Legacy Member
Hallo,
ik kom normaal niet op het CoD forum, maar na het spelen van enkele missies van UO was ik toch weer sterk onder de indruk van het spel, als ge't mij vraagt nog intenser dan de het origineel maar iets minder spannend imo...
Tijdens het spelen heb ik iets heel raar voor als ik bijvoorbeeld in de 2de missie oinder die tent sta en de uitleg van de missie krijg. In die tent hangt een licht of staat ergens een kaars, kweet het ni juist, ma da vuur of da vlammeke geeft zo een soort van flikkerend licht af. Om een of andere reden echter geeft dat grafische storingen op mijn beeld. Het geeft zwarte driehoekjes/streepachtige dingen op de textures die door dat flikkerend licht verlicht worden.
Eenmaal ik uit de tent ga, weg van het licht, heb ik het ni meer. Ik heb het ook op andere plaatsen waar dat licht flikkert. Niet onoverkomelijk, maar het stoort mij toch beetje en wou is weten of jullie dat ook hebben en of er iets aan te doen is.
Specs in sic, laatste Nvidia drivers installed (61.77).
Post hier ook alle andere bugs die je tegenkomt in UO zodat er geen 50 threads worden aangemaakt daarvoor.
ik kom normaal niet op het CoD forum, maar na het spelen van enkele missies van UO was ik toch weer sterk onder de indruk van het spel, als ge't mij vraagt nog intenser dan de het origineel maar iets minder spannend imo...
Tijdens het spelen heb ik iets heel raar voor als ik bijvoorbeeld in de 2de missie oinder die tent sta en de uitleg van de missie krijg. In die tent hangt een licht of staat ergens een kaars, kweet het ni juist, ma da vuur of da vlammeke geeft zo een soort van flikkerend licht af. Om een of andere reden echter geeft dat grafische storingen op mijn beeld. Het geeft zwarte driehoekjes/streepachtige dingen op de textures die door dat flikkerend licht verlicht worden.
Eenmaal ik uit de tent ga, weg van het licht, heb ik het ni meer. Ik heb het ook op andere plaatsen waar dat licht flikkert. Niet onoverkomelijk, maar het stoort mij toch beetje en wou is weten of jullie dat ook hebben en of er iets aan te doen is.
Specs in sic, laatste Nvidia drivers installed (61.77).
Post hier ook alle andere bugs die je tegenkomt in UO zodat er geen 50 threads worden aangemaakt daarvoor.
*uhum uhum*
En da zal deze persoon zeker en vast braafjes gedaan hebben 

ik ben ook mijn warez forum kwijt, allemaal down :'( vroeger had je share-factory en kweet nie hoeveel anderen, dan plots worden ze geclose'd 
