Archief - Castlevania: Lords of Shadow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
na de demo te spelen moet ik zeggen dat deze game er bij zeker in komt, godverdomme zo vet

Samus007

Legacy Member
Demo ook net gespeeld, staat me enorm aan, het is echter wel zwaar ge-infuseerd met God of war gameplay, niks mis mee maar toch een ander gevoel dan bij de meeste castlevanias, voorlopig echter wel dik in orde hetgeen ik gezien heb.

Kyubi

Legacy Member
Ben ik de enige die het best pittig vond? Bij de meeste spelgenoten van dit genre moest ik nooit blocken, als je hier niet blockt ben je er al snel aan voor de moeite. Zeker een tof spel, maar vraag me nog af wat er toffer is: Dit of Enslaved.

sypro9000

Legacy Member
Tja als je altijd op easy speelt moet je natuurlijk nooit blocken. Hé moet anders Ninja Gaiden of Bayonetta eens spelen zonder te blocken.

SHFT

Legacy Member
Mja als ge bij Bayonetta of Ninja gaiden niet dodged dan wordt ge snel geraped ze.

Kyubi

Legacy Member
Tuurlijk, maar dit is echt het eerste spel waar ik moest blocken om te overleven (op normal). Heb God of War III op Titan uitgespeeld en daar moest ik bijna nooit blocken.

sypro9000

Legacy Member
Japanese h&s is over het algemeen ook altijd wel moeilijker natuurlijk.

FreakyJP

Legacy Member
sypro9000 zei:
Japanese h&s is over het algemeen ook altijd wel moeilijker natuurlijk.

Idd, bij GoW kom je er al met button-bashing. Bij Bayonetta, Ninja Gaiden of de oude DMC's moet je zoiets niet proberen.

RaZoR be

Legacy Member
hmm... Precies wel goe, maar heeft ook zen slechtere moment... Nuja, kijk er sowieso wel al naar uit!

edit: damn net te laat

Samus007

Legacy Member
Kyubi zei:
Ben ik de enige die het best pittig vond? Bij de meeste spelgenoten van dit genre moest ik nooit blocken, als je hier niet blockt ben je er al snel aan voor de moeite. Zeker een tof spel, maar vraag me nog af wat er toffer is: Dit of Enslaved.

Ik zet mn geld op castlavia, de laatste OPM geeft enslaved 79%, geen slecht spel maar prob niet de topper die het moest worden, castlavia gaat zeker hogere ogen gooien volgens mij.

syndrom

Legacy Member
hanske82 zei:

gametrailers luister ik al een tijdje niet meer naartoe, enkel giantbomb geloof ik nog, vooral hun quicklooks zijn uitstekende manieren om een game onder de loep te nemen.

LOS komt er bij mij zeker in, alleen al door de lengte en de epic storytelling, kbedoel een minpunt van gametrailers was dat je niet bij je hand genomen word in het platformen, ze wilden liever zo'n idiote pijl/waypoint of een soort van map zodat je exact wist waar naar toe. Fuck dat, gamers zijn veel te lui tegenwoordig.

Nee ik ben ervan overtuigd dat deze castlevania zeker geen slecht spel gaat zijn.

Creamium

Legacy Member
die GT review kijk ik niet, GT is zonder twijfel één van de slechtste review sources out there. beetje wachten tot de rest binnendruppelt...

syndrom

Legacy Member
ign: 7,5, goede game maar niet voor echte castlevania fans.

7.5 Presentation
A reboot for the franchise that throws away everything you expect in a Castlevania game and cherry picks features from other popular titles.

8.5 Graphics
A beautiful, richly detailed world that suffers just a bit from drops in framerate.

7.5 Sound
The orchestral soundtrack is exciting and reminiscent of The Lord of the Rings. Great voice actors are here, but their dialogue is melodramatic.

7.5 Gameplay
Combat becomes repetitive, but the quiet moments of puzzling and platforming in between are a lot of fun.

8.0 Lasting Appeal
This is a giantic game with lots of replay value.


Read more: Castlevania: Lords of Shadow Review - Xbox 360 Review at IGN

hanske82

Legacy Member
syndrom zei:
gametrailers luister ik al een tijdje niet meer naartoe, enkel giantbomb geloof ik nog, vooral hun quicklooks zijn uitstekende manieren om een game onder de loep te nemen.

LOS komt er bij mij zeker in, alleen al door de lengte en de epic storytelling, kbedoel een minpunt van gametrailers was dat je niet bij je hand genomen word in het platformen, ze wilden liever zo'n idiote pijl/waypoint of een soort van map zodat je exact wist waar naar toe. Fuck dat, gamers zijn veel te lui tegenwoordig.

Nee ik ben ervan overtuigd dat deze castlevania zeker geen slecht spel gaat zijn.

gametrailers kan soms idd wel de bal wat mis slaan, maar ik vind het toch nuttig om verschillende reviews te bekijken om een globaal beeld te maken. En ik heb toch de indruk dat ze bij ign en gamespot de mening van gametrailers delen. Dit wordt geen instant buy voor mij. Maar komt hier zeker wel in huis als de prijs wat gezakt is of wanneer ik hem tweedehands vind.

FEW

Legacy Member
gisteren de demo gespeeld. grafisch is dit spel wel onverwacht goed, niet normaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan