Archief - Castlevania: Lords of Shadow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHFT

Legacy Member
Amai trailer ziet er fantastisch uit! Deze ga ik zeker halen samen met zoveel anderen $_$

tword een duur jaar :D

Goldrusher

Legacy Member
Preview: Castlevania: Lords of Shadow - Official Xbox 360 Magazine

Despite talk of upgrades, this new, streamlined Castlevania is ejecting the heavier RPG elements the series has picked up in recent years, keeping the game more focused on the action side of tackling a horde of fantasy creatures such as werewolves and vampires. "The game is in linear stages and is level-based, much like the original Castlevania games," Cox explains. "Some levels are huge and offer multiple routes while others are more 'go from A to B.'"

Samus007

Legacy Member
wel jammer dat ze meer hack & slash opgaan en de RPG elementen overboord gooien, dat betreur want sinds symphonie of the night komt geen enkele castlevania game daar nog in de buurt.

en ervoor eigenlijk ook niet, SOTN is gewoon veruit de beste uit de reeks, Castlevania II 20 jaar geleden was destijds ook nog fantastisch en die had ook al RPG light elementen.

Dr. Muerte

Legacy Member
Damn, hoe goe ziet dat er uit zeg?! Echt grafisch verbluffend, hopelijk rap nen demo...

kimme1975

Legacy Member
Ja dit is ook één van de games waar ik enorm naar uitkijk dit jaar!!! Ziet er goed uit..

Goldrusher

Legacy Member
fohugk.jpg


2rq2ff8.jpg


aoom02.jpg


6jj6no.jpg


r762l1.jpg


14myttl.jpg


14cgm5u.jpg

kimme1975

Legacy Member
Deze game staat bovenaan mijn verlanglijstje voor dit najaar!! Ben benieuwd naar meer mooie beelden tijdens de aankomende E3 ;-)

Goldrusher

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ligt het aan mij, of zijn de foto's niet scherp?
Die laatste nieuwe lijken idd op screencaps van een trailer, maar die trailer is nergens te vinden...

hanske82

Legacy Member
al gehad: darksiders - dante's inferno - gow3 - gow collection - pop: the forgotten sands

en dan zit er nog aan te komen: enslaved - splatterhouse - en dan deze castlevania

wat een jaar voor H&S-puzzel-platform fans zoals ik :D

kimme1975

Legacy Member
hanske82 zei:
al gehad: darksiders - dante's inferno - gow3 - gow collection - pop: the forgotten sands

en dan zit er nog aan te komen: enslaved - splatterhouse - en dan deze castlevania

wat een jaar voor H&S-puzzel-platform fans zoals ik :D

insgelijks :D

botchla

Legacy Member
:offtopic:

Ik denk dat ik de originele heb gespeeld bij een vriendin toen ik nog vrij klein was en vast zat helemaal in't begin al bij die deur ofzoiets. Half uur naar gezocht en dan weggelegd. Op ne oude nintendo 8 bit als ik mij niet vergis.Kan andere game zijn geweest maar ik denk het niet.

Ziet er wel indrukwekkend uit :)

edit: even gezocht en zou moeten kloppen 't was een NES game en het komt mij nog ietwat bekend voor, allé het hoesje toch want verder dan de deur zijn we dus niet geraakt :).. goh hoe oud was ik dan.. 7? 8?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan