Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
specie zei:laatste tijd heb ik zo altijd het geluidje dat je hebt als een disc load , heb dit constant tijdens dat ik mw3 online speelecht irri , ben bang dat mijn ps3 (slim ) er aan is aan het gaan
![]()
zou dat daar aan kunne liggen , heb dan ALTIJD lagSémoanie zei:Tgaat vooral om het feit dat knifen op niks trekt. Hoe vaak ik niet geknifed wordt terwijl de speler al achter mij staat en hij een automatische 360 doet...
Monoslay zei:Er zijn ook van die mongolen die alleen maar die FG9 akimbo gebruiken, dan is er toch echt niks leuk aan imho.

Cranberry zei:Allez we gaan MW3 eens proberenHopelijk wat volk online vanavond
![]()



Ikkie zei:Iemand zin in een spelleke?
Men Win/Loss ratio gaat weer een duik nemen alsk alleen speel![]()
C-Raz zei:Om de een of andere reden ben ik toch wat verslaafd aan dit spelleke...
Maar ik snap de reden niet
Ik zit meer te vloeken als wat anders.. Ik kan er perfect mee leven als ik op een faire manier gekilled word, maar dat knifen, die predators door mongolteammates, dat rugneukschieten...
Argh
En toch blijvek het spelen en vind ik het wel wat leuk :doc:
Sorry aan de 9LBe'rs waar ik gisteren even mee online was, draaide voor geen meter en was het even à'èçr'beu![]()



The Zodiac zei:Om een of andere reden word ik altijd gehit door een predatormissle... (Nee ik camp niet), gelukkig bestaat er nog die trophy system maar soms ben je net te laat... Of zo als je met 2/3 op vijand afloopt dat ze zo juist mij eruitkiezen om neer te knallen en dan vervolgens zelf doodgaan daaraan kan ik mij zo ergeren![]()
kay-gell zei:Kunt misschien ne keer met mij spelen ik hebdat ook altijd aan de hand. 6-7 predators per wedstrijd op mijn dak is geen uitzondering niet meer.
kay-gell zei:Kunt misschien ne keer met mij spelen ik hebdat ook altijd aan de hand. 6-7 predators per wedstrijd op mijn dak is geen uitzondering niet meer.

villoresi zei:Het echte probleem is dat ge het ander team 6 a 7 predators laat halen in een rondje.

specie zei:host zijn is toch een zwaar nadeel ze in dit spel![]()
ben bijna altijd host door fibernet
kga terug naar moderate denk ik . constant lagg als ik host ben