Archief - Call of Duty: MW3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monoslay

Legacy Member
Of die mens gewoon doodschieten, dan krijgt ge ook nog xp voor uw wapen. :)
Ik ben nog altijd prestige 1, en dat zal ook zo blijven. :p

specie

Legacy Member
specie zei:
laatste tijd heb ik zo altijd het geluidje dat je hebt als een disc load , heb dit constant tijdens dat ik mw3 online speel :s echt irri , ben bang dat mijn ps3 (slim ) er aan is aan het gaan :(


ben ook veel host :( zou dat daar aan kunne liggen , heb dan ALTIJD lag

Sémoanie

Legacy Member
Tgaat vooral om het feit dat knifen op niks trekt. Hoe vaak ik niet geknifed wordt terwijl de speler al achter mij staat en hij een automatische 360 doet...

SHFT

Legacy Member
Sémoanie zei:
Tgaat vooral om het feit dat knifen op niks trekt. Hoe vaak ik niet geknifed wordt terwijl de speler al achter mij staat en hij een automatische 360 doet...

Troost u.. Ik maak dat ook dagelijks mee. Das al een onderdeel van lag compensation. Spelers met een goede connectie worden gefucked terwijl van die Spanjaarden die hun internet bij een pakje koffie krijgen worden beloond.

Gisteren nog zo een BS meegemaakt. Ik schiet iemand in final stand. Ik loop even weg om te reloaden en wou hem terugpakken en hij schiet me even neer met die FG9 akimbo's. Zo'n OP gun. De range die dingen hebben samen met damage is gewoon abnormaal.

Monoslay

Legacy Member
Er zijn ook van die mongolen die alleen maar die FG9 akimbo gebruiken, dan is er toch echt niks leuk aan imho.

Ikkie

Legacy Member
Iemand zin in een spelleke?
Men Win/Loss ratio gaat weer een duik nemen alsk alleen speel :(

C-Raz

Legacy Member
Om de een of andere reden ben ik toch wat verslaafd aan dit spelleke...
Maar ik snap de reden niet :(

Ik zit meer te vloeken als wat anders.. Ik kan er perfect mee leven als ik op een faire manier gekilled word, maar dat knifen, die predators door mongolteammates, dat rugneukschieten...

Argh :)
En toch blijvek het spelen en vind ik het wel wat leuk :doc:

Sorry aan de 9LBe'rs waar ik gisteren even mee online was, draaide voor geen meter en was het even à'èçr'beu :)

Ketelbuik

Legacy Member
Ikkie zei:
Iemand zin in een spelleke?
Men Win/Loss ratio gaat weer een duik nemen alsk alleen speel :(

add me als ge wilt maar stuurt er wel in dat ge van 9lives bent ofzo.
Ik speel meestal tdm of domi

Innocence

Legacy Member
C-Raz zei:
Om de een of andere reden ben ik toch wat verslaafd aan dit spelleke...
Maar ik snap de reden niet :(

Ik zit meer te vloeken als wat anders.. Ik kan er perfect mee leven als ik op een faire manier gekilled word, maar dat knifen, die predators door mongolteammates, dat rugneukschieten...

Argh :)
En toch blijvek het spelen en vind ik het wel wat leuk :doc:

Sorry aan de 9LBe'rs waar ik gisteren even mee online was, draaide voor geen meter en was het even à'èçr'beu :)

Haha dat had ik ook! ZO herkenbaar voor mij :applause:
In mijn geval was het vooral de drang naar het winnen. Ik speel bijna alleen FFA en ik (hout vasthouden) win ook echt wel vaak, en ik denk dat mijn onbewust zoiet had van 'I MUST BE A TALENTED PRO' en daarom speelde ik het altijd. :D

Gelukkig ben ik daar nu over :)

The Zodiac

Legacy Member
Om een of andere reden word ik altijd gehit door een predatormissle... (Nee ik camp niet), gelukkig bestaat er nog die trophy system maar soms ben je net te laat... Of zo als je met 2/3 op vijand afloopt dat ze zo juist mij eruitkiezen om neer te knallen en dan vervolgens zelf doodgaan daaraan kan ik mij zo ergeren :angry:

kay-gell

Legacy Member
The Zodiac zei:
Om een of andere reden word ik altijd gehit door een predatormissle... (Nee ik camp niet), gelukkig bestaat er nog die trophy system maar soms ben je net te laat... Of zo als je met 2/3 op vijand afloopt dat ze zo juist mij eruitkiezen om neer te knallen en dan vervolgens zelf doodgaan daaraan kan ik mij zo ergeren :angry:

Kunt misschien ne keer met mij spelen ik hebdat ook altijd aan de hand. 6-7 predators per wedstrijd op mijn dak is geen uitzondering niet meer.

michaeldv

Legacy Member
kay-gell zei:
Kunt misschien ne keer met mij spelen ik hebdat ook altijd aan de hand. 6-7 predators per wedstrijd op mijn dak is geen uitzondering niet meer.

Same here, kword daar zot van

villoresi

Legacy Member
kay-gell zei:
Kunt misschien ne keer met mij spelen ik hebdat ook altijd aan de hand. 6-7 predators per wedstrijd op mijn dak is geen uitzondering niet meer.

Het echte probleem is dat ge het ander team 6 a 7 predators laat halen in een rondje.

Jonas89

Legacy Member
Voila, daarnet de SP uitgespeeld. (game lag hier al van de release). In ieder geval leuke SP :D

Cranberry

Legacy Member
Kben mijzelf met veel moeite door de SP heen aan het slepen... Enige dat ik tot nu toe wel nice vond is die survival spec ops, de rest steekt eigenlijk dik tegen. MP maps trekken op niet veel imo, hier en daar eentje met potentieel maar dat is het dan ook.

Wat voor een kiddie mode is drop zone trouwens wel niet :unsure:

magnificent_one

Legacy Member
villoresi zei:
Het echte probleem is dat ge het ander team 6 a 7 predators laat halen in een rondje.


Probleem is dat er gewoon teveel in de lucht hangt:p

specie

Legacy Member
host zijn is toch een zwaar nadeel ze in dit spel :(
ben bijna altijd host door fibernet :(
kga terug naar moderate denk ik . constant lagg als ik host ben

Riix

Legacy Member
specie zei:
host zijn is toch een zwaar nadeel ze in dit spel :(
ben bijna altijd host door fibernet :(
kga terug naar moderate denk ik . constant lagg als ik host ben

Ik heb geen last als ik host ben...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan