Archief - Call of Duty: MW3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lode16

Legacy Member
Heb nog nooit mee headset gespeeld dus vergelijken gaat niet echt. Kan wel vertellen dat het geluid wel super is. Moet het wel nog allemaal gewoon worden, alles is zo intens ineens :)

Monoslay

Legacy Member
Hiese menne, den deze heeft een examen geopwnt en gaat straks wa mensen pwnen op MW3.
Voeg me maar toe, dan kunnen we samen wat noobs afSLACHTEN!! :evil:

the bros

Legacy Member
Riix zei:
ALL SNIPER MOAB #2 YEAY =D

[Youtube]kQHfhE-wphc[/youtube]
Or not....
Nice:bow: sniping 4 the win !!!
Spijtig dat je die MOAB opt einde niet kon activeren... maja toch zalig dat je die gehaald hebt met een sniper class hehe ;)

Riix

Legacy Member
the bros zei:
Nice:bow: sniping 4 the win !!!
Spijtig dat je die MOAB opt einde niet kon activeren... maja toch zalig dat je die gehaald hebt met een sniper class hehe ;)
Heb nog een gameplay met MSR met een MOAB maar moet die is een keer comentaten.

Loziete zei:
Ik denk dat het niet z'n gameplay is...

T'is wel de mijne kijk dan naar de killfeed en de winningkill...het is duidelijk mijn PSN....

Ketelbuik

Legacy Member
Kheb de indruk dat Black Ops toch succesvoller was dan MW3, in mijn omgeving dan. Er wordt niet zoveel gepost en de meesten in mijn vriendelijst spelen FIFA of AC of wat anders. Vorig jaar speelde 95% van mijn vrienden BO.

Riix

Legacy Member
Addertand zei:
Kheb de indruk dat Black Ops toch succesvoller was dan MW3, in mijn omgeving dan. Er wordt niet zoveel gepost en de meesten in mijn vriendelijst spelen FIFA of AC of wat anders. Vorig jaar speelde 95% van mijn vrienden BO.

De grote hoop bij mij is net andersom :p

Kenneke10

Legacy Member
Als cod elite gebruiker op ps3 wanner krijgen wij die nieuwe maps? op xbox is dit de 24ste ma voor ps3,

the bros

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Als cod elite gebruiker op ps3 wanner krijgen wij die nieuwe maps? op xbox is dit de 24ste ma voor ps3,
Paar dagen later denk ik, eind februari komt er namelijk nog ne map pack uit... t zou dan belachelijk zijn moest die eerste map-pack van januari ergens mid-februari (voor de ps3 elite-leden) uitkomen hehe :D

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Als cod elite gebruiker op ps3 wanner krijgen wij die nieuwe maps? op xbox is dit de 24ste ma voor ps3,

Microsoft heeft een deal, dat ze de DLC van CoD 1 maand eerder krijgen dan ps3 en pc.. Dus feb. 24

the bros

Legacy Member
Riix zei:
Heb nog een gameplay met MSR met een MOAB maar moet die is een keer comentaten.



T'is wel de mijne kijk dan naar de killfeed en de winningkill...het is duidelijk mijn PSN....

Barrett en MSR zijn mijn favoriete snipers :)
Nice montageke btw;), ik ben zelf ook bezig me men eerste montage. Die van u is echt ziek . Wel wa kort ma echt super gedaan .:applause:
(die op u youtube channel automatisch gestart wordt) :)

Riix

Legacy Member
the bros zei:
Barrett en MSR zijn mijn favoriete snipers :)
Nice montageke btw;), ik ben zelf ook bezig me men eerste montage. Die van u is echt ziek . Wel wa kort ma echt super gedaan .:applause:
(die op u youtube channel automatisch gestart wordt) :)

Zijn gewoon episodes die ook upload van clips die ik niet gebruik voor montages ;)

ELIT3L3N

Legacy Member
Hey,

Kan er mij iemand uitleggen waarom mijn clan niet levelt? Terwijl ik elite en founder heb, 10vrienden heb uitgenodigd... Maar er veranderd niets, terwijl ik veel mensen met gele clanname zie..

Merci

[TFT]Poky

Legacy Member
Juist nog een uurke of 2 mw2 gespeeld met ne maat, echt wel plezant eigelijk

Reden om mij toch mw3 aan te schaffen?

Plus iedereen in mijn lijst speelt bijna mw3 ipv bf3

Loziete

Legacy Member
[TFT]Poky;15899250 zei:
Juist nog een uurke of 2 mw2 gespeeld met ne maat, echt wel plezant eigelijk

Reden om mij toch mw3 aan te schaffen?

Plus iedereen in mijn lijst speelt bijna mw3 ipv bf3

Speel het eens langer dan 2 uur en ik vrees dat u mening zal anders zijn.
;)

SHFT

Legacy Member
Ja de lag compensation is echt absurd in deze game. Beter MW2 netcode...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan