Archief - Call of Duty: MW3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

split-second

Legacy Member
Monoslay zei:
Er zijn ook van die mongolen die alleen maar die FG9 akimbo gebruiken, dan is er toch echt niks leuk aan imho.

Eindelijk !


fourzerotwo Robert Bowling
Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet!

SHFT

Legacy Member
b53dqe.png


:D

Monoslay

Legacy Member
split-second zei:
Eindelijk !


fourzerotwo Robert Bowling
Expect a 50% decrease to the fire rate of all Akimbo weapons in #MW3. We're doing a hotfix tonight to properly nerf them. Thanks Internet!
:drool:

SHFT

Legacy Member
Wat ze nog kunnen hotfixen.

-Lag compensation
-Spawn points
-360 knifing
-Final stand
-Dead mans hand
-...

the bros

Legacy Member
SHFT zei:
Wat ze nog kunnen hotfixen.

-Lag compensation
-Spawn points
-360 knifing
-Final stand
-Dead mans hand
-...


Inderdaad, vooral die spawn points, van lag compensation heb ik alleen echt veel last als ik snipe >.<...

split-second

Legacy Member
the bros zei:
Inderdaad, vooral die spawn points, van lag compensation heb ik alleen echt veel last als ik snipe >.<...

Idd ben die payback spawns meer dan k*tsbeu ! (zeker op de kleinere maps).

Lorrekvk

Legacy Member
Indien ik een import MW3 koop uit Engeland terwijl ik hier telkens op een in België gekochte versie online speelde, blijven mijn statistieken dan behouden? Maw: staan deze opgeslaan in je PSN?

villoresi

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Indien ik een import MW3 koop uit Engeland terwijl ik hier telkens op een in België gekochte versie online speelde, blijven mijn statistieken dan behouden? Maw: staan deze opgeslaan in je PSN?

ps3 is niet regiogebonden, het maakt niet uit waar je de game koopt het is altijd exact dezelfde.
Je hebt al je statisitieken nog, enkel als je een andere ps3 gebruikt ben je de singleplayer saves kwijt.

Shadowfox

Legacy Member
Speel nu MW3 een paar dagen 'actief' en ik krijg toch snel het schijt van dit spel hoor, ik houd het maximum 3 games na elkaar uit.

Ik vind trouwens die Lag Comp. zo nutteloos. Omdat ik een betere lijn heb dan iemand anders moet ik maar benadeeld worden zodat ik al dood ben voor de tegenstander op mijn scherm terecht komt?

Hoeveel keer dat het niet gebeurt dat ik dood ga en in de killcam ik blijkbaar nog geen enkel schot gelost heb terwijl ik op mijn scherm al zeker de helft van de clip leeg gepompt had :unsure:

Innocence

Legacy Member
Shadowfox zei:
Hoeveel keer dat het niet gebeurt dat ik dood ga en in de killcam ik blijkbaar nog geen enkel schot gelost heb terwijl ik op mijn scherm al zeker de helft van de clip leeg gepompt had :unsure:

MW3 in a nutshell.

villoresi

Legacy Member
Shadowfox zei:
Speel nu MW3 een paar dagen 'actief' en ik krijg toch snel het schijt van dit spel hoor, ik houd het maximum 3 games na elkaar uit.

Ik vind trouwens die Lag Comp. zo nutteloos. Omdat ik een betere lijn heb dan iemand anders moet ik maar benadeeld worden zodat ik al dood ben voor de tegenstander op mijn scherm terecht komt?

Hoeveel keer dat het niet gebeurt dat ik dood ga en in de killcam ik blijkbaar nog geen enkel schot gelost heb terwijl ik op mijn scherm al zeker de helft van de clip leeg gepompt had :unsure:

En geen enkele van de vorige COD's hadden daar last van hoor.:ironic:

Shadowfox

Legacy Member
villoresi zei:
En geen enkele van de vorige COD's hadden daar last van hoor.:ironic:
Black Ops had daar soms wel last van al was het in veel mindere mate.
Heb nooit dat gevoel gehad bij MW2 of MW1 (W@W niet actief gespeeld)

Nu, gebeurt het gewoon bijna elke death.

gibbles

Legacy Member
Ok, nu snap ik dus waarom ik opeens sinds dit weekend zo van die rare lag heb en veel kutscores krijg erdoor :s lees dit nu pas... wa voor ne bullshit is da eigelijk :s ik betaal gvd voor een goede connectie en dan moet ik door van die schooiers boeten omdat ze een slechte connectie hebben lol? waar gaan we naartoe zeg?
Zo valt er echt amper te spelen...

wallaaah

Legacy Member
gaan er morgen nieuwe maps zijn voor elite? of heb ik dat gedroomd?

SHFT

Legacy Member
Blops had ook last van lag compensation maar MW2 niet denk of toch in zeer beperkte mate. MW3 is gewoon te overdreven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan