Archief - BF3 vs MW3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JorisL

Legacy Member
Ik ben echt aan het twijfelen over deze twee games. Ik heb me destijds heel goed geamuseerd met Modern Warfare 2, maar ook zeker met Bad Company 2. Ik vond BC2 heel leuk omdat het zowel Battlefield als Call of Duty in zich had. En ik vrees dat ik dat gevoel ga missen in Battlefield 3... Anderzijds ben ik niet echt fan van de killstreak rewards en dergelijke, maar is er geen mode waarin deze kunnen worden uitgeschakeld?

Btw, ik zou het willen aanschaffen op pc. Zijn er daar dingen die specifiek anders zijn op pc in verband met lag, cheaters, controls...?

Toxsick

Legacy Member
JorisL zei:
Ik ben echt aan het twijfelen over deze twee games. Ik heb me destijds heel goed geamuseerd met Modern Warfare 2, maar ook zeker met Bad Company 2. Ik vond BC2 heel leuk omdat het zowel Battlefield als Call of Duty in zich had. En ik vrees dat ik dat gevoel ga missen in Battlefield 3... Anderzijds ben ik niet echt fan van de killstreak rewards en dergelijke, maar is er geen mode waarin deze kunnen worden uitgeschakeld?

Btw, ik zou het willen aanschaffen op pc. Zijn er daar dingen die specifiek anders zijn op pc in verband met lag, cheaters, controls...?

soms zie je wel hier en daar hackers op pc.
zou me niet verbazen als iemand 200/1 loopt. /bf3

maxime_vhw

Legacy Member
heb je graag realistische oorlogen op grote gebieden koop dan bf3

heb je graag de minigames zal ik maar zeggen kies dan mw3
hier zijn maps kleiner enzo en zijn er geen voertuigen.
of doe zoals ik zal doen laat je vrienden het spel kopen ga bij hen het spel testen en kijk welke jij best vind

maxime_vhw

Legacy Member
Toxsick zei:
soms zie je wel hier en daar hackers op pc.
zou me niet verbazen als iemand 200/1 loopt. /bf3
op consoles beginnen er ook wel hackers te komen.
Ik weet dat er bij ps3 black ops zoal wat wallhacks en aimbots enzo waren en dat valt massa's op in killcam :p

Butramas

Legacy Member
Ik heb beide spelletjes op ps3...

BF3 zorgt voor een heel sfeervolle omgeving. Soms sta je gewoon stil om rondom je heen te kijken naar al die explosies, helicopters die overvliegen, tanks die ontploffen,... Wat het echt wel een chique gameplay geeft...

Toch ben ik zowat gestopt met BF3 en speel ik meer mw3... Op een of andere manier is mw3 meer verslavend dan bf3. Waarschijnlijk omdat je er gewoon meer wapens hebt, meer mogelijkheden,... de killstreaks geven je ook iets om naar uit te kijken.

Doordat ik de 2 spelletjes heb gespeeld begrijp ik maar al te goed waarom ze zeggen dat mw3 voor noobs is. Als je bijvoorbeeld free for all speelt, zitten er wel 5 van de 8 in zo'n hoekje te campen en doordat je in mw3 veel sneller dood gaat dan in BF3 hebben ze je meestal.

Ook de spawns in mw3 trekken op niet veel. Het gebeurt echt wel minstens 2 keer dat je tijdens een ffa match gewoon letterlijk voor iemand spawnt.

Sinds ik capture the flag speel heb ik minder last van die slechte spawns, daar heeft je team zowat vaste spawnplekken.

maxime_vhw

Legacy Member
heb de volledige mw3 campaign uitgespeeld en ik heb er eigelijk niet zoveel lol aan gehad.
en online is net zoals iemand hier al zei gwn een dlc.
alles is zelfde.
Zelfde engine die mss een klein beetje is bijgewerkt.
ronduit... slecht

ATI

Legacy Member
Bf3 is top,maar ook wel cheaters zoals in alle games en ik ben dat spuugzat.

Abullet4u2

Legacy Member
Ik heb vroeger veel COD1, 2, MW,WAW, MW2 gespeeld maar nu voor het eerst bf3. COD was altijd wel leuk, maar afgelopen weken ben ik terug aan het spelen alsof ik 14 was. Ik heb MW3 nog niet zelf gespeeld maar reacties lijken toch wat negatiever dan bij vorige delen. Ik moet wel zeggen dat het een paar dagen/weken kan duren voor je echt de draai gevonden hebt in battlefield. Maar vanaf dan is het pas echt de moeite, veel meer afwisseling, even goed level systeem als COD, maps die je blijft herontdekken, super geluid,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan