Archief - BF3 vs MW3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThE BuGGeR

Legacy Member
wim_gunner zei:
Bwa, een paar dingen dak ipv bij contra bij pro zou zetten en andersom maar wel cv.:p
MW3 kunt ge nu voor 17 euro kopen bij ezykeys. Moet zelf wel nog testen of het werkt.:p

Laat je iets weten of het werkt?
Ziet er wel cheap uit

SXe

Legacy Member
ThE BuGGeR zei:
Laat je iets weten of het werkt?
Ziet er wel cheap uit

Werkt 100% Heb er zelf ook 1 gekocht.








En stop idd met BF3 en MW3 te vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende shooters.

Samus007

Legacy Member
speel BF3 op pc en MW3 op console, beide heel goed maar ik prefereer MW3 op console, fast paced is meer mijn ding, BF3 is te traag voor mij, puur smaakgebonden en eigenlijk verschillen ze beide enorm qua speelstijl. niet te vergelijken eigenlijk.

mythe

Legacy Member
Mrsandvice zei:
BF3 is NR1 op PC MW3 is NR 1 Op consoles
En toch kan je beide games niet vergelijken.
Het is nog altijd wat de persoon zelf verkiest.

Ik heb liever BF3.
Tevens is het spijtig dat MW3 beetje verwaarloosd geraakt op PC, terwijl ze daar hun start gekend hebben.

Psy

Legacy Member
Ergens maar normaal, enorm veel cheaters & dan nog eens het toppunt; peer to peer op een medium als pc, is alsof ze dermee aan't lachen zijn.

Furiez

Legacy Member
Psy zei:
Ergens maar normaal, enorm veel cheaters & dan nog eens het toppunt; peer to peer op een medium als pc, is alsof ze dermee aan't lachen zijn.

Gebruiken ze nu nog altijd iwnet?

Vlad Tepes

Legacy Member
BF3 als ge het gevoel wilt krijgen van beetje werkelijkheid + voertuigen
MW3 als ge graag op de kermis spellekes speelt :p

mX.

Legacy Member
MW3 op PC als ge competitief wilt spelen :P Zitten op ESL een stuk of 300 clans op MW3..
Ik had verwacht MW3 niet te gaan halen omdat ik zo uitkeek naar BF3, maar is voor mij persoonlijk een tegenvaller geworden..

Profitable

Legacy Member
Heb ze allebei...

Bf3 heeft het meeste potentieel en is zeer strategisch en teamgericht. Maar heel veel random crashes en buggy battlelog (om servers te joinen). Hopelijk is dit opgelost na de patch maar nog niet getest. Dit is trouwens de reden dat ik mw3 kocht voor 16 euro (meer is een kopie van mw2 niet waard)


Mw3 is dus meer van hetzelfde. Ook zitten er precies geen sniper maps meer in? Kan mss wel, maar kheb nog maar 2u gespeeld en al lvl 32... Geeft mij een beetje een paintballgevoel. Ump ownt op elke map... Nog geen enkele keer een ander wapen overwogen.

Dus: afreageren en korte gametijd: mw3

Realisme en tactiek: bf3

Jammer van de bugs bij bf3, anders was ik positiever

Totser

Legacy Member
MW3 hier, ik ben geen fan van de reeks maar vind het leuk om met vrienden te spelen. En de meeste spelen nu eenmaal MW3 aangezien BF3 wat ingewikkelder is denk ik.

Eld0

Legacy Member
mw 3 voor 16euro? Is dat die actie samen met abo van power unlimited?

Destroybringer

Legacy Member
ik zou ook graag BF3 willen kopen ik heb een ps3 en een pc.Ik weet niet waar ik het voor zou kopen.Op ps3 spelen al mijn vrienden mw3 en als ik het op pc zou kopen dan is er 1 vriend van me die mee speelt.Maar weet niet of mijn laptop BF3 aan kan.En hij is pas nieuw dus ik wil er nog wel een tijdje met meegaan zondr virussen enz.Kan iemand mij vertellen of BF3 erop werkt en hoe ik er kan voor zorge dat mijn laptop nog lang mee gaat.
dit is de link van mijn laptop. Review Acer Aspire 7551G Notebook - Notebookcheck.net Reviews

Destroybringer

Legacy Member
merci voor de link het blijkt dat mijn pc het niet aan kan maar toch zie ik mensen op youtube die dezelfde pc hebben als ik en het wil kunnen spelen

Rusher

Legacy Member
iemand enig idee of als je pas over enkele maanden BF3 koopt, je dan ook nog gratis BF1943 krijgt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan