Archief - BF3: 9lives Squad Rush Tornooi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Naar aanleiding van het topic op het PS3-Forum lijkt me het wel tof om dit ook voor de pc te organiseren.

Regels:
We gaan Squad Rush spelen. De rules zijn simpel , zie hieronder.
ESL Rules.
Ieder team heeft 1 captain die de wars gaat regelen. Wars moeten altijd een week vooraf geregeld worden.


War:

Als er een noshow is krijgt de het 'winnende team' 10 en verliest het noshowteam ook tien punten.

Bij het winnen wordt er rekening gehouden met het aantal verschil in tickets van alle rondes. Houd deze dus goed in het oog.

Indien er wilt gewisseld worden tijdens de war van spelers kan dit enkel tussen 2 rondes.


Voorstellen:

Als er een team je uitnodigd moet je dit niet altijd direct accepteren. Dit kan je altijd counterchallengen. Doe hier wel geen jaren over aub, dat het toch leuk blijft en geen frustaties oplevert.



Prijzen:

Ik kan jammergenoeg geen hardware of geld weggeven dus zal je moeten strijden voor de eer van je team. :p



Wie doet mee:

Je moet je wel hier inschrijven: https://www.beyondgaming.be/archive...-tornooi-discusieruimte-en-teamvorming.847570

Iedereen is welkom , van low naar high skilled spelers.

Enigste vereiste: Je moet eerlijk zijn en fair gedrag hebben. :)
Laat gerust iets achter van opmerkingen/ideën als er iets verkeerd is of fout is. :applause:


Nota: Indien dit een succes wordt kunnen we een Infantry Only Compo er bij voegen.

Scr1fle

Legacy Member
Teams worden later gevormd als ik zie dat er voldoende interesse is.

Scr1fle

Legacy Member
Ok jongens geen spam van nicknames aub.

Gewoon zeggen dat je wil meedoen of niet . En eventuele ideën sharen.

Behamut

Legacy Member
Tof scriffle.

Ma ik heb niet genoeg posts. Wat een lame regel. Moet ik hier nog ergens schit gaan spammen.

MegaMentor

Legacy Member
Op 9lives vind ge misschien net genoeg man voor 1 team te vullen...

Ragnarok^

Legacy Member
Laat maar weten of het door gaat, ik en mijn clanmates van La Resistance (lr. voor de vrienden) zijn eventueel geïnteresseerd.

Infantry only mag ook altijd ;)

Zentek

Legacy Member
Ik doe mee! (voorkeur 8v8) Maar ik zou het toch wat tijd geven om de teams te vullen en niet al na 3 dagen van start gaan, zou eerder zeggen 2 tal weken, spread the word en laat de teams gevuld geraken :-)

(ik denk dat 6 teams van 8 man wel haalbaar is? (48 man) - of eventueel verlagen naar 5 teams ?)

IGN: A3roDynam1c

Neoken

Legacy Member
Zie ik alvast ook wel zitten. Maar allicht gaan we ook even buiten het 9lives forum moeten zoeken om genoeg teams te vinden.

Gladz0r

Legacy Member
Goed idee, misschien dat het tijd is om Battle of Belgium nog eens onder het stof uit te halen (voor diegene die nog BF42 hebben gespeeld).
Eén dag en uur die worden afgesproken en vervolgens een massaal battle 15vs15 op een bepaalde map met teams die op voorhand zijn ingedeeld. Vervolgens komen alle stats online, wat mogelijk is met de Div9 Warcon server en heb je een soort van competitie onder de 9Livers.

Maar eerst eens kijken hoe dit initiatief gaat verlopen. Good luck!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan