Scr1fle
Legacy Member
Kzal het dan laten doorgaan maar ik zal het laten starten in de Paasvakantie. Binnen twee weken dan . 
En ik kan niet mergen een moderator moet dat doen.
Big edit:
We beginnen binnen twee weken en we spelen Squad Rush. Anders zal dit nooit verder geraken.
Captains van de Conquest teams verdelen hun mensen gewoon in Squads. Bv: Squad A en Squad B etc.
Willen alle Captains hun squad nog een posten in het andere topic.

En ik kan niet mergen een moderator moet dat doen.

Big edit:
We beginnen binnen twee weken en we spelen Squad Rush. Anders zal dit nooit verder geraken.

Captains van de Conquest teams verdelen hun mensen gewoon in Squads. Bv: Squad A en Squad B etc.
Willen alle Captains hun squad nog een posten in het andere topic.

