Archief - 9lives Squad Rush Tornooi (Discusieruimte en Teamvorming)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Zo, hier kan je de teams vormen.

We houden het netjes hier en noteren alles als volgt.

Team: Example
Spelers:Server: Heb je een eigen meld dan hier: Blablala
Voice: Bv. Ventrilo, Teamspeak,Mumble, VOIP,...



Dit geeft de volgende phpcode:

PHP:
Team:[COLOR="DarkOrange"] Example[/COLOR]
Spelers:[SPOILER][/SPOILER]
Server:[COLOR="Red"] Heb je een eigen meld dan hier: Blablala[/COLOR]
Voice: [COLOR="RoyalBlue"]Bv. Ventrilo, Teamspeak,Mumble, VOIP,...
[/COLOR]

Veel succes met het vormen, er mogen altijd reserve spelers zijn die dan kunnen wisselen. :)


Teams die al meedoen:
Scr1fle zei:
Ik zal zelf beginnen:

Team: Redux
Spelers:
Scrifle(Captain)
RaainX
Amigo
Yoda
Neoken
Server: Division9 team Redux War-Zone - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3
Voice: Mumble

Opmerkingen: Mijn team zit vol , ik zal het later editten maar er kan wel niemand bij. :)
Tsurany zei:
Team:GoTBF3.nl
Spelers:
Wordt nader ingevuld, in ieder geval genoeg mits we van te voren weten wanneer we moeten spelen.
Server:Eigen private 16p server en kunnen een 32p of 64p server tijdelijk regelen.
Voice: Eigen Teamspeak server met maximale capaciteit van 500 man.
owa zei:
Team: Friends in battle
Spelers:
wakko_owa(captain)
ViiP3R_SniiP3RxX
kevinve333
3ze2kiel
liama1
pils123
Server: FiB Friends in Battle Europe (BEL/NL) (Conquest/Rush) - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3 26 player slot
Voice: TS3 Friends in Battle ] FiB [ TEAMSPEAK
IP:
Online 173.199.64.243:9237

Website:http://friendsinbattle.webs.com


kan de ts3 server wel beschikbaar maken voor 9lives met de ladder compo

ook kan ik de server effe private maken indien met overleg van mijn leader.

voor bf 3 is onze clan op zoek naar members dus bij deze

owa

Legacy Member
Team: Friends in battle
Spelers:
wakko_owa(captain)
ViiP3R_SniiP3RxX
kevinve333
3ze2kiel
liama1
pils1234
RaainX
stephk9
TheRealMacresco
Server: FiB Friends in Battle Europe (BEL/NL) (Conquest/Rush) - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3 26 player slot
Voice: TS3 Friends in Battle ] FiB [ TEAMSPEAK
IP:
Online 173.199.64.243:9237

Website:http://friendsinbattle.webs.com


kan de ts3 server wel beschikbaar maken voor 9lives met de ladder compo

ook kan ik de server effe private maken indien met overleg van mijn leader.

voor bf 3 is onze clan op zoek naar members dus bij deze

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member

Tsurany

Legacy Member
Team:GoTBF3.nl
Spelers:
Wordt nader ingevuld, in ieder geval genoeg mits we van te voren weten wanneer we moeten spelen.
Server:Eigen private 16p server en kunnen een 32p of 64p server tijdelijk regelen.
Voice: Eigen Teamspeak server met maximale capaciteit van 500 man.

furriil

Legacy Member
hallo

iemand die nog een speler zoekt voor in zijn team? Zou graag mee doen maar heb geen team atm. Kan gerust een paar oefenronden meedoen indien gewenst

battlelog-naam: kevinve333

owa

Legacy Member
furriil zei:
hallo

iemand die nog een speler zoekt voor in zijn team? Zou graag mee doen maar heb geen team atm. Kan gerust een paar oefenronden meedoen indien gewenst

battlelog-naam: kevinve333

je mag in ons team meedoen als je wilt

EzE2kiel

Legacy Member
ik zoek anders nog een team.
owa als je nog plaats hebt in je team zou ik wel graag bij jullie komen :D

ingame naam: 3ze2kiel
ik speel meestal engineer, heb deftige skills met alle voertuigen & vliegtuigen. maar dit is niet van toepassing helaas :p

Scr1fle

Legacy Member
EzE2kiel zei:
ik zoek anders nog een team.
owa als je nog plaats hebt in je team zou ik wel graag bij jullie komen :D

ingame naam: 3ze2kiel
ik speel meestal engineer, heb deftige skills met alle voertuigen & vliegtuigen. maar dit is niet van toepassing helaas :p

Jawel het tornooi is met jets choppers en voertuigen.

STARDUST

Legacy Member
Als je nog iemand zoekt, afhankelijk van datum/uur wil ik me wel opgeven.
Wil wel eens effectief in deftig teamverband spelen.
RaainX = IGN

Zentek

Legacy Member
Indien het de bedoeling is om een team te maken met alleen maar community members.

Ik zoek nog een team : IGN : A3roDynam1c

owa

Legacy Member
STARDUST zei:
Als je nog iemand zoekt, afhankelijk van datum/uur wil ik me wel opgeven.
Wil wel eens effectief in deftig teamverband spelen.
RaainX = IGN

bij deze mag je mijn team vervoegen we gaan niet onvoorbereid aan deze funcup meedoen.

owa

Legacy Member
Zentek zei:
Indien het de bedoeling is om een team te maken met alleen maar community members.

Ik zoek nog een team : IGN : A3roDynam1c

je bent bij deze welkom aks je wenst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan