Scr1fle
Legacy Member
Zo, hier kan je de teams vormen.
We houden het netjes hier en noteren alles als volgt.
Team: Example
Spelers:Server: Heb je een eigen meld dan hier: Blablala
Voice: Bv. Ventrilo, Teamspeak,Mumble, VOIP,...
Dit geeft de volgende phpcode:
Veel succes met het vormen, er mogen altijd reserve spelers zijn die dan kunnen wisselen.
Teams die al meedoen:
We houden het netjes hier en noteren alles als volgt.
Team: Example
Spelers:Server: Heb je een eigen meld dan hier: Blablala
Voice: Bv. Ventrilo, Teamspeak,Mumble, VOIP,...
Dit geeft de volgende phpcode:
PHP:
Team:[COLOR="DarkOrange"] Example[/COLOR]
Spelers:[SPOILER][/SPOILER]
Server:[COLOR="Red"] Heb je een eigen meld dan hier: Blablala[/COLOR]
Voice: [COLOR="RoyalBlue"]Bv. Ventrilo, Teamspeak,Mumble, VOIP,...
[/COLOR]
Veel succes met het vormen, er mogen altijd reserve spelers zijn die dan kunnen wisselen.

Teams die al meedoen:
Scr1fle zei:Ik zal zelf beginnen:
Team: Redux
Spelers:Server: Division9 team Redux War-Zone - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3Scrifle(Captain)
RaainX
Amigo
Yoda
Neoken
Voice: Mumble
Opmerkingen: Mijn team zit vol , ik zal het later editten maar er kan wel niemand bij.![]()
Tsurany zei:Team:GoTBF3.nl
Spelers:Server:Eigen private 16p server en kunnen een 32p of 64p server tijdelijk regelen.Wordt nader ingevuld, in ieder geval genoeg mits we van te voren weten wanneer we moeten spelen.
Voice: Eigen Teamspeak server met maximale capaciteit van 500 man.
owa zei:Team: Friends in battle
Spelers:Server: FiB Friends in Battle Europe (BEL/NL) (Conquest/Rush) - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3 26 player slotwakko_owa(captain)
ViiP3R_SniiP3RxX
kevinve333
3ze2kiel
liama1
pils123
Voice: TS3 Friends in Battle ] FiB [ TEAMSPEAK
IP:
Online 173.199.64.243:9237
Website:http://friendsinbattle.webs.com
kan de ts3 server wel beschikbaar maken voor 9lives met de ladder compo
ook kan ik de server effe private maken indien met overleg van mijn leader.
voor bf 3 is onze clan op zoek naar members dus bij deze


