yannick
Legacy Member
Ok ik heb geen idee of diet hier al gepost is, maar aan de threads te zien niet.
Ik ben momenteel van 35 fps naar 50 gegaan zonder kwaliteits verlies (geloof me, echt totaal geen kwaliteits verlies, het is zelfs mooier door de goodies dat ze erbij hebben gestoken).
Het is eigenlijk een mod voor doom3, expSpice mod (te downloaden bij gamershell). Bij deze mod zit een file genaamd expspicetweaks.cfg.
Dus als je de mod zelf niet wilt draaien (je wilt doom3 liever orgineel houden) dan moet je gewoon die cfg file in de base folder zetten.
Als je de mod wel wilt draaien moet je de cfg file gewoon in de expspice folder laten staan.
Als je nu doom3 opstart (met de mod of niet, dit moet gedaan worden) open je console en tik je : exec expSpiceTweaks.cfg
Voila, probeer het eens het, het beste van dit alles is, als je het resultaat niet goed vind, gewoon de file deleten
btw. Je jan de cfg file zelf nog aanpassen (ik heb bevoorbeeld AA op 2 x gezet, multisampeling 2 dus)
Ik hoop dat dit wat mensen help. Het heeft mij allesinds geholpen,
Ik ben momenteel van 35 fps naar 50 gegaan zonder kwaliteits verlies (geloof me, echt totaal geen kwaliteits verlies, het is zelfs mooier door de goodies dat ze erbij hebben gestoken).
Het is eigenlijk een mod voor doom3, expSpice mod (te downloaden bij gamershell). Bij deze mod zit een file genaamd expspicetweaks.cfg.
Dus als je de mod zelf niet wilt draaien (je wilt doom3 liever orgineel houden) dan moet je gewoon die cfg file in de base folder zetten.
Als je de mod wel wilt draaien moet je de cfg file gewoon in de expspice folder laten staan.
Als je nu doom3 opstart (met de mod of niet, dit moet gedaan worden) open je console en tik je : exec expSpiceTweaks.cfg
Voila, probeer het eens het, het beste van dit alles is, als je het resultaat niet goed vind, gewoon de file deleten

btw. Je jan de cfg file zelf nog aanpassen (ik heb bevoorbeeld AA op 2 x gezet, multisampeling 2 dus)
Ik hoop dat dit wat mensen help. Het heeft mij allesinds geholpen,
