Archief - Beste tweak voor doom 3!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yannick

Legacy Member
Ok ik heb geen idee of diet hier al gepost is, maar aan de threads te zien niet.

Ik ben momenteel van 35 fps naar 50 gegaan zonder kwaliteits verlies (geloof me, echt totaal geen kwaliteits verlies, het is zelfs mooier door de goodies dat ze erbij hebben gestoken).

Het is eigenlijk een mod voor doom3, expSpice mod (te downloaden bij gamershell). Bij deze mod zit een file genaamd expspicetweaks.cfg.

Dus als je de mod zelf niet wilt draaien (je wilt doom3 liever orgineel houden) dan moet je gewoon die cfg file in de base folder zetten.

Als je de mod wel wilt draaien moet je de cfg file gewoon in de expspice folder laten staan.

Als je nu doom3 opstart (met de mod of niet, dit moet gedaan worden) open je console en tik je : exec expSpiceTweaks.cfg

Voila, probeer het eens het, het beste van dit alles is, als je het resultaat niet goed vind, gewoon de file deleten :D


btw. Je jan de cfg file zelf nog aanpassen (ik heb bevoorbeeld AA op 2 x gezet, multisampeling 2 dus)
Ik hoop dat dit wat mensen help. Het heeft mij allesinds geholpen, :D

Wijsheid

Legacy Member
bah , die costumconfus zen alleen maaar brol , al zovele geprobert en grafix naar de botte

yannick

Legacy Member
deze ni, probeer gewoon. Anders zou ik het der ook ni opzetten...

Doe timedemo, en ge zult zien dat er nix ma dan ook nix slechter is geworden...

Als ik zo zie naar u specs is dit duidelijk ni echtn odig voor u, dus waar zit ge u dan druk over te maken :D

ElGargamel

Legacy Member
Dat zou voor mij wel is handig kunnen zijn

maar je kan AA toch in het advanced menu veranderen? dus waarom in de config?

btw: heb geen zin om heel die mod te downen, zou je die file naar mijn email kunnen sturen?

[email protected]

ik moet een beetje opletten met wat ik download want men metertje zit al hoog genoeg

yannick

Legacy Member
ge moet da veranderen in u config omda die config da altijd verandert, als ge in de console de exec expspicetweaks.cfg heb getikt, moet je wel eerst het spel terug opstarten en dan nog eens expspicetweaks.cfg in console typen.

Ma serieus het werkt...

http://www.gamershell.com/download_6870.shtml dat is download van gamershell

L.E.D.

Legacy Member
Sorry hoor maar ik vind het vrij goedkoop om met iets af te komen dat niet van u is, en dan zelf nog niet kunnen verklaren waarom het zo is zonder de eigenlijke cfg erbij te zetten....

een simpele post hier had een betere optie geweeest hoor.

dus gelieve de cfg daar te zetten. Hetzij online, hetzij een paste.

Dank u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan