Archief - Config thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Er zal wel een grote vraag komen naar configs dus post ze hier.

Zet er uw systeem specs bij fps in timedemo ofzo.

Voor diegene die ene zoeken, zoek ook ff de threads op met de tweakguides en probeer desnoods zelf ene te maken.

Wil je terug uw originele cfg, delete dan simpelweg doomconfig.cfg uit uw base dir en start doom opnieuw op.

config

AMD 2800 + niet overclocked
768 RAM
Gforce4 ti4200 64 meg ram

43 fps in timedemo

meLio

Legacy Member
ziet da er me uwe cfg nog wel wa deftig uit L.E.D?

of is da ene puur voor goeie fps?

L.E.D.

Legacy Member
ziet er nog zeer deftig uit. Mimimum aan tweaks en fps is van 32 naar 42 gegaan. Zal straks nog een screen trekken.

ik raad mensen wel aan van een cfg over te nemen van iemand die een gelijkaardige graka heeft.

Anoniem05

Legacy Member
reutel, options-->system-->advanced options :lol:

kspeel me nen amd xp 3000+ ni oc'd
ati radeon 9600 pro 256mb
1gig ddr ram @ 333mhz ipv 400 (door cpu)
asus a7v8x-x mobo
Logitech Z-640 5.1 surround system

gemiddeld 45 fps, geen haperingen, behalve alst echt zwaar is

1024*786 alles op high, aa op 4x

*edit LED* Waar is uw cfg ?

m4rt1n0

Legacy Member
jackass komt vooral niet uitpakken met zijn systeem :ironic:

want een surround systeem heeft te maken met fps enzo.

ik speel op standaard config 1024*768 en heb mijn fps meterken niet opstaan, ik speel toch alleen voor de singleplayer, multi is maar zwak tot zeer zwak.

EDIT: timedemo: 32.0 fps

Essit

Legacy Member
L.E.D. zei:
Er zal wel een grote vraag komen naar configs dus post ze hier.

Zet er uw systeem specs bij fps in timedemo ofzo.

Voor diegene die ene zoeken, zoek ook ff de threads op met de tweakguides en probeer desnoods zelf ene te maken.

Wil je terug uw originele cfg, delete dan simpelweg doomconfig.cfg uit uw base dir en start doom opnieuw op.

config

AMD 2800 + niet overclocked
768 RAM
Gforce4 ti4200 64 meg ram

43 fps in timedemo
Die config doet hier ook wonderen(van +- 10 fps naar gemiddeld 30 fps :) ) AMD 2400, 512mb ddr, geforce 4 ti4600. Maar toch moet ik inboeten aan grafische kwaliteit(teveel imo :s)

Fredje

Legacy Member
ik moet nu al op low spelen , en kzal is zien of men gfx nog op iet trekken me diene config :p

want men schaduwe lijken nu al op olievlekken

en alsk met een shotgun in een donkere ruimte schiet , dan komt er rond die muzzle flash een rood doorzichtig vierkantje

fuRRe

Legacy Member
ik heb een gemiddelde van 20 tot 40 fps, daalt wel als er veel actie is,
dankzij L.E.D. z'n cfg heb ik mijne wat kunnen tweaken,
zodat ik het vlotjes kan draaien met een -> amd xp2600+, 512ddr, gf2mx400 64mb <-
dus voor gamers onder ons met een low-end systeem zoals ik:

klik hier

enjoy :music:

PaLaDiN

Legacy Member
Euh nice try maar voor mijn config is da dus echt geen goeie config van 39,5 naar 22 fps :p in timedemo :p

L.E.D.

Legacy Member
Deze thread is bedoeld voor cfgkes te posten, niet om de discusie aan te gaan over problemen. Daar zijn al een aantal andere threads voor waar het kan inpassen.

Thx

wyvernshill

Legacy Member
seta s_maxSoundsPerShader , zet dat op 0 en je krijgt alle geluidsvariaties :)

daFour

Legacy Member
fuRRe zei:
ik heb een gemiddelde van 20 tot 40 fps, daalt wel als er veel actie is,
dankzij L.E.D. z'n cfg heb ik mijne wat kunnen tweaken,
zodat ik het vlotjes kan draaien met een -> amd xp2600+, 512ddr, gf2mx400 64mb <-
dus voor gamers onder ons met een low-end systeem zoals ik:

klik hier

enjoy :music:

ik heb deze cfg erin geplaatst en haal toh wel 60 en als er actie is dan naar de 25-30 fps dus nog te doen maar alsk kijk bij men system dan staat er geen quality gekleurd? op welke settings staat die cfg???

grtz


*edit* nu haal ik ipv 22.6 fps > 39 fps in timedemo door uw cfg :) thx !

flov007

Legacy Member
68.1 fps in timedemo (1280*1024 @ ultra) met orginele *.cfg

nu is tweaken en zien wa het geeft...



edit: nu heb ik een ZEER hoge 87.3 fps gehaald :eek:, nog steeds op 1280*1024 @ ultra

config
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan