Archief - Battlefield: Bad Company 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
damn, k wil een beta key, weet er iemand of ge er 1 krijgt als ge besteld bij amazon.co.uk of bij cdwow.nl???

Themós

Legacy Member
Bestel toch gewoon bij play.com. Beta key gegarandeerd en het goedkoopste van heel het net, zoals al 1000 keer gezegd is geweest ofzo in deze topic :p

Fenumeher

Legacy Member
Het nadeel van play.com is de tijd dat ge op uw spel moet wachten. Ik heb vandaag Borderlines in de bus gekregen terwijl het volgens hen vorige week maandag is verstuurd... echt wel lang dus :p

Voor BC2 is het wel niet zo erg omdat ik op de release een week ga skiën :p

Frado2005

Legacy Member
vandaag bij play besteld. Hopelijk krijg ik mijn beta key soon
Of zijn er nog andere sites die je zeker een beta key (direct) garanderen? Liefst bij goedkopere prijs. Mag zelfs digital download zijn. Geprobeerd bij gamestop, maar als ik op Digital Download klik, blijft mijn cart leeg... Kzou gewoon graag beta key hebben, en aan goedkopere prijs..

Themós

Legacy Member
Gladz0r zei:
Das heel wat minder..! Bron?

Ja daar wil ik ook wel de bron eens van weten eigenlijk... Geloof er persoonlijk niet veel van omdat ze het anders op hun site al zouden hebben aangepast.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Themós zei:
Bestel toch gewoon bij play.com. Beta key gegarandeerd en het goedkoopste van heel het net, zoals al 1000 keer gezegd is geweest ofzo in deze topic :p

euhm, play is nie het goedkoopste, op cdwow.nl ist 30 eur

janlaureys9

Legacy Member
Game.co.uk is momenteel ook maar 31 euro incl. shipping.

Zou er iets gebeuren met mijn beta key als ik mijn preorder cancel ? Ik heb toch geen manier om het te betalen blijkbaar op play.com maar heb wel beta key gekregen. En op game.co.uk kan ik met paypal betalen...

Frado2005

Legacy Member
wel maar raar dat de digital dl bij hen dan weer 35 pond is(mét beta key). Pffrt, khoop dat ik mijn key van play krijg . Als er iemand een andere site heeft, let me know! Met beta key guaranteed..
Mag visa/paypal zijn ; digital download mag ook zelfs(direct2drive zou gaan, maar ken niet echt hun systeem van installatie)

Grimmy

Legacy Member
Fenumeher zei:
Het nadeel van play.com is de tijd dat ge op uw spel moet wachten. Ik heb vandaag Borderlines in de bus gekregen terwijl het volgens hen vorige week maandag is verstuurd... echt wel lang dus :p

Belgische post...

Ma voor zo ne prijs ga ik toch niet klagen, zolang het maar toekomt.

Ikaruga

Legacy Member
dat ligt niet aan de belgische post hoor, maar bij play.com zelf. Als ik bestel bij amazon op maandag, heb ik het de woensdag, altijd

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Mjah, ma daar betaalde ook vo de levering eh, 4 pond ofzo, bij play, cdwow enzo ist gratis levering , ma duurt het ook 6-8 dagen!

EDIT: bij cdwow geve ze geen beta-keys weg, just een mail trug gehad.

Ikaruga

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
Mjah, ma daar betaalde ook vo de levering eh, 4 pond ofzo, bij play, cdwow enzo ist gratis levering , ma duurt het ook 6-8 dagen!

EDIT: bij cdwow geve ze geen beta-keys weg, just een mail trug gehad.

eigenlijk maakt dat niet uit hoor. Want spellen bij amazon kosten zonder leveringskosten meestal maar 25 pond wat tegen de 30 euro is, en met leveringskosten komt er meestal iets van een 4 a 6 pond bij, wa uiteindelijk op 35 euro ongeveer uitkomt. Dus echt goedkoper is play.com niet hoor.

Eitherways, 'k heb nu bij play.com gekocht omdat ik daar dus een key krijg, amazon geeft die niet zo te zien

Frado2005

Legacy Member
Bij het product staat er van wel, binnen de 24u. Dus ik verwacht de mijne zeker tegen morgen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan