Archief - Battlefield: Bad Company 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
zoja, wss enkel voor subscribers en exclusief voor NA/canada & mexico, as usual

nu, 'k hoop just da het draait. Want mijn videokaart zit onder recommended, 'k zit maar met een 9800GTX+

woot woot, gedaan met wenen, 'k heb mijn acces key gekregen van play.com

edit: maar de link naar de download is een 404 error. Zal nog niet opstaan

Anaranathon

Legacy Member
Ik heb hem ontvangen

Thank you for pre ordering Battlefield: Bad Company 2 (with Play.com Exclusive Early PC BETA Access)

Please find below your code which will enable you to access the Early PC BETA event.

*De key*

Step 1
Step ....

Anaranathon

Legacy Member
yes yes, kzie het volledig, zitten, examens gedaan, beta key ontvangen WOOHOO

janlaureys9

Legacy Member
Lol mijn betalingsgegevens zijn zo al een hele week niet in orde. Maar heb wel een key gekregen <3

falc.be

Legacy Member
de beta is vanaf morgen vroeg te downloaden

spelen vanaf 17 of 18u onze tijd

Ikaruga

Legacy Member
waar heb je die info van? Mss handig om de rest eens door te verwijzen naar die pagina. Dat we weten waar het te downloaden etc :)

edit: heb het net zelf even opgezocht, here it is:

When's the Beta

First, let's start by making the official time and date of the Beta the start of this Blog in what will be and EPIC moment in DICE's PC History! The PC Beta begins this Thursday, January 28th at approximately 6pm CET, 12pm EST, and 9am PST time!!!!!!! :-D



Where to Get It

The Client will be downloadable from server partner websites and Steam starting at the above listed time at a file size of 1.5GB. Here's a hyper-link reminder http://bit.ly/4GJk2a on which retailers will provide PC Beta access through pre-ordering.



Why we're Having a Beta

The Beta is happening for many reasons, like testing the infrastructure, hosting stability, and gameplay tuning (FOV, Weapon Balance, etc...) that no amount of internal testing could provide better than real world exposure. This means there will also be times of choppiness, lag, disconnects, CTDs or other issues a Beta version of any MP game would have. We'll have feedback methods similar to the PS3 Beta as well to ensure your input is gathered and heard.



Advanced warning: there will be things updated in the final game, like a Server browser with more functions, optimizations, performance tweaks, and learning's from the Beta.



This truly is a Beta, so remember that all feedback is appreciated and wanted! :-)



Hosting the Beta

Renting of Beta servers will not be possible, but we'll work closely with all our RSPs* to ensure there is always enough capacity for each individual regions.



Where to Download the Beta

We'll distribute with many partners as possible to ensure the fastest DLs no matter your location around the world. Current know locations and methods will be EADM, Steam, Torrents (only get this from legit sources, i.e. an RSP*), and all our RSP's.



Getting Started In the Beta
STEP 1: Make sure you have at least 5GB free on your HDD and then download and Install BFBC2! :-D
STEP 2: Once installation is completed (install size will be around 1.5GB) start the client and click the login button. You will then be prompted to sign in with your EA Account. If you don't have an EA Account you'll be able to create one in the same screen. (You may also create your EA Account in advance HERE)
STEP 3: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta.
Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it).

vishnusixclix

Legacy Member
ik ga het mss wel snel op steam kopen. Hoewel play.com ook geen slecht alternatief is. Blijkbaar krijgt iedereen toch zijn of haar keys op tijd? :o

Anaranathon

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
ik ga het mss wel snel op steam kopen. Hoewel play.com ook geen slecht alternatief is. Blijkbaar krijgt iedereen toch zijn of haar keys op tijd? :o

ja blijkbaar wel :o

en 35 euro zonder verzendingskosten + doosje tov 49 euro zonder doosje :)

Mss dat het op de release dan 2 dagen later toekomt, maar ach, dan heb ik tenminste al een tijdje de beta kunnen spelen ;)

Anaranathon

Legacy Member
iedereen opgevallen dat de soundeffect zo kweetnie hoe krank zijn? oO

sypro9000

Legacy Member
Ik koop het wel op steam als ik geen key ergens vind want ik vraag dan toch gewoon een refund als het sucked of als ik het niet kan draaien. Ik koop trouwens alleen nog games op steam al moet ik er meer voor betalen. Gekloot met schijfkes en updates is toch maar wa passé.

CrUzEr[Be]

Legacy Member
Kan iemand mij helpen, Ik ben op zoek naar een webshop waar ik BFBC 2 Limited Edition boxed version met beta key kan verkrijgen.

alvast bedankt.

u4ea

Legacy Member
CrUzEr[Be];12818877 zei:
Kan iemand mij helpen, Ik ben op zoek naar een webshop waar ik BFBC 2 Limited Edition boxed version met beta key kan verkrijgen.

alvast bedankt.

play.com
limited edition weet ik niet maar veel voordeel zit daar ni in,
je krijgt gewoon bepaalde dinge direct ge-unlocked inplaats van da ge die nog moet unlocken door te spelen

Witte8

Legacy Member
CrUzEr[Be];12818877 zei:
Kan iemand mij helpen, Ik ben op zoek naar een webshop waar ik BFBC 2 Limited Edition boxed version met beta key kan verkrijgen.

alvast bedankt.

game.co.uk


voila, pre-order voor de LE geplaatst!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan