Archief - battlefield 2?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warelfs

Legacy Member
weet je dan wal wat g e alemaal moet hebben voor BF2 ???

systeem ...
processor ...
geheugen....
vaste schijf ....
cd/dvd ....
grafische kaart ....
geliudkaart....
directx....
netwerk...
dan kan ik zien als ik het op mijn pc kan spelen leten we hopen wand da lijtzo een VET spel !!!!!!!!!

vishnusixclix

Legacy Member
L@TrO zei:
en bf:modern combat door het bf:v team ( vin ik persoonlijk iet minder getalleneerd , maja )

WRONG!!!!

Modern combat wordt gemaakt door het team achter de BF42 mod Desert Combat! :woohoo:

Het spel zal nog meer arcade achtigere besturingen geven... echt iets voor consolebezitters... Ow yeah!

brammes

Legacy Member
Vishnu6Dix zei:
WRONG!!!!

Modern combat wordt gemaakt door het team achter de BF42 mod Desert Combat! :woohoo:

Het spel zal nog meer arcade achtigere besturingen geven... echt iets voor consolebezitters... Ow yeah!
mmm betwijfel ik ten zeerste

het DC team doet eerder research voor BF2 dacht ik ...

Modern Combat is PS versie van BF, wordt ook ontwikkeld door DICE sweden dacht ik, DC team, namelijk Trauma Studios hebben op het gebied van PS geen of weinig ervaring, dus het zou mij sterk verwonderen.

en ik had gelijk
http://global.dice.se/press/pressreleases/?article=fdd3f4c6-9b42-403d-81b8-303fd2f08f55&page=1

wordt ontwikkeld in Zweden ..."Battlefield: Modern Combat is developed at Digital Illusions’ Gothenburg studio"

L@TrO

Legacy Member
vanwaar edde die informatie ? trouwens hoe zouden die mensen nu ervaring hebben om iets vo een console te maken . Ik em toch altijd da gehoord ze . Mja i could be wrong , but so could you : :p

sypro9000

Legacy Member
ik had nogtans ook idd gehoord dat 50 % van DC team is overgenomen en voor dice is gaan werken .

vishnusixclix

Legacy Member
dan zullen ze MEEwerken met Dice Sweden... iedereen heeft gelijk :D

Zolang dice canada overal maar met hun FIKKEN AFBLIJVEN!! :angry:

PaLaDiN

Legacy Member
Vishnu6Dix zei:
WRONG!!!!

Modern combat wordt gemaakt door het team achter de BF42 mod Desert Combat! :woohoo:

Het spel zal nog meer arcade achtigere besturingen geven... echt iets voor consolebezitters... Ow yeah!

Van DC Offical Forum :

Is Trauma Studios working on BF: Modern Combat for PS2?

No.

Is Trauma working on BF2?
Well it would seem so after all, according to an interview with EA. What role Trauma plays exactly is still unclear, but it is rumored they are testing the modability of it.

Is DC dead?
No.

Is Trauma still working on DC .8?
Yes, slowly but surely. ;)

When will DC .8 be released?
Unknown, however, you will here about it first here:
http://www.desertcombat.com

Coolio Jr

Legacy Member
warelfs zei:
bwa als ik bf 2 nie op mijn pc kan dan koop ik da gewoon op ps2 en speel ik online lang ps online :p:p:p

bf2 hedde ni op PS2 :p :p :p

das dan modern combat, ma das 10x zo slecht :p

L@TrO

Legacy Member
dus ik had toch gelijk :) allegeluk da het de zweden zijn die bf2 verzorgen
edit : zolag dice canada maar met hun poten af bf2 blijven , dat ze aan de ps2 versie werken laat me koud :p

Coolio Jr

Legacy Member
Slim_Shady zei:
Dice zweden > Dice canada .

²

en kvin da bf:modern combat zuigt (van het filmpke te zien toch)
kanni wachte op BF2 :(
wanneer was de release date nu ? want khoor erges in juni 2005 , ma ook in Februari 2005 , ... :crazy:

zulle maar op juni gokken zeker, DICE kennende :p

L@TrO

Legacy Member
hehe , ik vind het ni erg da ze er ff langer aan werken dan ze zeiden . Tenminste als da het spel beter maakt ;)

Son Gokou

Legacy Member
ik denk ook da we niet moeten hopen op demo, de laatste tijd is het stil in game land qua demo's en als er dan uitkomen zijn ze niet echt de moeite. Misschien buiten de tribes demo waar ik echt wel naar uitkijk

Darth-Falcon

Legacy Member
Son Gokou zei:
ik denk ook da we niet moeten hopen op demo, de laatste tijd is het stil in game land qua demo's en als er dan uitkomen zijn ze niet echt de moeite. Misschien buiten de tribes demo waar ik echt wel naar uitkijk

:doh: :doh: :doh:

der is al 100 keer gezegd da het al officieel bekend is gemaakt da er nen demo komt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan