Archief - battlefield 2?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{BBoB}

Legacy Member
ok kweet het is hier geen bf2 forum maar er is daar nog geen forum voor voorzien dus post ik het hier maar. Ik wou ff vragen of battlefield2 een demo zou uit brengen. Zodat je zou kunnen zien of het de moeite is om te kopen want ik had bf1942 en ben dus bf vietnam gaan halen maar kom tot de vaststelling dat ten eerste het een zeer zwaar spel is voor wat het maar is en er zijn te kleine maps dus daarom weet er iemand of er een demo uitkomt voor bf2 want dat zou wel mooi zijn. Het moet niet perse een multi demon zijn heb mag ook singleplayer zijn hoor. :niceone: :unsure:


greeeettzzzz

Lenny

Legacy Member
Osi 140 zei:
in ieder geval, je zult zeker 1 GB ram moeten hebben ...
en de laatste tijd zijn demo's dood, waar is de doom3 demo ;)
waar is de moh pa demo ???

verwacht maar nie da bF2 een demo gaat geven


wel, er stond onlangs eens een post op TN news dat Doom3 xxx keer gedownd was. (den warez omdat het spel hier nog niet te krijgen was)

dus hoop ik ten stelligste dat alle grote gamepublishers het nu ne keer in hun kopke halen om eerst nen demo uit te brengen. Dan zien we eens hoe het spel in mekaar zit, en moeten ze niet komen bleiten dat hun spel gedownd wordt onder de reden van "alst goe is, koop ik het" (want dat doen er nie zovelen)
Beter een goeie demo op voorhand, dan kunnen ze zelfs nog wat bijschaven eer het spel uitkomt. (ge weet nooit wat de gamers nog vinden)


Van bfvietnam is er ook geen demo uitgekomen.

van 1942 wel in den tijd, en mijn exemplaar stond direct gereserveerd na dienen demo nen dag gespeeld te hebben.

ochja, we zien wel, eh :)

Darth-Falcon

Legacy Member
van bfv is er genen demo gekomen om de verkoopcijfers nie te kelderen, van BF2 staat het nu al 100% vast da er nen demo komt, da zeggen ze in zowa in ieder interview, als de release datum blijft zoals hij is, word da begin of midden januari

Slim_Shady

Legacy Member
Osi 140 zei:
in ieder geval, je zult zeker 1 GB ram moeten hebben ...
en de laatste tijd zijn demo's dood, waar is de doom3 demo ;)
waar is de moh pa demo ???

verwacht maar nie da bF2 een demo gaat geven
nochthans officieel aangekondigd dat er een demo ging zijn voor de release ze :ironic:

http://www.bfcentral.se/?s=article_show&id=451 zei:
BFC:We have read that you're going to release a demo. Can you tell us when we can expect this demo to land and can you give us some more information about it (like if it is Multiplayer, Single player, number of maps etc.)?

DICE: We'll be releasing a demo before the game ships. Stay tuned for more details towards the end of the year.

Lenny

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
als de release datum blijft zoals hij is, word da begin of midden januari


januari al demo.

dan komt da spel nie zo lang daarna uit.


damn, das vroeg.
BFV is nog maar net uit.

Tegen dat de mods beetje klaar zijn, is BF2 der al...

Tyken

Legacy Member
Lenny zei:
damn, das vroeg.
BFV is nog maar net uit.

Tegen dat de mods beetje klaar zijn, is BF2 der al...

a) bfv is al uit sinds MAART

b) der zijn al mods uitgekome (woII, poe)

c) laat vietnam stikke, ik wil bf2 :p

btw. heb je echt 1 GRAM nodig? :sad:

brammes

Legacy Member
Vishnu6Dix zei:
Zelfs in BF:V vind ik 1Gb ram al geen luxe meer :unsure:

idd, ik vrees dat we al naar anderhalve gig gaan moeten upgraden voor het zeer vlot te spelen

Tsjernobyl

Legacy Member
als er nu eens een goede geheugenfabrikant een latje van 512 in promotie zet als BF2 uitkomt.... die doet gouden zaken :D

ze moeten wel demo uitgeven, anders denken veel gamers dat het een game a la vietnam wordt... en wie wil dat nu nog kopen.

Tyken

Legacy Member
Tsjernobyl zei:
als er nu eens een goede geheugenfabrikant een latje van 512 in promotie zet als BF2 uitkomt.... die doet gouden zaken :D

ze moeten wel demo uitgeven, anders denken veel gamers dat het een game a la vietnam wordt... en wie wil dat nu nog kopen.


idd waarom peis je da er geen demo van vietnam uitgekome is :ironic:

Darth-Falcon

Legacy Member
huidige release datum is februari 2005, al ben ik voor 90% zeker da da spel uitgesteld gaat worden na de zomer of september 2005

Tempest

Legacy Member
Lol ik had ergens gelezen dat de demo januari-februari uit ging komen. En dan het spel pas in de lente ging uitkomen. Stond toch in E3 special van PCPG.

Lenny

Legacy Member
Tyken zei:
a) bfv is al uit sinds MAART

b) der zijn al mods uitgekome (woII, poe)

c) laat vietnam stikke, ik wil bf2 :p

btw. heb je echt 1 GRAM nodig? :sad:


a.) fuck, tijd vliegt... :eek: :eek: :eek: (dus der zal 1 jaar of minder tussen vietnam en bf2 zitten)

b.) nog mor 2, idd. De rest is nog zwaar aant zwoegen. Still: fuck, tijd vliegt :eek: :eek:

c.) Das zeker da!!! :applause:

Lunake

Legacy Member
as ge in 2004 als beke meer-wetende pc user en gamer nog geen 1 gig ram hebt...
ga dan ma naar winkel en koop pc's voor dummy's :D

Darth-Falcon

Legacy Member
denk trouwens nie da er nog veel mods gaan uitkomen vo vietnam, de meeste waar nu nog aan gewerkt word gaan ineens werken voor bf2 peis k.

btw Forgotten hope goes bf2 :D :D

warelfs

Legacy Member
bwa als ik bf 2 nie op mijn pc kan dan koop ik da gewoon op ps2 en speel ik online lang ps online :p:p:p

L@TrO

Legacy Member
ma enfin , da is TOTAAL ni het zelde spel. BF2 wordt gemaakt door het oorspronkelijk bf1942 team ( :woot: ) en bf:modern combat door het bf:v team ( vin ik persoonlijk iet minder getalleneerd , maja )
edit ; woot FH mod voor bf2 , da wordt gewoon super ( is mijn favoriete mod , maar mijn bf1942 cd's zijn kappot :cry: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan