{BBoB}
Legacy Member
ok kweet het is hier geen bf2 forum maar er is daar nog geen forum voor voorzien dus post ik het hier maar. Ik wou ff vragen of battlefield2 een demo zou uit brengen. Zodat je zou kunnen zien of het de moeite is om te kopen want ik had bf1942 en ben dus bf vietnam gaan halen maar kom tot de vaststelling dat ten eerste het een zeer zwaar spel is voor wat het maar is en er zijn te kleine maps dus daarom weet er iemand of er een demo uitkomt voor bf2 want dat zou wel mooi zijn. Het moet niet perse een multi demon zijn heb mag ook singleplayer zijn hoor.
greeeettzzzz
greeeettzzzz



ad:
)