Archief - Batman: Arkham City

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maniac1981

Legacy Member
Is hij dan al beschikbaar? Dacht dat officiële release morgen was?
Weet iemand of hij ook al te vinden is in de Bart Smith?

Mclaeys

Legacy Member
Hij was gisteren beschikbaar ja. Ik bel naar GM, twas nie binnen, dus kstap op trein. Trein vertrekt en krijg sms dak er om mag komen -.- straks afhalen dus en om 8 uur vanavond eindelijk spelen

Furon

Legacy Member
maniac1981 zei:
Is hij dan al beschikbaar? Dacht dat officiële release morgen was?
Weet iemand of hij ook al te vinden is in de Bart Smith?

€59,99 in Bart Smit.

maniac1981

Legacy Member
Dan zal ik er straks ook eens om gaan!
Hoop dat het de moeite is, heb Asylum nooit gespeeld.

Marginal0

Legacy Member
maniac1981 zei:
Dan zal ik er straks ook eens om gaan!
Hoop dat het de moeite is, heb Asylum nooit gespeeld.

Bwa Asylum vond ik persoonlijk ook al de moeite. Nix 'omgwtf' maar zeer deftige sfeer enzo. Deze zou beter zijn op alle vlakken, dus dat beloofd. Zien da'k tegen volgende week hem binnen heb.

rico

Legacy Member
zeker een van beste games ever op xbox360! zalig afgewerkt spel + de voice acting is gewoon geweldig! MUST voor xbox eigenaars!

maniac1981

Legacy Member
Gekocht, gespeeld en... goed gekeurd! :)
Nu alleen nog tijd hebben om het wat meer te spelen :(

Mr.Mooch

Legacy Member
gekocht in de MM in maastricht, 49€.

Man wat een spel !!!!!!

Creamium

Legacy Member
Gisteren riddler trophy 440 gehaald, de laatste dus. Zou goed op weg zijn voor 100%, ware het niet dat die campaigns echt te veel tijd in beslag zullen nemen. New Game + is btw niet om te lachen, vijanden in predator rooms halen je in seconden neer als je even gezien bent.

Ik vond het in bepaalde opzichten een zeer sterk spel omdat ze probeerden los te komen van AA met een ander spelconcept, maar in zijn geheel vond ik AA pakken beter. Coherenter, strakker, een beter geheel. AC was naar verhaal en gameplay soms een zootje dat niet al te goed aan elkaar hing, met te veel personages die te kort aan bod kwamen. Het einde komt bv echt uit het niets. Ik was wss net iets meer fan van de Metroid-ish aanpak van deel 1.

Dennoman

Legacy Member
NOTE: spoilers in tags zijn vrij minor :p

Over het algemeen moet ik idd ook wel zeggen dat ik AA een betere game vond. AC probeert precies story-wise net iets teveel hooi op de vork te nemen, met inderdaad zelfs in de main storyline enkele overbodige personages die dan weer leiden tot overbodige story branches en backtracking.

Op zich zit er aan het verhaal van AC niet eens zoveel vlees, er zijn maar twee basic storylines:
Het aftellen naar Project 10 enerzijds en het zoeken naar het geneesmiddel tegen de ziekte van Joker anderzijds

Nu hoop ik op zich wel dat ze zich bij eventuele sequels wel aan dat einde gaan houden, zou wel erg zijn moest het een zoveelste twist zijn. Bij films en videogames hou je jezelf best aan één continuïteit, want in de comics is het vaak ene grote clusterfuck qua verhaallijnen die door mekaar lopen. Moet ook wel als ge een reeks 70 jaar lang boeiend wilt houden I guess :p

Ik vind ook gewoon dat er veel te veel Predator-stukken aan te pas komen in de tweede helft van de game.
Toen er vlak voor de finale confrontatie echt 10 snipers op u stonden te wachten, dacht ik van COME ON :p
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om wat balans te hebben met de fight-onderdelen, maar ik vind die gewoon stervenssaai. Om nog maar te zwijgen van nodeloos makkelijk, van zodra ge uw upgrade hebt waardoor ze u zelfs met thermal goggles niet meer kunnen zien.

Ook redelijk wat hiccups op gebied van sound en graphics, en ik heb het op mijn HDD geïnstalleerd.

Decay

Legacy Member
Heb het net gekocht en het is echt awesome :D Je krijgt nog 10 keer meer het gevoel dat je echt Batman bent dan in AA. Ik vind het eerlijk gezegd ook te rommelig. De spelwereld is te groot en te onoverzichtelijk. Ik hield wel van de indoor actie in nr 1. Zo konden ze u veel beter onderdompelen in het verhaal, in de sfeer,... Nu is er imho teveel vrijheid om nog een coherent verhaal te kunnen vertellen. Die relatie met Joker in AA was geweldig sterk uitgebouwd, zijn constante aanwezigheid, de zoektocht, hem telkens niet te pakken krijgen. Heel AA was verweven met Joker met af en toe enkele bazen die verslaan moesten worden. Hier heb ik dat gevoel niet, je springt rond in een vrije wereld, een soort van sandbox game. Slechtste keuze ooit imo, aangezien ik zo een zever liefst ver weg van mijn kickass, story-driven, singleplayer games zie. Buiten deze toch wel grote frustratie slaagt het spel er wel in om me te blijven boeien en vermaken. Ik amuseer me desalniettemin met het serieus verbeterd vechtsysteem (gewoon pure fun!), het slingeren van dak tot dak, van bovenaf op een paar boefjes landen en diene shockwave laten gaan,... I'm The Batman!

Mr.Mooch

Legacy Member
Vandaag wat zitten spelen, man ik kom maar niet aan die 50x combop :( als iemand wat tips heeft :)

Furon

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
Vandaag wat zitten spelen, man ik kom maar niet aan die 50x combop :( als iemand wat tips heeft :)

FreeFlow Focus, Critical strike vanaf '5x' ipv '8x' en iedere crit strike die '2x' waard is zijn de absolute must qua upgrades om iedere combat makkelijker te maken.

Eerst zorgen dat je een '4x' haalt, daarna blijven enemies dodgen en meteen enemies striken die kwetsbaar zijn (is véél makkelijker dan te moeten counteren, vooral op New Game+ sinds er geen counter indicator is, + voornamelijk dat je quasi invincible bent als je springt over je enemies.)
Stel je voor dat je zoiets hebt in fighting games, iedere keer dat je over je enemy springt dat je onkwestbaar bent.

Eenmaal je dan 12x hebt, gaan de enemies in slow-motion (door de FreeFlow Focus upgrade) en vanaf dan heb je in no-time je 50x aangezien je haast onafgebroken van de ene enemy naar de andere gaat en crit na crit uitdeelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan