Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maniac1981 zei:Is hij dan al beschikbaar? Dacht dat officiële release morgen was?
Weet iemand of hij ook al te vinden is in de Bart Smith?
maniac1981 zei:Dan zal ik er straks ook eens om gaan!
Hoop dat het de moeite is, heb Asylum nooit gespeeld.



Je krijgt nog 10 keer meer het gevoel dat je echt Batman bent dan in AA. Ik vind het eerlijk gezegd ook te rommelig. De spelwereld is te groot en te onoverzichtelijk. Ik hield wel van de indoor actie in nr 1. Zo konden ze u veel beter onderdompelen in het verhaal, in de sfeer,... Nu is er imho teveel vrijheid om nog een coherent verhaal te kunnen vertellen. Die relatie met Joker in AA was geweldig sterk uitgebouwd, zijn constante aanwezigheid, de zoektocht, hem telkens niet te pakken krijgen. Heel AA was verweven met Joker met af en toe enkele bazen die verslaan moesten worden. Hier heb ik dat gevoel niet, je springt rond in een vrije wereld, een soort van sandbox game. Slechtste keuze ooit imo, aangezien ik zo een zever liefst ver weg van mijn kickass, story-driven, singleplayer games zie. Buiten deze toch wel grote frustratie slaagt het spel er wel in om me te blijven boeien en vermaken. Ik amuseer me desalniettemin met het serieus verbeterd vechtsysteem (gewoon pure fun!), het slingeren van dak tot dak, van bovenaf op een paar boefjes landen en diene shockwave laten gaan,... I'm The Batman!Mr.Mooch zei:Vandaag wat zitten spelen, man ik kom maar niet aan die 50x combopals iemand wat tips heeft
![]()