Archief - Batman: Arkham City

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
Pas op, er zijn wel uitzonderingen he. Toen aangekondigd werd dat Uncharted 2 mp ging hebben, schreeuwde iedereen moord en brand (waaronder ikzelf) dat de sp eronder ging lijden. Dan bleek de sp niet alleen beter dan de eerste, maar de mp ook nog eens super *mindboggle*. Maar ja, bij Batman zou t best tacked on kunnen zijn en ik denk dat Rocksteady zelf heeft gevoeld dat ze t best sp only houden. Wat te bewonderen is in deze gen waar bij alles mp moet!

Raar is dat ze volgens mij ooit zelf hadden bevestigd dat t multi kreeg, en nu doen alsof hun neus bloedt. Zou me niet verwonderen mochten ze gewoon dingen geprobeerd hebben en ze niks leuks als resultaat kregen en t dan maar geschrapt hebben. Alles wijst er op dat RS hun label van kwaliteitshuis niet meer gaat afgeven en van AC een nog betere sp ervaring wil maken dan de eerste. Which makes me super hyped.

koene

Legacy Member
Creamium zei:
Pas op, er zijn wel uitzonderingen he. Toen aangekondigd werd dat Uncharted 2 mp ging hebben, schreeuwde iedereen moord en brand (waaronder ikzelf) dat de sp eronder ging lijden. Dan bleek de sp niet alleen beter dan de eerste, maar de mp ook nog eens super *mindboggle*. Maar ja, bij Batman zou t best tacked on kunnen zijn en ik denk dat Rocksteady zelf heeft gevoeld dat ze t best sp only houden. Wat te bewonderen is in deze gen waar bij alles mp moet!

Raar is dat ze volgens mij ooit zelf hadden bevestigd dat t multi kreeg, en nu doen alsof hun neus bloedt. Zou me niet verwonderen mochten ze gewoon dingen geprobeerd hebben en ze niks leuks als resultaat kregen en t dan maar geschrapt hebben. Alles wijst er op dat RS hun label van kwaliteitshuis niet meer gaat afgeven en van AC een nog betere sp ervaring wil maken dan de eerste. Which makes me super hyped.

True true, maar stel dat ze van plan waren om de single player (volledig) coop te maken, dan zou dat een enorme inpakt hebben op de game.

But me also hyped. Misschien wel nog meer voor dit dan Uncharted 3 :)

Furon

Legacy Member
Batman: Arkham City Box Art - Xbox 360 News at IGN

batman-arkham-city-20110629080216859-000.jpg

Spandi

Legacy Member
Op zavvi kan ik hem preorderen voor 42€, min dan nog is nen 10% bon dat ik heb. Tempting...

BiZi

Legacy Member
De CE is blijkbaar in GM reeds uitverkocht. However, via amazon heb je hem voor 55 pond incl. shipping!

Can't wait!

Creamium

Legacy Member
Two-Face steelbook edish op ShopTo besteld.

Steelbook is way to go imo

vidiot

Legacy Member
Iemand die weet hoe ik de Penguin Steelbook kan bemachtigen? Blockbuster verstuurt niet buiten UK me dunkt...

AssassiN

Legacy Member
Shopto heeft mijn bestelling verzonden :D.
Zal mss donderdag hier zijn, maakt eigenlijk ni veel uit sinds ik er geen tijd voor zal hebben tot na het weekend :(.

koene

Legacy Member
AssassiN zei:
Shopto heeft mijn bestelling verzonden :D.
Zal mss donderdag hier zijn, maakt eigenlijk ni veel uit sinds ik er geen tijd voor zal hebben tot na het weekend :(.

Ik heb er veel vertrouwen in dat het morgen (donderdag) afgeleverd zal worden. Swat, zolang dat het maar voor tweekend is :)

scorbaworba

Legacy Member
Ga binnen 5 min ook eens gaan kijken , moet toch passeren aan een Game mania als ik naar men werk moet :)

Furon

Legacy Member
Ik ga vanmiddag eens gaan zien in de Saturn, zal wel sowieso goedkoper zijn dan het maximum v/d prijs in GM. :)

Fetseroony

Legacy Member
Furon zei:
Ik ga vanmiddag eens gaan zien in de Saturn, zal wel sowieso goedkoper zijn dan het maximum v/d prijs in GM. :)

Kan goed zijn, maar naft/trein + game kopen in Saturn of 5 minuten van mijn werk + game kopen in Game Mania Heist gaat qua prijs wel overeen komen :p

crazyjoker

Legacy Member
Fetseroony zei:
Kan goed zijn, maar naft/trein + game kopen in Saturn of 5 minuten van mijn werk + game kopen in Game Mania Heist gaat qua prijs wel overeen komen :p

daar vergis je je in mijn goede vriend.
Ik had de limited edition besteld in game mania voor de prijs van 65 euro.
Ben er uiteindelijk achter geweest in mm en heb het daar 10 euro goedkoper gekocht. Game mania is veel te duur als het gaat om nieuwe games.

Fetseroony

Legacy Member
crazyjoker zei:
daar vergis je je in mijn goede vriend.
Ik had de limited edition besteld in game mania voor de prijs van 65 euro.
Ben er uiteindelijk achter geweest in mm en heb het daar 10 euro goedkoper gekocht. Game mania is veel te duur als het gaat om nieuwe games.

eigenlijk off-topic en ook einde discussie pakt:

Mijn reis van thuis naar Saturn of Media Markt kost me sowieso al +- 10 euro in totaal en ik werk 2 minuten van GM Heist, dus is dat niet echt een meerkost qua vervoer.

Als ik dan al eens naar Antwerpen ga op een zaterdag (vrienden of shoppen met vriendin) ga ik wel piepen in de Saturn en/of Media Markt (omdat ik weet dat het goedkoper is) want dan ben ik in ook A'pen voor andere doeleinden.
Soit, het doet er eigenlijk allemaal niet toe :D

On-topic:
Begot zeer siked om hier straks aan te beginnen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan