Archief - Batman: Arkham City

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Batman: Arkham City Coming 2011 - Xbox 360 News at IGN

Warner Bros. today confirmed the title and release window for the next Batman videogame developed by Rocksteady Studios. It's called Batman: Arkham City and it's coming next fall to PlayStation 3, Xbox 360, and PC.

As the title implies, Batman is headed to Gotham City for the sequel, which has now become the new maximum security "home" for all of the city's criminals. Not much else was revealed. WB says the game will feature a brand-new story, include a new cast of classic characters and villains, and new enhanced gameplay features.

The (amazing) covers of the new GameInformer confirms Catwoman will be in Arkham City, and by the looks of it, will be playing a major role in the story.

:woohoo:

Silent Thunder

Legacy Member
Is Arkham Asylum dan echt zo goed? En zo ja, waarom?

Misschien moet ik hem dan toch eens in huis halen...

Didierke10

Legacy Member
Ik vond Arkham Asylum ook best te pruimen.
Goede sfeer, goede graphics, goed geluid en speelt goed.

JimmyPatterson

Legacy Member
Kmoet de eerste nog spelen:p

Maar het ziet er wel allemaal erg goed uit:)

Creamium

Legacy Member
fuck. yes. en two face confirmed :)

in deze thread: 2 mensen die AA nog moeten spelen. het bestaat nog. peons, maak dat daar snel verandering in komt :p AA was voor mij goty had Uncharted 2 er niet moeten zijn. Echt, die game is zooo goed. Pacing, combat system, adventure elementen, stealth rooms, de challenges buiten de game, voice acting, fan service, deftig script van paul dini, the list goes on.

Ik moet altijd opletten dat ik niet met hyperbolen begin te smijten als ik het over AA heb. Het is gewoon alles wat je van een game met de Batman-license moet verwachten. bv de stealth rooms zijn zo goed omdat ze het simpel gehouden hebben: alles is 1 button. geen moeilijke mgs-like button combo's of snel gevaar dat ze je zien... gewoon: één dark knight, veel domme goons die jij op een badass manier kunt uitschakelen.

dat hebben die mannen bij rocksteady goed gezien: als je een character als Batman speelt, moét je gewoon makkelijk badass dingen kunnen doen. zelfde met de combat.

maar pas op: dat wil niet zeggen dat die beide gameplay-hoekstenen geen diepgang hebben. als je alle challenges wil halen, dan moet je de combat masteren (combo's, variatie in je moves steken) en bovendien alle variaties in stealth takedowns onder de knie hebben. ze verplichten dat echter niet voor de main game, nog een slimme keuze.

tis één van de beste action-adventures van de generatie. ook omdat het exploratie-element leuk is: de riddler geheimen zijn leuk en niet frustrerend om te vinden en de Metroid-esque manier van upgraden zorgt ervoor dat er genoeg te doen is buiten de main quest.

/onverwacht lange AA handjob, maar t mag

Dark_ParaSite

Legacy Member
zoals hier boven staat was ben er tot nu toe weg van, speelt super... totaal nie verwacht dat een superhelden game ooit zo goed zou spelen! Heb het me enkel gekocht omdat ik het aan 10€ heb gevonden en damn wat een verrassing!

Implar

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
zoals hier boven staat was ben er tot nu toe weg van, speelt super... totaal nie verwacht dat een superhelden game ooit zo goed zou spelen! Heb het me enkel gekocht omdat ik het aan 10€ heb gevonden en damn wat een verrassing!

Wow, een spel spelen die in de eerste maanden niet uitkomt!

DarkKhen

Legacy Member
Implar zei:

Hilarisch. Na + duizend mensen domme vragen zien stellen op het internet zou ik opeens moeten zien; "Ah die random persoon op 9lives was sarcastisch.". Mijn excuses hiervoor. :/

Spandi

Legacy Member
*blaast stof van topic*

Confirmed: geen multiplayer. Goeie beslissing imo. Geen tacked on mp rommel, alle aandacht naar de singleplayer!

AssassiN

Legacy Member
Sommige games mogen gewoon geen MP hebben, past er ni bij.
Batman is daar één van :).

Ben blij met zulke beslissing, geen idee hoe ze daarvan MP zouden kunnen maken :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan