Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
R3L4X zei:
Veel onrechtvaardige kills gemaakt :p? Gaan veel bloodbags nodig zijn om dat goed te maken :p.

Humanity telt door als ge dood gaat zeker? In dit leven heb ik nog geen murders, dusja :p

Shadowfox

Legacy Member
En wat doet dat precies die Humanity? Veel info vind ik er niet over.
Brengt dat nadelen met zich mee? Of voordelen?

Therapy

Legacy Member
Da bepaalt of ge een banditbandana krijgt ofzoiets dacht ik in 1 van die filmkes gehoord te hebben.

Butramas

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met die voertuigen? Ik heb nog maar 1 keer een voertuig gezien en dat was een fiets waar iemand op zat. Op de meeste servers zijn deze gedisabled? en wanneer respawnen deze voertuigen? hoe zit dat in mekaar?

El Shampo

Legacy Member
Butramas zei:
Hoe zit het eigenlijk met die voertuigen? Ik heb nog maar 1 keer een voertuig gezien en dat was een fiets waar iemand op zat. Op de meeste servers zijn deze gedisabled? en wanneer respawnen deze voertuigen? hoe zit dat in mekaar?

Enige plaats waar je nog voertuigen gaat vinden is ergens random in de bossen of jammer genoeg buiten de map.

KoOkiE

Legacy Member
Codemonkey heeft 1.7.2.5 onder de loepe genomen. Can't wait for dogs I have to say

1. Dogs are in it (this isn't news per say, but I can confirm it now 100%)
2. They will be controlled by the player by whistling. Slow down, wait, call back, etc. will all be controlled by different whistles.
3. You will have to feed it (raw steaks) and water (water bottle).
4. It looks like they can track (not sure if this is finished or if they can just track animals or other players) and warn (they watch out for danger, not sure if it's only zombies or other players) and then bark/growl.
5. Stealth has been modified (haven't compared it to a older version but from playing I'm positive it's made easier to stealth past zombies).
6. How the gear is synced has been modified (probably the ammo count fix).
7. maxLocalZombies was changed from 30 to 40, more zombie spawns?
That is what I've found so far, I'm still looking for the exact formula regarding humanity - at what point does one become a bandit or a hero, etc.
I think I found where the skin changes regarding the humanity:
_model = "Survivor2_DZ";
if (_humanity < -2000) then {
_model = "Bandit1_DZ";
};
if (_humanity > 5000) then {
_model = "Survivor3_DZ";
};
Here is how the dogs will work: [1] http://i.imgur.com/bLN7z.jpg
This made LOL, dog_ qq _#.wss (#=1,2,3) is played when the dog whines :P
Edit: 5. might have something to do with dogs, they can slow down and it's called stealth. About the stealth past zombies, I found them easier in the current patch but I'm not sure where to look within the files to confirm that.
Female bandit: [2] http://i.imgur.com/xAvdf.jpg (can't get the program to load the texture QQ)

- tl dr: honden zullen komen, worden gecommandeerd met fluitsignalen, zullen rauw vlees en waterflessen nodig hebben om te leven, meer zombies per speler, minder gemakkelijk gezien worden door zombies, bandit : vanaf '-2000 humanity', hero : vanaf 5000.

nixie

Legacy Member
ik wacht de reeks mensen af die whinen omda iemand hun hond heeft doodgeschoten :p

Kiiilerke

Legacy Member
Kga het eens proberen downloaden die mod:unsure: hopelijk delete ik niet alles ofso

Shadowfox

Legacy Member
Iemand al een hond gezien/gevonden? Of is dat nog niet voor direct?
Ik kijk er in ieder geval naar uit, ondertussen meer dan een week niet meer in Chernarus geweest (ffkes Lingor gespeeld maar ook te snel beu).

En hopelijk werken die skins een beetje, want ik ben al die idioten die direct schieten zo beu als koude pap. (Daarom wil ik dus ook private servers)

u4ea

Legacy Member
Kzou eig liever hebben da er iets me die zombie animaties gebeurd.
Kweet da het een probleem was voor hem omda hij met animal AI werkt in de zombies. Maar der moet toch een manier zijn waardoor die ni zo irritant bewegen.

Ik kan die onmogelijk afschieten 70% van den tijd als die naar ons lopen als die tegen 100 per uur beginnen zigzaggen.

Soler

Legacy Member
Shadowfox zei:
En wat doet dat precies die Humanity? Veel info vind ik er niet over.
Brengt dat nadelen met zich mee? Of voordelen?

Dat je hartslag /adem beter hoorbaar is voor anderen en het sterker doorweeft. ZO ben je gemakkelijk te spotten in de nabije omgeving.

nixie

Legacy Member
u4ea zei:
Kzou eig liever hebben da er iets me die zombie animaties gebeurd.
Kweet da het een probleem was voor hem omda hij met animal AI werkt in de zombies. Maar der moet toch een manier zijn waardoor die ni zo irritant bewegen.

Ik kan die onmogelijk afschieten 70% van den tijd als die naar ons lopen als die tegen 100 per uur beginnen zigzaggen.

check fritz zijn thread voor info hoe zombies af te schudden

Piekatsjoe

Legacy Member
Afknallen is toch niet moeilijk?

Als ze achter je zitten, weglopen en je omdraaien. Wacht totdat je ze de mepanimatie doen, dan staan ze eventjes stil. Dan ADS en afknallen.

BelgianTerror

Legacy Member
Onze groep van zes man was erin geslaagd een bus en motor te verstoppen wij Willow Lake. Quasi iedereen decked out. En toen... toen begonnen de hackers -_-

Eerst viel speler A dood door te gaan liggen waarop B besloot hem met de brommer op te halen. Dat was buiten een chopper gerekend die hem ruwweg van zen brommer aschoot omstreeks Balota.

C, D en E zaten nog bij willow lake bij de gear terwijl F logde. Out of the blue horen we een ingame 'lach' en krijgt C een kogel in zijn kop. D en E dus scramblen. D kruipt van cover to cover afgaande op geluid terwijl E op afstand waakt met zijn AS50. Na tien minuten op geluid af te gaan van voetstappen en geprovoceerd te worden in chat (I'll kill you, i'm over here, muhahahaha, lambs for the slaughter) blaast die onze bus op zonder boe of bah =/ En de minuut erna kreeg D ook alweer een kogel in de kop. Nuja, E uitgelogd om zichzelf te redden en iedereen die is gestorven opnieuw zijn weg naar het noorden gemaakt als fresh spawn.

Ik was er als eerste en de bus stond er nog O.o gans raar ... deel loot in de bus was weg en er zat andere in de plaats, maar van spelers geen confirmatie. Straks inloggen, bus nemen en met ons allen oprotten daar, wss loot grijpen en server switchen.

MegaMentor

Legacy Member
Misschien een gehackte bus in de plek gezet. Hou rekening mee dat die gaat verdwijnen na een restart.

Btw, denk niet dat hier veel mensen positieve humanity hebben. Behalve Fritz gaat iedereen van hier als bandit rondlopen dus veel verandert er niet voor ons qua agressiviteit tegenover ons. If anything zal het nog erger zijn omdat we nu de bandit scarf dragen. (wel niet zichtbaar mits ge ghillie suit draagt)

Ik heb sinds mei tot nu misschien 20 murders verspreid over 10-tallen characters en sta op -37.000. Bandit ben je vanaf -2000. Go figure :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan