MegaMentor
Legacy Member
R3L4X zei:Veel onrechtvaardige kills gemaakt? Gaan veel bloodbags nodig zijn om dat goed te maken
.
Humanity telt door als ge dood gaat zeker? In dit leven heb ik nog geen murders, dusja

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R3L4X zei:Veel onrechtvaardige kills gemaakt? Gaan veel bloodbags nodig zijn om dat goed te maken
.

Shadowfox zei:En wat doet dat precies die Humanity? Veel info vind ik er niet over.
Brengt dat nadelen met zich mee? Of voordelen?
Butramas zei:Hoe zit het eigenlijk met die voertuigen? Ik heb nog maar 1 keer een voertuig gezien en dat was een fiets waar iemand op zat. Op de meeste servers zijn deze gedisabled? en wanneer respawnen deze voertuigen? hoe zit dat in mekaar?

NiXiE zei:ik wacht de reeks mensen af die whinen omda iemand hun hond heeft doodgeschoten![]()
h0us3cat zei:En daar beginnen we al...
Shadowfox zei:En wat doet dat precies die Humanity? Veel info vind ik er niet over.
Brengt dat nadelen met zich mee? Of voordelen?
u4ea zei:Kzou eig liever hebben da er iets me die zombie animaties gebeurd.
Kweet da het een probleem was voor hem omda hij met animal AI werkt in de zombies. Maar der moet toch een manier zijn waardoor die ni zo irritant bewegen.
Ik kan die onmogelijk afschieten 70% van den tijd als die naar ons lopen als die tegen 100 per uur beginnen zigzaggen.
NiXiE zei:check fritz zijn thread voor info hoe zombies af te schudden

gans raar ... deel loot in de bus was weg en er zat andere in de plaats, maar van spelers geen confirmatie. Straks inloggen, bus nemen en met ons allen oprotten daar, wss loot grijpen en server switchen.