Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
MegaMentor zei:
Volgens mij respawnen vehicles gewoonweg niet momenteel. Of ze staan insane ver buiten de map.
Weer een rede om lingor island te spelen, daar kan je niet off map :unsure:

Ik denk dat er soms een aantal dagen niks spawnt eer alles weer begint te spawnen. Zo hebben we ook een paar dagen zonder vehicle spawns gezeten, en nu sinds een gisteren kan je praktisch geen kilometer langs de weg meer lopen zonder een vehicle tegen te komen. Kan ook een hoarder zijn die gewoon gestopt is met spelen waarvan zijn vehicles na een week allemaal tegelijk gereset zijn.

Offmap zones mogen ze voor mijn part gewoon verwijderen, de debug zone konden ze beter op een eilandje in de oceaan laten plaatsvinden.

MegaMentor

Legacy Member
Juve9le zei:
Ik denk dat er soms een aantal dagen niks spawnt eer alles weer begint te spawnen. Zo hebben we ook een paar dagen zonder vehicle spawns gezeten, en nu sinds een gisteren kan je praktisch geen kilometer langs de weg meer lopen zonder een vehicle tegen te komen. Kan ook een hoarder zijn die gewoon gestopt is met spelen waarvan zijn vehicles na een week allemaal tegelijk gereset zijn.

Offmap zones mogen ze voor mijn part gewoon verwijderen, de debug zone konden ze beter op een eilandje in de oceaan laten plaatsvinden.

Mjah, tenzij de map omringd is door water kunt ge moeilijk zo'n grenzen opleggen. Een onzichtbare muur is echt not done. Kunt natuurlijk zodanig steile bergen maken dat ge er niet opraakt maar dat oogt dan weer zo fake + choppers vliegen er toch over.

De game kan de off map zone detecteren, niet? Aangezien het spel ook weet wat bos is en wat niet... Gewoon de 'save' functie verwijderen zodra de grens overgestoken wordt zou al iets helpen.

Boemkool

Legacy Member
MegaMentor zei:
Waar heb je in hemelsnaam al die voertuigen voor nodig :sop:

Maar ja, de heli op 9cakes is ook al meer dan een week verdwenen(na die van ons gepikt is geweest). Verder is de URAL ook al weken spoorloos, samen met de offroad jeep.

Volgens mij respawnen vehicles gewoonweg niet momenteel. Of ze staan insane ver buiten de map.
Weer een rede om lingor island te spelen, daar kan je niet off map :unsure:

EDIT:
Jammer van de 9cakes chopper trouwens, toegegeven, wij hadden em ook een stukje buiten de map gezet. Maar wel met de bedoeling ermee te gaan rondvliegen. Buiten de map parkeren om em uit de handen van buiten de map parkeerders te houden... Blijkbaar dacht de dief daar anders over, hebben het ding nooit meer gezien of gehoord.

Gisteren rond acht uur vloog er een heli boven Electro op BE1

MegaMentor

Legacy Member
reFleX.be zei:
Gisteren rond acht uur vloog er een heli boven Electro op BE1

Heb het gehoord van mensen van onze groep. Gehackt, is daarna geland in de zee.

kRa

Legacy Member
kvind hier nergens download link voor die 1.62.95775 patch die nu op de 9cakes draait...

MegaMentor

Legacy Member
De nieuwere patches zijn compatibel hoor. Moet niet perse die versie hebben.

Kunt trouwens het best hun forum gebruiken en dan de mirror om te downloaden:
ARMA 2 & OA - BETA PATCH TESTING

Kunt daar meteen ook de fixes zien, kijken of em al BE supported is en of er eventuele errors zijn.

kejcie

Legacy Member
Als ge op da forum is goe leest ziede da mensen geband worden omda ze die patch installleren..
kzou da precies ni echt doen ;)

Boemkool

Legacy Member
Dus welke patch moet ik nu downloaden zodat ik op BE1 en BE3 kan spelen?

h0us3cat

Legacy Member
MegaMentor zei:
Er zijn 2 soorten private:

1. Een server met een wachtwoord; Dit is tegen de regels en de server wordt dan op de blacklist gezwierd.
2. Een server met een eigen hive; Deze is niet tegen de regels maar je character bestaat enkel en alleen op die server.

Een prive hive is niet toegelaten hoor.

MegaMentor

Legacy Member
h0us3cat zei:
Een prive hive is niet toegelaten hoor.

Hangt ervanaf hoe ge het interpreteerd

The use of private servers is against the wishes of Rocket and the DayZ dev team.

Maar als ge ziet hoeveel servers Lingor draaien... Moesten ze er echt tegen zijn hadden ze die zonder moeite allang kunnen neerhalen.

h0us3cat

Legacy Member
MegaMentor zei:
Hangt ervanaf hoe ge het interpreteerd



Maar als ge ziet hoeveel servers Lingor draaien... Moesten ze er echt tegen zijn hadden ze die zonder moeite allang kunnen neerhalen.

Ze kunnen die niet plat leggen...

Butramas

Legacy Member
Maar hoe kan je nu zeker zijn dat als je op de ene server speelt, dat je op een andere server gewoon verder kunt spelen zonder terug opnieuw te beginnen. Soms overkomt het me dat ik al wat had gespeeld, als ik dan op een andere server ga dat ik terug opnieuw moet beginnen.

En het gebeurd echt heel vaak dat ik vast kom te zitten op het loading screen... :/ soms zit ik er direct in, anders moet ik 5 minuten wachten... soms zelfs langer (is dit normaal?)

Butramas

Legacy Member
Is nu al drie servers waarbij ik vast kom te zitten op dat loading scherm... heeft iemand anders ook dit probleem? :s

Cypher

Legacy Member
thread tijdelijk gesloten voor onderhoud!

Edit: thread blijft even dicht... koel maar even af heethoofden.

Ik ben aan't bouwen en 't laatste wat ik met mijne avond wil doen is hier grote kuis houden... gedraag u eens verdikke!

PS: diegene die in andere threads over dayz begint, krijgt gewoon instant een infraction. Misschien open ik de thread wel ergens vandaag opnieuw

Cypher

Legacy Member
Bij deze verklaar ik de dayz thread opnieuw voor geopend... gedraag u! Een gewaarschuwd 9liver is er 9 waard!

Rubmifer

Legacy Member
Nieuwe patch is uit.

Zat ik op de heuvels in Cherno een beetje te scouten, hoor ik plots een heli. Landt op een van de daken in Elektro. Had wel zin op de chopper, maar zat vrij ver en had maar een ordinaire CZ. Toch paar keer raak, maar de inzittenden werden duidelijk gekilled door iemand anders. Ik wacht een paar minuten, en zie plots een ghillie suit op het dak komen. 600 meter ver, maar toch proberen knallen. Ghillie ook geraakt, maar natuurlijk geen one shot one kill. Gast is duidelijk aan het bloeden door mijn schot, en springt dan gewoon van een 10 meter hoog gebouw af. Geen '... was killed message' of iets! En dan zie ik hem 4 minuten later ofzo er weer vrolijk op lus huppelen. Jammer genoeg begon het dan keihard te gieten en zag ik geen reet meer. :(

R3L4X

Legacy Member
MegaMentor zei:
Humanity staat terug in de debug monitor. Ik zit op -37000 :wtf:

Veel onrechtvaardige kills gemaakt :p? Gaan veel bloodbags nodig zijn om dat goed te maken :p.

Rubmifer

Legacy Member
Als er iemand een chopper wil: Op DK5 staat er eentje op de daken aan de zuidkant van Cherno. Misschien wel gehacked. Ik ben daarjuist namelijk nog eens gaan kijken of ik een van de lijken op de grond kon looten, en hij had een military outfit met helm aan, wat niet in de mod zit.

Heli heb ik laten staan. Heb het gevoel dat ik meteen ging worden afgeschoten als ik het dak ging opklimmen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan